Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:10 min Ikona 21.04.2008

Co przyniesie przyszłość? Więcej reklam w sieci!

Zgodnie z przewidywaniami GroupM (agencja planowania i zakupu mediów należąca do WPP Group), wydatki na reklamę w sieci w przyszłym roku przewyższą wydatki na reklamę w TV. Pierwsze kraje, które zaobserwują taki przyrost to Szwecja i Wielka Brytania. Pod koniec bieżącego roku w Szwecji prognozowane wydatki na reklamę w tv (19.2%) wynoszą niemal tyle samo co wydatki na reklamę w internecie (19.5%). Należy wziąć pod uwagę fakt, że telewizja będąc przez pół wieku największym medium ma już ustabilizowaną pozycję. Natomiast reklama w internecie dopiero zyskuje na sile i z pewnością w kolejnych latach przybierze na mocy. Więcej dowodów? Oto jak kształtuje się sytuacje w Wielkiej Brytanii. Według przewidywań, w tym roku wydatki na reklamę w internecie mają wzrosnąć o 30,8%. Dla porównania szacuje się, że reklama w TV ma wzrosnąć o 1%. Brytyjczycy na reklamę w internecie mają wydać ok 3.4 mld GBP, a na reklamę w TV – 3.56 mld GBP. Czy kończy się era reklam telewizyjnych na rzecz internetu? Myślę, że są to symptomy tego, że w niedalekiej przyszłości taka era nadejdzie. Ciągle wzrastająca popularność internetu na świecie musi przełożyć się na wzrost emitowanych reklam. Już teraz spekuluje się, że reklama w tv i radiu będzie jedynie wspierać reklamę internetową. Źródło: Guardian

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55