Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:35 min Ikona 29.01.2009

Gazela Biznesu na top pozycjach

 W ciągu kilkunastu lat koszalińska spółka przekształciła się w firmJAANę o międzynarodowym zasięgu, wyróżnioną w licznych konkursach dla przedsiębiorców i sponsorującą kierowców w rajdzie Dakar. Tak w skrócie przedstawia się dynamiczna historia GRUPY JAAN NORDGLASS. Początkiem przedsiębiorstwa jest firma założona w 1991 roku przez Janusza Jankowiaka i Andrzeja Woźniakowskiego. Sztandarowy produkt – szyby samochodowe – trafił na chłonny, podatny rynek krajowy. W efekcie powstało 30 filii, z centralą w Koszalinie. JednoczeGazela Biznesu na top pozycjachśnie wzrosły obroty, co pozwoliło stworzyć własną fabrykę szyb samochodowych – NORDGLASS, która z czasem stała się jednym z czołowych producentów w tej branży. Ważne etapy w rozwijaniu biznesu wyznaczyły zmiany statusu prawnego, podpisania umowy franczyzy ze światowym liderem w zakresie wymiany i naprawy szyb samochodowych i – ostatecznie – przekształcenie w AUTOGLASS JAAN. Dobre posunięcia w biznesie przyniosły firmie MEDAL EUROPEJSKI, tytuł Managera Województwa Koszalińskiego i obecność wśród „Gazel Biznesu”.

Dziś firma jest obecna nie tylko w 30 polskich miastach i na rynkach zagranicznych, lecz także w równoległej rzeczywistości biznesowej, w Internecie. Pierwszą decyzją e-marketingową było przedstawienie oferty za pomocą strony internetowej, czego naturalną konsekwencją stało się zaangażowanie w kompleksową kampanię marketingową w wyszukiwarkach – pozycjonowanie i linki sponsorowane Google AdWords.

Google AdWords Na początku 2007 roku AUTOGLASS JAAN nawiązał współpracę z firmą Sunrise System w zakresie pozycjonowania domeny głównej przedsiębiorstwa. W efekcie optymalizacji pozycjonerskiej i intensywnej pracy nad otoczeniem sieciowym strony serwis z miesiąca na miesiąc uzyskiwał lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania. Co najważniejsze, firmowy serwis Jaan pojawia się w pierwszej trójce wyników na najbardziej prestiżowe wyrażenia powiązane z ofertą przedsiębiorstwa. Wyrażenia te stały się wizytówką firmy w Internecie: ilekroć potencjalny klient wpisze je jako zapytanie, AUTOGLASS JAAN pojawia się jako lider rynkowy na top pozycjach.

Zadowolenie z efektów pozycjonowania sprawiło, że AUTOGLASS JAAN w 2008 roku zlecił Sunrise System pozycjonowanie kolejnej witryny promującej ofertę na szyby samochodowe własnej marki – NORDGLASS. Dla wzmocnienia efektu marketingowego w Internecie, AUTOGLASS JAAN rozpoczął także kampanię linków sponsorowanych opartą na licznych wyrażeniach i kierowaną precyzyjnie do odbiorców z różnych regionów Polski. Każdy link promujący poszczególne produkty i usługi AUTOGLASS JAAN odpowiada na konkretną potrzebę konkretnego odbiorcy, wyrażoną w zapytaniu skierowanym do wyszukiwarki. W krótkim czasie zaowocowało to wyświetleniem linków kilkanaście tysięcy razy i pozyskaniem tysięcy unikalnych użytkowników!

Dobra firma musi mieć dobrą stronę. Dobra strona musi mieć dobry wizerunek. GRUPY JAAN NORDGLASS każdym marketingowym posunięciem potwierdza swoją biznesową klasę: od jakości oferty, przez kanały dystrybucji i formę reklamy, po styl uprawiania biznesu.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55