Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:35 min Ikona

Gazela Biznesu na top pozycjach

 W ciągu kilkunastu lat koszalińska spółka przekształciła się w firmJAANę o międzynarodowym zasięgu, wyróżnioną w licznych konkursach dla przedsiębiorców i sponsorującą kierowców w rajdzie Dakar. Tak w skrócie przedstawia się dynamiczna historia GRUPY JAAN NORDGLASS. Początkiem przedsiębiorstwa jest firma założona w 1991 roku przez Janusza Jankowiaka i Andrzeja Woźniakowskiego. Sztandarowy produkt – szyby samochodowe – trafił na chłonny, podatny rynek krajowy. W efekcie powstało 30 filii, z centralą w Koszalinie. JednoczeGazela Biznesu na top pozycjachśnie wzrosły obroty, co pozwoliło stworzyć własną fabrykę szyb samochodowych – NORDGLASS, która z czasem stała się jednym z czołowych producentów w tej branży. Ważne etapy w rozwijaniu biznesu wyznaczyły zmiany statusu prawnego, podpisania umowy franczyzy ze światowym liderem w zakresie wymiany i naprawy szyb samochodowych i – ostatecznie – przekształcenie w AUTOGLASS JAAN. Dobre posunięcia w biznesie przyniosły firmie MEDAL EUROPEJSKI, tytuł Managera Województwa Koszalińskiego i obecność wśród „Gazel Biznesu”.

Dziś firma jest obecna nie tylko w 30 polskich miastach i na rynkach zagranicznych, lecz także w równoległej rzeczywistości biznesowej, w Internecie. Pierwszą decyzją e-marketingową było przedstawienie oferty za pomocą strony internetowej, czego naturalną konsekwencją stało się zaangażowanie w kompleksową kampanię marketingową w wyszukiwarkach – pozycjonowanie i linki sponsorowane Google AdWords.

Google AdWords

 

Współpraca ze Sunrise System

 

Na początku 2007 roku AUTOGLASS JAAN nawiązał współpracę z firmą Sunrise System w zakresie pozycjonowania domeny głównej przedsiębiorstwa. W efekcie optymalizacji pozycjonerskiej i intensywnej pracy nad otoczeniem sieciowym strony serwis z miesiąca na miesiąc uzyskiwał lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania. Co najważniejsze, firmowy serwis Jaan pojawia się w pierwszej trójce wyników na najbardziej prestiżowe wyrażenia powiązane z ofertą przedsiębiorstwa. Wyrażenia te stały się wizytówką firmy w Internecie: ilekroć potencjalny klient wpisze je jako zapytanie, AUTOGLASS JAAN pojawia się jako lider rynkowy na top pozycjach.

Zadowolenie z efektów pozycjonowania sprawiło, że AUTOGLASS JAAN w 2008 roku zlecił Sunrise System pozycjonowanie kolejnej witryny promującej ofertę na szyby samochodowe własnej marki – NORDGLASS. Dla wzmocnienia efektu marketingowego w Internecie, AUTOGLASS JAAN rozpoczął także kampanię linków sponsorowanych opartą na licznych wyrażeniach i kierowaną precyzyjnie do odbiorców z różnych regionów Polski. Każdy link promujący poszczególne produkty i usługi AUTOGLASS JAAN odpowiada na konkretną potrzebę konkretnego odbiorcy, wyrażoną w zapytaniu skierowanym do wyszukiwarki. W krótkim czasie zaowocowało to wyświetleniem linków kilkanaście tysięcy razy i pozyskaniem tysięcy unikalnych użytkowników!

Dobra firma musi mieć dobrą stronę. Dobra strona musi mieć dobry wizerunek. GRUPY JAAN NORDGLASS każdym marketingowym posunięciem potwierdza swoją biznesową klasę: od jakości oferty, przez kanały dystrybucji i formę reklamy, po styl uprawiania biznesu.

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

one page Ikona 7:00 min 24.11.2023 Witryna z wieloma zakładkami czy minimalistyczny serwis one page? Sprawdziliśmy wady i zalety tego ostatniego rozwiązania. Sprawdź, czy będzie dla Ciebie odpowiednie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 45

No votes so far! Be the first to rate this post.

Błędy, których lepiej nie popełniać w kampaniach Facebook Ads Ikona 5:00 min 20.11.2023 Prowadzisz kampanie płatne na Facebooku albo szerzej – w systemie Meta? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które negatywnie wpływają na Twoje wyniki! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 30

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023 Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 02.06.2015 Rozwój gier komputerowych, konsolowych i internetowych, jaki ma miejsce od kilku lat, jest oszałamiający i nawet eksperci branży jeszcze kilka lat temu, gdy termin „Game Boy” kojarzony był z zabawką dla dzieci, a „Playstation” z doskonałym narzędziem do tracenia czasu, nie spodziewali się, że już wkrótce grać będą wszystkie pokolenia. A wszędzie tam, gdzie pojawia się zainteresowanie, rodzi się target i powstaje szansa na skuteczne ulokowanie produktu i wypromowanie marki. Rodzi się marketing, który w przypadku gier przybiera na sile. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:15 min 28.12.2011 Badania wskazują, że internauci nie życzą sobie, aby reklamowane marki towarzyszyły im podczas aktywności w Sieci. Jednocześnie użytkownicy mają ogromne zaufanie do informacji kierowanych do nich w sposób wirtualny.  Nieskorzystanie z tego byłoby marketingowym grzechem. Jak zachęcać klientów do skorzystania z naszych usług, nie będąc zarazem zbyt nachalnym? Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700