Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:45 min Ikona

Amica – dobry produkt w dobrych rękach

Jedna ze 100 najsilniejszych polskich marek, firma wyróżniona Nagrodą Gospodarczą Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej dla najlepszego polskiego przedsiębiorstwa: nic więc dziwnego, że produkty Amiki piorą, chłodzą i zmywają w milionach polskich domów. Silną pozycję na rynku (16% udziału) zapewnia firmie konsekwentne realizowanie misji unowocześniania kuchni Polaków i wyróżniający produkty design nagrodzony prestiżowym RED DOT HONOURABLE MENTION 2011. 

Nagrody i wyróżnienia dla firmy Amica

Amica jest również marką, która dostrzega rosnącą wrażliwość ekologiczną klientów, dlatego wprowadzając na rynek nowe produkty stawia na najwyższe klasy energetyczne A, A+ i AAA. W zmaganiach z konkurencją Amice pomagają także innowacyjne rozwiązania technologiczne (na przykład płyta indukcyjna Plug and Play, którą można podłączyć do zwykłego gniazdka 230 V czy system OptiGas zmniejszający zużycie gazu o 12%). Co ważne, szacowna już firma – z niemal 70-letnim doświadczeniem – jest także atrakcyjna dla ludzi młodych. Dopracowanie każdego detalu, intuicyjność i łatwość obsługi – dająca przyjemność z użytkowania – wyjaśniają, skąd bierze się popularność produktów w 40 krajach świata.

Teoretycznie rzecz ujmując marka sprzedaje się sama: siłą swoich atutów, ale wspomaganych najnowocześniejszymi metodami marketingowymi w zglobalizowanym, silnie konkurencyjnym świecie, w tym także przemyślaną kampanią reklamową w Internecie. Od grudnia 2009 serwisy internetowe www.amica.com.pl, www.amica-international.co.uk, www.amica-spotrebice.cz są profesjonalnie eksponowane przez Sunrise System sp. z o.o.
w wyszukiwarkach internetowych, każdy na kilkadziesiąt wyrażeń kluczowych. Efekt prac zespołu kierowanego przez Mirona Kłosińskiego, Menedżera ds. szkoleń i rozwoju technologii w Centrum Innowacyjno-Wdrożeniowym Sunrise System sp. z o.o., pokrótce ilustrują przykłady wypromowania kilku wyrażeń:

Przykład 1 (rynek polski)

 

 

Przykład 2 (rynek czeski)

W celu skutecznego wypozycjonowania stron internetowych marki Amica wdrożono m.in.  odpowiednie modyfikacje znaczników sekcji head, tak by była ona unikalna i zawierała odpowiednie wyrażenia kluczowe. Strukturę linków wewnętrznych kompleksowo uporządkowano w taki sposób, by poszczególne strony dostępne były tylko i wyłącznie pod jednym, unikatowym adresem URL. Ponadto na najistotniejszych z punktu widzenia pozycjonowania stronach wdrożono dodatkowe treści z wyrażeniami kluczowymi aby roboty Google jednoznacznie korelowały te strony z promowanymi frazami. Zrealizowano również szereg innych zmian optymalizacyjnych zgodnych ze wskazówkami Google, by serwis mógł być następnie całościowo podlinkowany, co przyczyniło się do systematycznego wzrostu pozycji w wynikach wyszukiwania.

Ze względu na konkurencyjną branżę, wyrażenia kluczowe przy pomocy których pozycjonowane są serwisy firmy Amica wymagają wzmożonego nakładu pracy pozycjonerów z Sunrise System. Jak widać łączenie profesjonalnych narzędzi i metod pozycjonowania z dużym potencjałem promocyjnym witryn pozwala osiągać satysfakcjonujące wyniki. Obserwując zmienne w czasie trendy wyszukiwań, między innymi rosnącą popularność rozbudowanych zapytań w wyszukiwarce, można się spodziewać, że sieciowa promocja serwisów Amica będzie ewoluować, ale stale będzie blisko kupujących.

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

one page Ikona 7:00 min 24.11.2023 Witryna z wieloma zakładkami czy minimalistyczny serwis one page? Sprawdziliśmy wady i zalety tego ostatniego rozwiązania. Sprawdź, czy będzie dla Ciebie odpowiednie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 45

No votes so far! Be the first to rate this post.

Błędy, których lepiej nie popełniać w kampaniach Facebook Ads Ikona 5:00 min 20.11.2023 Prowadzisz kampanie płatne na Facebooku albo szerzej – w systemie Meta? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które negatywnie wpływają na Twoje wyniki! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 04:40 min 30.09.2016 Kto z nas nie chciałby mieć zawsze w pobliżu pomocnika, który wszystko wie, odpowie na każde pytanie, pomoże w każdej sytuacji i zapamięta każdą przekazaną mu informację? Zaprezentowany kilka dni temu Google Assistant ma spełniać takie zadanie. To wirtualny asystent, z którym możemy komunikować się korzystając z nowej aplikacji do rozmów tekstowych – Google Allo. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Heurystyki Nielsena w służbie oceny użyteczności Twojej strony Ikona 07:35 min 10.11.2022 Na przestrzeni ostatnich lat zaobserwować można stale rosnący trend sprzedaży w Internecie, a pandemia wręcz wymusiła na przedsiębiorcach przeniesienie dotychczasowej sprzedaży bezpośredniej do sieci. Twój biznes już nie konkuruje zatem tylko z lokalnymi przedsiębiorcami, ale z serwisami oferującymi podobne usługi bądź produkty z całej Polski. Jak zatem sprawić, by użytkownik spośród tak dużej konkurencji wybrał właśnie Twoją ofertę? Przepisem na sukces mogą okazać się przedstawione w tym artykule heurystyki Nielsena! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:05 min 14.07.2010 Na YouTube pojawiły się ciekawe zmiany. Mowa uzupełniającym go serwisie Leanback, który również umożliwia oglądanie treści video, jednak od YouTube różni się sposobem nawigacji, która odbywa się tutaj tylko za pomocą kilku przycisków na klawiaturze. Czym jeszcze wyróżnia się ten nowy serwis? Specjalnie dla Was przygotowaliśmy post, w którym opisujemy wszystkie kwestie, które są warte Waszej uwagi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700