Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Reklama kontekstowa: jeszcze łatwiej, jeszcze szybciej, jeszcze korzystniej.

Opublikowano: 08-09-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min

Linki sponsorowane Google AdWords są wyświetlane na stronie z wynikami wyszukiwania Google.pl. Wie o tym każdy użytkownik Internetu. Wie o tym również Państwa potencjalny klient, który, nie chcąc tracić czas na przeszukiwania kolejnych podstron zestawienia Google.pl klika w link sponsorowany i trafia na stronę z Państwa ofertą. Sprawa jest oczywista – linki sponsorowane tworzą dobry grunt pod interesy, umożliwiając kontakt z klientem realnie zainteresowanym ofertą, którą w sposób klarowny i zachęcający przedstawia link reklamowy. Czy można chcieć jeszcze więcej? Czy można dostać jeszcze silniejsze narzędzie prezentowania własnej oferty? Otóż tak. Google nie byłoby najpotężniejszą marką w biznesie, gdyby z biegiem czasu nie oferowało nowych, jeszcze lepszych narzędzi kreowania internetowej rzeczywistości. Reklama kontekstowa, bo o tym mowa, umożliwia jeszcze szerszy, jeszcze częstszy kontakt z potencjalnym klientem: w jej ramach linki sponsorowane trafiają na najpopularniejsze, tematycznie powiązane strony internetowe. Zobrazujmy to na przykładzie. Oto strona, na której umiejscowiona jest reklama kontekstowa:

Reklama kontekstowa

Przykład, którym się posługujemy to portal prezentujący firmy meblarskie. Użytkownik sieci, na tego typu portalach, może porównać oferty różnych producentów, może także, dzięki linkom sponsorowanym, przejść na stronę danego producenta i kupić dany meble – od razu, bez zbędnych poszukiwań. Reklama kontekstowa wykorzystuje siłę promocji najpopularniejszych serwisów internetowych. Nasza-klasa.pl, onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, wyborcza.pl, interia.pl. - na pewno znają Państwo te strony internetowe. Na nich również prezentowana jest reklama kontekstowa. Reklama kontekstowa umożliwia promowanie strony w tysiącach miejsc w Internecie, i to w jednym czasie. I to pewne – trafia jedynie do osób zainteresowanych ofertą prezentowana przez Państwa link sponsorowany. Jak zatem skorzystać z tego narzędzia? Reklama kontekstowa może być częścią kampanii AdWords. Gdy zdecydują się Państwo na prowadzenie reklamy kontekstowej, certyfikowany specjalista Google AdWords Professional, pomoże wybrać strony, na których trafią Państwa linki sponsorowane. To takie łatwe, a korzyści tak wiele.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się