Ikona 01:55 min Ikona 08.09.2009

Reklama kontekstowa: jeszcze łatwiej, jeszcze szybciej, jeszcze korzystniej.

Linki sponsorowane Google AdWords są wyświetlane na stronie z wynikami wyszukiwania Google.pl. Wie o tym każdy użytkownik Internetu. Wie o tym również Państwa potencjalny klient, który, nie chcąc tracić czas na przeszukiwania kolejnych podstron zestawienia Google.pl klika w link sponsorowany i trafia na stronę z Państwa ofertą. Sprawa jest oczywista – linki sponsorowane tworzą dobry grunt pod interesy, umożliwiając kontakt z klientem realnie zainteresowanym ofertą, którą w sposób klarowny i zachęcający przedstawia link reklamowy. Czy można chcieć jeszcze więcej? Czy można dostać jeszcze silniejsze narzędzie prezentowania własnej oferty? Otóż tak. Google nie byłoby najpotężniejszą marką w biznesie, gdyby z biegiem czasu nie oferowało nowych, jeszcze lepszych narzędzi kreowania internetowej rzeczywistości. Reklama kontekstowa, bo o tym mowa, umożliwia jeszcze szerszy, jeszcze częstszy kontakt z potencjalnym klientem: w jej ramach linki sponsorowane trafiają na najpopularniejsze, tematycznie powiązane strony internetowe.

Przykład, którym się posługujemy to portal prezentujący firmy meblarskie. Użytkownik sieci, na tego typu portalach, może porównać oferty różnych producentów, może także, dzięki linkom sponsorowanym, przejść na stronę danego producenta i kupić dany meble – od razu, bez zbędnych poszukiwań. Reklama kontekstowa wykorzystuje siłę promocji najpopularniejszych serwisów internetowych. Nasza-klasa.pl, onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, wyborcza.pl, interia.pl. – na pewno znają Państwo te strony internetowe. Na nich również prezentowana jest reklama kontekstowa. Reklama kontekstowa umożliwia promowanie strony w tysiącach miejsc w Internecie, i to w jednym czasie. I to pewne – trafia jedynie do osób zainteresowanych ofertą prezentowana przez Państwa link sponsorowany. Jak zatem skorzystać z tego narzędzia? Reklama kontekstowa może być częścią kampanii AdWords. Gdy zdecydują się Państwo na prowadzenie reklamy kontekstowej, certyfikowany specjalista Google AdWords Professional, pomoże wybrać strony, na których trafią Państwa linki sponsorowane. To takie łatwe, a korzyści tak wiele.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:35 min 17.09.2009 Wiemy, że przestrzeń internetowa wcale nie jest taka ładna, jak ją malują. Dużo tu przemocy, zbrodni i nagości. W tej bezimiennej, informacyjnej dżungli dobrze czują się również zjawiska, przed którymi chcemy chronić najmłodszych. A także swoją stronę internetową. Dlatego tak ważne jest dokładne przemyślenie wszelkich działań, które chcemy prowadzić w sieci. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:30 min 01.10.2009 Kto powiedział, że korzystanie z Internetu to jedynie strata czasu? Google dba o to, aby jego narzędzia dostarczały użytkownikom nie tylko rozrywki, ale także ułatwiały im wykonywanie wielu czynności. Na przykład odrabianie lekcji. Dlatego Google wzbogaciło stworzone przez siebie dokumenty o nowe funkcjonalności, mające być pomocą dydaktyczną dla uczniów oraz studentów. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 04:40 min 08.09.2009 Uwaga świata offline i online zwraca się w stronę mikrobloggingu i związanego z nim wyszukiwania w czasie rzeczywistym. Poniższy artykuł wyjaśnia, jakie znaczenie może mieć ten sposób wyszukiwania dla firm oraz jaki ma to związek z serwisami społecznościowymi. Wskazujemy również, co na tego typu trendy odpowiada koncern Google i jak będą się różniły wyniki wyszukiwania. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.9 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700