Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Lepsza widoczność = więcej zleceń, czyli studium przypadku współpracy z firmą Finnopol

Opublikowano: 11-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min
Kooperacja z Finnopol dowodzi, że pozycjonowanie pomaga nie tylko wielkim przedsiębiorstwom. Przemyślana strategia i dobra optymalizacja SEO pozwalają osiągnąć pożądane cele biznesowe także małym, jednoosobowym firmom.

  
 
 
 
Kilka słów o firmie

Finnopol – kompleksowe tłumaczenia w zakresie języka fińskiego

Od 1996 roku firma Finnopol działa na polskim rynku świadcząc usługi tłumaczeń przysięgłych i zwykłych w zakresie języka fińskiego między innymi dokumentów samochodowych, tekstów prawniczych i zwykłych na zlecenie instytucji państwowych, klientów indywidualnych i biznesowych. W ramach świadczonych usług wykonywane są również przekłady poświadczone przez tłumacza przysięgłego, posiadającego tytuł nadany przez Ministra Sprawiedliwości. Firma zapewnia szeroki zakres tłumaczeń z różnych dziedzin życia.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnych konsumentów firma wykonuje tłumaczenia dokumentów przesłanych mailowo lub pocztą.

 
Filary współpracy

Jakie były oczekiwania?
Współpracę z Finnopol nawiązaliśmy w listopadzie 2013 roku. Podjęliśmy się pozycjonowania firmowej witryny internetowej, która wcześniej nie była w żaden sposób promowana w sieci. Głównym celem było uzyskanie jak najlepszego efektu promocji, czyli pozyskanie faktycznie większej liczby Klientów zainteresowanych usługami tłumaczeń w zakresie języka fińskiego.
 
Jakie kroki podjęliśmy?
Ściśle sprecyzowana specjalizacja firmy Klienta, czyli tłumaczenia z języka polskiego na fiński oraz w drugim kierunku, wymagała dobrego zaplanowania strategii. Postawiliśmy w pozycjonowaniu przede wszystkim na frazy ogólne, które z jednej strony miały wpływ na budowanie rozpoznawalności marki, z drugiej zaś przyciągały użytkowników faktycznie zainteresowanych ofertą Klienta. W ten sposób chcieliśmy zagwarantować stronie większy potencjał konwersji.
 

Efekt I

Wzrost ruchu na stronie
Dobór wyrażeń kluczowych oraz odpowiednia optymalizacja witryny, koordynowana przez Specjalistów ds. Pozycjonowania i ds. Copywritingu, przyczyniły się do zwiększenia ruchu na stronie internetowej. Poświadcza to wysoka liczba wyświetleń witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania, która pomimo chwilowych wahań, wykazuje wyraźną tendencję wzrostową.

Wykres prezentuje wzrost liczby wyświetleń od stycznia 2016 r. do grudnia 2018 r. Źródło: Google Search Console
 
Zestawiając aktualne dane można zaobserwować, że liczba wyświetleń w niemal każdym dniu listopada 2018 była wyższa niż w tym samym miesiącu 2017 roku.

Wykres przedstawia wzrost łącznej liczby wyświetleń w miesiącu – porównanie wyników z listopada 2017r. z efektami pozycjonowania w listopadzie 2018r. Źródło: Google Search Console

Oznacza to, że działania w zakresie pozycjonowania wpływają systematycznie na wzrost liczby wyświetleń, a tym samym poprawiają widoczność witryny w Internecie. Przekłada się to na zwiększoną rozpoznawalność firmy i jej oferty w sieci.
 

Efekt II

Większa sprzedaż usług
Wzrost ruchu na stronie firmowej Klienta wiąże się z większym zainteresowaniem ofertą. Fakt, iż nie są to przypadkowe wejścia poświadcza średni czas spędzony przez użytkownika na stronie, który wynosi blisko 2 minuty. Świadczy to, że strona zdobyła bardzo duże zainteresowanie osób, które trafiły tu po kliknięciu w jeden z linków na liście wyszukiwarki Google. Potwierdzeniem zainteresowania użytkowników ofertą Klienta jest także łączna liczba wyświetleń witryny na poziomie 204 354 wyświetleń, którą wypracowaliśmy od początku 2016 roku.

Oznacza to duże zainteresowanie witryną, a tym samym prezentowaną na stronie ofertą, co potwierdza wzrost sprzedaży usług dzięki promocji internetowej. Cel współpracy został osiągnięty, dzięki dobrej strategii pozycjonowania, która przyniosła tak wysoką łączną liczbę wyświetleń.
 

„Skuteczna promocja potwierdzona większą sprzedażą”

Wzrost ruchu na stronie Klienta, będący wynikiem przemyślanej strategii pozycjonowania witryny, przełożył się na realne zyski, co przyznaje Katarzyna Nowak – właścicielka firmy Finnopol: „Przyznaję, że jestem bardzo zadowolona z efektów współpracy z Sunrise System. Zdecydowałam się na skorzystanie z Państwa usług licząc na profesjonalizm oraz doradztwo w kwestii promocji internetowej i nie zawiodłam się. Zależało mi także na pozyskaniu większej liczby Klientów i na tym polu także widzę sukces pozycjonowania. Skuteczna promocja potwierdzona jest większą sprzedażą moich usług. Zainteresowanie jest na tyle duże, że wręcz nie nadążam z realizacją zleceń, które do mnie trafiają”.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się