Ikona 02:10 min Ikona 03.04.2013

Marketing jak manicure

W zeszłym roku Facebook wprowadził na swojej stronie system Exchange. Umożliwia on przedsiębiorcom kupowanie reklam w czasie rzeczywistym. Dzięki tej opcji, dana społeczność marketingowa, mogła dopasować ofertę pod indywidualnego użytkownika portalu. Do tego procesu (trwającego nie dłużej niż sekundę!), wykorzystywane zostały platformy DSP, których to zadaniem jest właśnie składanie ofert na aukcjach reklamowych. Jest to zarówno korzystna oferta dla użytkownika, jak i reklamodawcy. Jednak ,,nic nie może wiecznie trwać” – często marketingowe zmiany wychodzą na lepsze. Tak właśnie postanowił zarząd Facebooka. Zachować system Exchange, jednak z możliwością wyświetlania go również w news feedzie, czyli liście, w której znajomi przykładowego użytkownika mogli dowiedzieć się o jego aktywności.

 

Paznokcie

Tu trochę pomalować, tam przypiłować – ważne, żeby przyciągało zainteresowanie! Kobiecy punkt widzenia na marketing internetowy wcale nie musi być plastikowy jak sztuczne paznokcie, wręcz przeciwnie – naturalne spostrzeżenia i naturalny, zdrowy marketing przepowiadają dobrą przyszłość. Tę koncepcję można porównać do działań Facebooka, wprowadzającego reklamy systemu Facebook Exchange do news feedu. Zadbanie o biznes własny i swoich klientów.

 

Czas

W dzisiejszej dobie internetowej zagłady, ważny jest przede wszystkim czas przesłania informacji. Nie warto zwlekać ze zdobywaniem potencjalnego klienta, wyznając teorię ,,lepiej późno niż wcale”. Czas być krok przed wszystkimi i stosować się do lepszego, innowacyjnego rozwiązanie: ,,lepiej wcześniej, niż później”. Jak widać tę koncepcję stosuje Facebook, podążając lub kreując nowe trendy. Wprowadzenie usługi Exchange pozwala reklamodawcom kupować miejsce na stronie Facebooka. Jest to wyścig szybkich koni, walczących o pierwsze miejsce. Jednak do teraz, powierzchnia, na której można było umieścić reklamy, to wolne miejsce po prawej stronie. Testując innowacyjne rozwiązanie, Facebook’owcy zaproponowali możliwość zakupu reklam w news feedzie.

 

Gąbka

Podobnie jak w pielęgnacji paznokci, tak i w biznesie ważne jest zachowanie pozytywnego warunku zewnętrznego firmy, jednocześnie odbudowując go od wewnątrz. Marketing internetowy to dobra opcja dla każdego przedsiębiorcy, chcącego podnieść skuteczność swojej reklamy. Tym bardziej, jeśli jest to Facebook – portal, który ,,pożarł” każdego użytkownika. Odbiorca natomiast, logujący się na tę stronę, chłonie wszystkie zawarte w niej informacje jak gąbka – z tymże nie jest to porównanie Pana Gąbki z konkurencyjnego portalu!

 

Pozycja

Ozdabianie reklam i paznokci ma na celu jedno – przyciągnięcie uwagi. Jednak ważne jest również to, gdzie wykonać dany ,,zabieg”, aby przyniósł dobre efekty. Dobra kosmetyczna zrobi piękne paznokcie, dobry portal zrobi piękną reklamę – i oto cała filozofia. Trzeba brać pod uwagę liczbę potencjalnych użytkowników, do których kierowane będą reklamy w news feedzie. Dodatkowo, trzeba zwrócić uwagę na potrzeby klientów i warunki, które ustala Facebook. Ten wyścig rozpoczyna się właśnie teraz. Walcz o pozycję na rynku marketingowym. A po sukcesie? Czas na efektywny i zadowalający…manicure!

 

Źródło: Wirtualnemedia

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 00:40 min 03.04.2013 Na tą chwilę istnieje sporo modeli współpracy, które pozwalają efektywnie pozyskiwać klienta za pomocą marketingu internetowego. Jedną z najpopularniejszych usług jest Google Adwords, ostatnio rozszerzone o usługę Google Adwords Express. Aby zrozumieć różnice należy zacząć od odpowiedzi na pytania: Czym są linki sponsorowane? Czym różnią się linki sponsorowane od klasycznego pozycjonowania?Różnica jest niezwykle istotna. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 03:00 min 04.04.2013 Marzenia się spełniają, ale trzeba im pomóc, a zanim do tego dojdzie – warto wzbudzić w sobie emocje, które pomogą i napędzą nas w ich realizacji. Od jakiegoś czasu skutecznie pomagają w tym Mapy Google. Ostatnio dzięki nim, w ramach usługi Street View możliwe jest odwiedzenie m. in. najwyższych szczytów świata, a także miejsc, które w świecie uważane są za zapomniane, zakazane, praktycznie niedostępne. Prawdziwa pasja może narodzić się na ekranie komputera, a taka podróż wiele nie kosztuje. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:15 min 26.03.2013 Interaktywne okulary, gadające buty, samojezdny samochód. Brzmi jak szalone science-fiction? Jeszcze kilka lat temu zapewne odpowiedzielibyśmy twierdząco. Dziś dzięki Google, takie projekty stają się rzeczywistością i to jak najbardziej namacalną. Nie tak dawno gigant z Mountain View ogłosił swoje dwa nowatorskie projekty: Art, Copy & Code oraz Think Insights. Wszystko wskazuje na to, że rewolucja dzieje się na naszych oczach. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.9 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700