Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Analyze Competition dla efektywnej kampanii Adwords

Opublikowano: 28-02-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min

Google wprowadza nowe udogodnienia dla użytkowników Analyze Competition. Korzystanie z systemu analizującego popularność wśród Internautów podobnych tematycznie witryn nie tylko zapewnia ocenę mocnych i słabych stron konkurencyjnych stron. Umiejętnie używanie Analyze Competition ułatwia podjęcie większości decyzji, dotyczących najwłaściwszych dla każdego konta Adwords metod optymalizacji.
Możliwość określania najbardziej efektywnych obszarów z zakresu słów kluczowych, odpowiadających profilowi danej firmy, a następnie - oparte na wynikach tej analizy - modyfikacje ustawień linków sponsorowanych sprawiają, że Analyze Competition jest niezbędnym narzędziem w profesjonalnym zarządzaniu kampanią Adwords.

Dotychczas panel umożliwiający porównywanie skuteczności ogłoszeń u reklamodawców, konkurujących ze sobą w obrębie podobnych kategorii fraz kluczowych, zrozumiały był w pełni tylko dla anglojęzycznych użytkowników. Obecnie Analyze Competition dostępny jest także w 8 dodatkowych językach, do których należą francuski, niemiecki, włoski, hiszpański, rosyjski, portugalski, chiński i japoński.
Kolejna zmiana dotyczy haseł wyszukiwania poszczególnych linków. Do tej pory Google umożliwiało zobaczenie ilości i rodzajów zwrotów, które wpisanie przez Internautę w okno wyszukiwarki wywoływały konkretne ogłoszenie Adwords. Teraz koncern zapewnia także dodanie haseł, najczęściej stosowanych przez użytkowników, do listy fraz kluczowych każdego konta. Dzięki temu właściciele stron internetowych mogą zwiększać skuteczność prowadzonej przez siebie kampanii i efektywniej docierać do większej liczby odbiorców.

Źródło: Google

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się