Połowa amerykańskich marketerów, pytana przez Forbesa, za najbardziej efektywną formę reklamy uznaje SEO, czyli pozycjonowanie i optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek internetowych.
W dalszej kolejności wysoko oceniany jest e-mail marketing, kampanie typu CPC (cost per click), czyli linki sponsorowane. Według pytanych menedżerów, wymienione formy promocji najskuteczniej zwiększają konwersję.
Firmy o dużych budżetach reklamowych często jeszcze dywersyfikują działania reklamowe, uderzając do różnych mediów, korzystając nie tylko z pozycjonowania, czy kampanii CPC. Deklarowane na kolejny rok budżety będą jednak lokowane inaczej – przynajmniej przez połowę ankietowanych przedsiębiorstw. Te pieniądze mają być przeznaczone na marketing wirusowy, SEO i targetowanie behawioralnie, a więc w dużej mierze na Google.
Źródło: Interaktywnie.com
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: