Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 20.02.2015

This. Koniec z bałaganem na portalach społecznościowych?

This. już na starcie zyskał duży kredyt zaufania, bowiem obrał sobie jasny cel – stać się pewnego rodzaju oazą spokoju dla użytkowników i miejscem, w którym nie będzie bałaganu. Wychodzi tym samym naprzeciw potrzebom tych użytkowników, którzy dość mają czytania prywatnych zwierzeń znajomych czy oglądania ich zdjęć z wakacji. This. to również miejsce, w którym nie ma być spamu w postaci kilkudziesięciu wpisów jednej osoby czy też masowego udostępniania ulubionych piosenek w ciągu jednego dnia. Jeżeli więc należysz do grupy nadaktywnych użytkowników portali, którzy dzielą się wszystkim i lubią klikać przycisk „Udostępnij” albo często komentują wpisy znajomych – This. nie jest dla Ciebie.

 

This. Jak to działa?

Aby ułatwić użytkownikom dostęp do interesujących ich informacji, które w dobie Facebooka i Twittera giną w gąszczu spamu, twórcy This. wprowadzili żelazną zasadę – jeden post na dzień. Nie ma też możliwości udostępniania, komentowania, wysyłania prywatnych wiadomości czy dyskutowania, a jedyną formą interakcji z innymi użytkownikami i odpowiedzią na ich wpis jest opcja „Thanks”. Na tę chwilę podziękować sobie może jedynie kilka tysięcy osób, wśród których znajdują się przede wszystkim Amerykanie i Brytyjczycy, głównie dziennikarze i biznesmeni, jednak krąg osób, które usłyszały o nowym pomyśle, jest coraz większy. Zainteresowanych dołączeniem do społeczności rozczaruje z pewnością fakt, że nie można założyć tam konta w dowolnym momencie, a jedynie po otrzymaniu zaproszenia od obecnego na portalu użytkownika. Póki co zasilenie społeczności jest więc bardzo trudne, chyba że do grona Waszych znajomych należy ktoś z amerykańsko-brytyjskiej śmietanki towarzyskiej.

 

Prognozy na przyszłość

Tajemniczość i minimalistyczny do granic możliwości wygląd tego portalu sprawia, że mówi i czyta się o nim coraz więcej. Zasady jego funkcjonowania zachęcają tych, którzy zawiedli się na najpopularniejszych serwisach, ze względu na panujący tam szum informacyjny. Można więc założyć, że moda na This. dotrze również do naszego kraju, ale kiedy to się stanie i czy będziemy mieli szansę stać jego elitarnymi użytkownikami – na to pytanie odpowiedzieć jest bardzo trudno.

 

Źródła:

Social Press

MPolska24

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55