Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 20.02.2015

This. Koniec z bałaganem na portalach społecznościowych?

This. już na starcie zyskał duży kredyt zaufania, bowiem obrał sobie jasny cel – stać się pewnego rodzaju oazą spokoju dla użytkowników i miejscem, w którym nie będzie bałaganu. Wychodzi tym samym naprzeciw potrzebom tych użytkowników, którzy dość mają czytania prywatnych zwierzeń znajomych czy oglądania ich zdjęć z wakacji. This. to również miejsce, w którym nie ma być spamu w postaci kilkudziesięciu wpisów jednej osoby czy też masowego udostępniania ulubionych piosenek w ciągu jednego dnia. Jeżeli więc należysz do grupy nadaktywnych użytkowników portali, którzy dzielą się wszystkim i lubią klikać przycisk „Udostępnij” albo często komentują wpisy znajomych – This. nie jest dla Ciebie.

 

This. Jak to działa?

Aby ułatwić użytkownikom dostęp do interesujących ich informacji, które w dobie Facebooka i Twittera giną w gąszczu spamu, twórcy This. wprowadzili żelazną zasadę – jeden post na dzień. Nie ma też możliwości udostępniania, komentowania, wysyłania prywatnych wiadomości czy dyskutowania, a jedyną formą interakcji z innymi użytkownikami i odpowiedzią na ich wpis jest opcja „Thanks”. Na tę chwilę podziękować sobie może jedynie kilka tysięcy osób, wśród których znajdują się przede wszystkim Amerykanie i Brytyjczycy, głównie dziennikarze i biznesmeni, jednak krąg osób, które usłyszały o nowym pomyśle, jest coraz większy. Zainteresowanych dołączeniem do społeczności rozczaruje z pewnością fakt, że nie można założyć tam konta w dowolnym momencie, a jedynie po otrzymaniu zaproszenia od obecnego na portalu użytkownika. Póki co zasilenie społeczności jest więc bardzo trudne, chyba że do grona Waszych znajomych należy ktoś z amerykańsko-brytyjskiej śmietanki towarzyskiej.

 

Prognozy na przyszłość

Tajemniczość i minimalistyczny do granic możliwości wygląd tego portalu sprawia, że mówi i czyta się o nim coraz więcej. Zasady jego funkcjonowania zachęcają tych, którzy zawiedli się na najpopularniejszych serwisach, ze względu na panujący tam szum informacyjny. Można więc założyć, że moda na This. dotrze również do naszego kraju, ale kiedy to się stanie i czy będziemy mieli szansę stać jego elitarnymi użytkownikami – na to pytanie odpowiedzieć jest bardzo trudno.

 

Źródła:

Social Press

MPolska24

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

one page Ikona 7:00 min 24.11.2023 Witryna z wieloma zakładkami czy minimalistyczny serwis one page? Sprawdziliśmy wady i zalety tego ostatniego rozwiązania. Sprawdź, czy będzie dla Ciebie odpowiednie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 45

No votes so far! Be the first to rate this post.

Błędy, których lepiej nie popełniać w kampaniach Facebook Ads Ikona 5:00 min 20.11.2023 Prowadzisz kampanie płatne na Facebooku albo szerzej – w systemie Meta? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które negatywnie wpływają na Twoje wyniki! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na początku było #zdjęcie, a później #reklama Ikona 03:50 min 18.09.2015 Znane marki mogą od niedawna korzystać z nowej opcji sprzedawania produktów na Instagramie. Do tej pory „lajkowanie” umieszczanych przez nie zdjęć nie miało przełożenia na wskaźniki sprzedaży. Dzięki narzędziom Like-2-Buy oraz LikeAndBuy.It marki takie jak Nike, Sephora czy Nordstom cieszą się wymiernymi rezultatami z foto-reklamy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Analytics – jak prawidłowo wyznaczać cele? Ikona 09:00 min 31.07.2012 Fakt, że przytłaczająca większość internetowych akcji marketingowych wiąże się z promocją firmowych bądź dedykowanych witryn pozwolił przyjąć słuszne założenie, że o jakości danego nośnika reklamowego świadczy charakter generowanego przezeń ruchu. Obecnie najchętniej wybieranym i najbardziej cenionym narzędziem pomiaru ruchu i jego źródeł, pozostaje bezpłatna aplikacja Google Analytics. Mimo jej powszechności, profesjonalna osbługa i wyciąganie miarodajnych informacji wymaga specjalnych kwalifikacji. Google przyznaje je profesjonalistom po zdaniu eksperckiego egzaminu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Cross-selling i Up-selling – jak je stosować, aby zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie? Ikona 06:30 min 23.11.2022 Dynamiczna branża sprawia, że przedsiębiorcy muszą się naprawdę zaangażować, jeśli chcą być na bieżąco z trendami i zwiększać swoje zyski. Jednocześnie, mimo dużego zainteresowania sklepami internetowymi wielu klientów rezygnuje i na pewnym etapie porzuca koszyk zakupowy, i już do niego nie wraca. Powodów takich decyzji może być wiele, na szczęście istnieją sposoby, które mogą temu zapobiec i skłonić użytkownika do dokończenia zakupów. Jakie? O tym przeczytacie w poniższym artykule! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700