Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Proceipestki.pl to sklep internetowy i stacjonarny z bronią palną, amunicją i akcesoriami. Prowadzi go licencjonowany zawodnik i pasjonat strzelectwa, wielokrotny mistrz Polski. Z klientem współpracujemy od lipca 2022 roku.
Główną przeszkodą, jaką musieliśmy pokonać, a właściwie dostosować do niej naszą strategię, był fakt, że w Polsce nie ma dużego zainteresowania bronią palną. Posiada ją niecałe 200 000 Polaków, czyli ok. 0,52% populacji.
Drugim wyzwaniem były utrudnienia w sprzedaży części asortymentu sklepu przez internet, przez co konieczne było wyważenie strategii pozycjonowania szerokiego i pozycjonowania lokalnego.
W ramach opracowania strategii dla klienta Proce i Pestki określiliśmy następujące grupy docelowe:
Zdecydowaliśmy się na przyjęcie strategii pozycjonowania szerokiego i promowanie fraz long tail.
Jednocześnie musieliśmy zadbać o pozycjonowanie lokalne i zwiększenie widoczności strony www przez frazy związane z lokalizacją sklepu w Zgierzu.
Założyliśmy, że połączenie strategii pozycjonowania szerokiego i pozycjonowania lokalnego przyniesie najlepsze efekty.
Zwiększenie sprzedaży online chcieliśmy osiągnąć także przez poprzez optymalizację sklepu internetowego w zakresie zmian SEO oraz przeprowadzenie kompleksowej analizy UX.
Prace na rzecz uwolnienia potencjału strony rozpoczęliśmy od podstawowej optymalizacji. Te z pozoru oczywiste działania pozwalają nam na zrobienie pierwszego kroku do dalszej poprawy widoczności witryny.
Pamiętając o tym, że Google jest wyszukiwarką tekstową, zadbaliśmy o optymalizację treści dla aktualnych podstron oraz przygotowanie nowych wpisów blogowych zgodnie z naszą strategią przyciągnięcia na stronę pasjonatów strzelectwa. W sumie przygotowaliśmy 36 tys. znaków treści wspomagających pozycjonowanie sklepu internetowego.
Zoptymalizowaliśmy atrybuty alt na grafikach produktów, wprowadziliśmy zmiany wizualne poprawiające czytelność na blogu oraz rozpoczęliśmy analizy pod dalszą rozbudowę contentu na bazie priorytetów klienta.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: