Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:10 min Ikona 24.06.2010

Reklama online urośnie jeszcze szybciej

Wzrost reklamy online W tym roku zanotuje niewielki wzrost, ale już w 2011 o 7,3 procent, co przełoży się na wpływy na poziomie 7,47 miliardów złotych. Reklama online warta będzie 930 milionów – szacuje ZenithOptimedia. Obecny rok to wciąż odrabianie strat po kryzysie. Dynamika wzrostu rynku reklamowego nie będzie spadać tak gwałtownie, jak zapowiadano wcześniej, głównie za sprawą wpływów z reklam online. Najlepiej na rynku poradzi sobie telewizja i internet, które zanotują wzrosty odpowiednio 2,3 i 1,6procent. Na plus wyjdą również kino i radio.

Wzrost reklamy online dane: ZenithOptimedia

Zmienione szacunki nie dotyczą jednak internetu. Zdaniem analityków ZenithOptimedia medium to będzie zyskiwać, a jego dynamika będzie największa spośród wszystkich – w 2011 roku rynek reklamy online może być wart 930 milionów złotych. Pozostałe media będą raczej odrabiać straty, przez co przychody reklamowe spadną w porównaniu z ubiegłym rokiem. Szacunki ZenithOptimedia wydają się być bardzo skromne w porównaniu do tych, które przygotowało IAB. Zdaniem Jarosława Sobolewskiego, prezesa IAB, reklama online może wzrosnąć jeszcze w 2010 roku aż o 35 procent. Ponadto w ostatnim raporcie strategicznym na temat internetu IAB szacuje, że w 2009 roku rynek reklamy online wart był zdecydowanie więcej, bo 1,3 miliarda złotych.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55