Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
W kontekście Świąt konsumenci przestają nadstawiać uszu na pogłoski o kryzysie i potrzebie zaciskania pasa. Z badań IMAS International wynika, że w grudniowym budżecie większość Polaków uwzględnia wydatki świąteczne na poziomie nie niższym, niż w latach ubiegłych. Planujemy wydać różne kwoty: Ciekawie wygląda sposób wydawania pieniędzy. Przedświąteczny rajd po sklepach planuje trochę ponad połowa respondentów, natomiast druga połowa konsumentów przenosi gwiazdkowy shopping do Sieci:
Wniosek z tego taki, że połowa ogromnej rzeszy wybierającej się na wielkie świąteczne zakupy siedzi w tym okresie przed monitorem. Szuka produktów albo dopiero pomysłów, porównuje ceny. Warto zauważyć, że jak w realu, tak i na wirtualnych zakupach klienci się spieszą i męczą. Dobrze pomóc im w wyborze – czy delikatnie podsunąć swoją ofertę. Na ostatnią chwilę doradzamy linki sponsorowane;)
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: