Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
W oparciu o badania skali obrotów polskich sklepów internetowych, korzystających z jednej platformy e-handlu, IAI-shop.com ustaliła, iż sklepy te w przeciągu 2008 roku odnotowały:
– wzrost przychodów o 80%,
– wzrost liczby zamówień o 21%,
– wzrost średniej wartości zamówienia o 48%,
– wzrost liczby unikalnych użytkowników o 18% miesięcznie.
Dane te, oparte na analizie rzeczywistych parametrów, a nie badaniach ankietowych, nakreślają bardzo pozytywny obraz kondycji polskiego e-commerce. Co ważne, w szczegółowym raporcie IAIshop.com pokazuje, że korzystna koniunktura sprzyjała e-sklepom przez cały rok, nie tylko w gorącym okresie przedświątecznych zakupów. Polacy po prostu lubią kupować przez Internet.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: