Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Bez względu na to, czy firma sama prowadzi swoją kampanię na Facebooku, czy zatrudnia do tego celu specjalistów do spraw reklamy z agencji, nowe rozwiązania niewątpliwie okażą się skuteczne. Podniesienie efektywności kampanii to podstawowy cel twórców Facebooka, który zamierzają go osiągnąć różnymi metodami. Dzięki niemu właściciele firm będą mogli kontrolować budżet kampanii i otrzymywać zwrot za inwestycje włożone w nią.
Sam pomysł na kampanię oraz wybór odpowiedniego, chwytliwego hasła to dopiero połowa sukcesu. Niezwykle istotne jest także ustalenie właściwej grupy, do której ma być ona skierowana a także sprawy związane z budżetem – ustalenie stawek oraz częstotliwość pojawiania się reklamy. Facebook bierze pod uwagę te wymagania i tworzy rozwiązania dostosowane do nich.
Źródło: FacebookStudio
Koncentracja na celu to podstawowa nowość, z której wynikają wszystkie wprowadzone zmiany. W zależności od tego, czy reklamodawcy zależy na zyskaniu nowych lajków, zdobyciu nowych użytkowników aplikacji, wypromowaniu wpisu, czy zachęceniu fana do wzięcia udziału w organizowanym wydarzeniu, Facebook tworzy odpowiednie zestawienia. Specjalne narzędzie dokonuje przeliczeń wyników oraz pokazuje zwrot inwestycji.
Dzięki tej nowości reklamodawca uzyskuje bardziej przejrzyste informacje na temat tego, czy cele udało się zrealizować. Ułatwieniu ulega także obliczanie zwrotu z inwestycji. Panel reklamowy pokazuje efekty kampanii, jeśli na przykład reklamodawca korzystając z niej kieruje odwiedzających na swoją stronę internetową i używa przy tym śledzenia konwersji. Każda reklama umożliwia także pokazanie kosztu w przeliczeniu na konwersję celu. Nowe udogodnienia obejmują także możliwość obliczenia całkowitej wartości konwersji reklamy.
Źródło: FacebookStudio
Zmiany w Facebook Ads Manager okażą się korzystne szczególnie dla właścicieli małych firm, w których sprecyzowanie konkretnego celu jest koniecznością. To także doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy po raz pierwszy tworzą swoje kampanie i szukają najłatwiejszych oraz najbardziej efektywnych metod pozwalających na osiągnięcie sukcesu.
Źródło: Antyweb
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: