Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Od pierwszego dnia szkoły, po Synergię - School Edition of Top 5: Google Trendy, Doodle, The Keyword (sierpień/wrzesień 2019)
Opublikowano: 17-09-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Niezależnie od wieku, wrzesień zawsze będzie kojarzył się nam ze szkołą. Nic więc dziwnego, że to właśnie w tym miesiącu każda platforma zapełnia się nawiązaniami do edukacji - w naszym przypadku chwilami mocno naciąganymi. Niemniej zdecydowanie zachęcamy do przygotowania się do lekcji o między innymi bakteriologii, open source i nauczaniu maszynowym.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Back to school - kilka lekcji o marketingu internetowym branż sezonowych
Opublikowano: 09-09-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min

Prowadzisz firmę w branży sezonowej i zastanawiasz się kiedy rozpocząć kampanię i jakie kanały marketingowe wybrać, by najlepiej trafić do klienta? Jeśli tak – zapraszamy na nasze zajęcia. Przypomnimy nieco o podstawach, ale nie zabraknie też nowych i inspirujących informacji, które pomogą Ci wybić się na tle konkurencji. Zatem przygotuj zeszyt i długopis i usiądź w pierwszej ławce, a zdobyta wiedza zaprocentuje w niedalekiej przyszłości.

Autor
Konrad Moryń
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Wyprawka szkolna, czyli 7 wskazówek jak przygotować sklep internetowy na inwazję rodziców
Opublikowano: 02-09-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min
Uczniowie z niedowierzaniem zerkają na kalendarz, rodzice łapią się za głowę - jak to możliwe, że wakacje już minęły? A jednak, czas na powrót do szkoły! To już ostatni dzwonek na skompletowanie wyprawki szkolnej. By uniknąć szału zakupowego, wiele osób stawia na zakupy online. Dlatego podpowiadamy, jak szybko przygotować sklep internetowy na szturm rodziców!
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Kolory i liczby w tekstach – jak wpływają na odbiór treści?
Opublikowano: 30-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:05 min
Znajomość sposobu postrzegania kolorów i liczb przydaje się nie tylko podczas tworzenia przekazów reklamowych. Wiedza na temat ich oddziaływania może przyczyniać się także do lepszego odbioru prezentowanych treści. Warto więc poznać kilka psychologicznych trików, dzięki którym stworzony materiał okaże się bardziej zrozumiały lub korzystny dla odbiorcy.
Autor
Joanna Marchlewicz
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Content Marketing jako narzędzie reklamy w internecie cz.3 - najczęściej popełniane błędy
Opublikowano: 21-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 9:40 min

Trzecia część cyklu dotyczącego content marketingu podejmuje tematykę najczęściej popełnianych błędów. W trakcie opisywania poszczególnych wpadek, przybliżymy sposoby ich unikania. Omawiane błędy zostaną podzielone na kilka kategorii – dotyczące strategii marketingowych, publikowanych treści, kanałów komunikacji z klientem,  kontaktu z odbiorcami oraz SEO.

Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Rocznica lądowania na Księżycu, nowe emoji i więcej - Top 5: Google Trendy, Doodle, The Keyword (lipiec/sierpień 2019)
Opublikowano: 19-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min
Tym razem sezon urlopowy dopadł i nas, więc możecie zapoznać się z rankingiem trochę wcześniej. Jednak nie oznacza to, że cokolwiek pominęliśmy czy zaniedbaliśmy - z entuzjazmem obchodzimy Dzień Terenów Górskich, wspominamy lądowanie na Księżycu, a także doceniamy rewolucyjną technologię poprawiającą pomoc medyczną w krajach afrykańskich. Jak zwykle mamy duże rozróżnienie tematyczne, więc każdy znajdzie coś dla siebie.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Mobilne aplikacje do kart lojalnościowych
Opublikowano: 01-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:40 min

Jako konsumenci kochamy, gdy sprzedawcy kuszą nas promocjami, nagrodami, łechcąc nasze ego "Stałego Klienta". Na każdym kroku sklepy i punkty usługowe oferują udział w programach lojalnościowych. Nęceni wizją przyszłych korzyści zgadzamy się chętnie, po to, by później chodzić z portfelem wypchanym bynajmniej nie pieniędzmi, ale stosem kart do zbierania punktów. Jedne są elektroniczne, na drugie zbieramy pieczątki by dostać coś gratis, a jeszcze inne po prostu się gubią i punkty przechodzą nam koło nosa. Na szczęście jest na to sposób.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.21 - (14 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (czerwiec/lipiec 2019)
Opublikowano: 16-07-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:45 min
Odpoczywacie na urlopie i chcecie być na bieżąco z nowinkami Google'owskimi? A może po prostu siedzicie w biurze i potrzebujecie chwili przerwy? Nasz ranking zdecydowanie sprawdza się w obu przypadkach, dostarczając artykuły dotyczące m.in. zmian w Tłumaczu Google oraz wyjaśnienia, jak działa Wi-Fi, a także zawierając Doodle celebrujące 4 lipca czy podziemną rzekę na Filipinach!
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Content Marketing jako narzędzie reklamy w internecie cz.2 - czy warto tworzyć strategię?
Opublikowano: 08-07-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 7:15 min

W drugiej części naszej serii tekstów dotyczących content marketingu wyjaśnione zostanie, czemu tworzenie szczegółowej strategii działań jest konieczne. Omówione będą kolejne kroki, umożliwiające stworzenie skutecznego planu dotarcia do użytkownika. Przedstawione zostaną także zagadnienia związane z dopasowywaniem treści do potrzeb odbiorców oraz sprawdzeniem efektywności naszych działań.

Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (maj/czerwiec 2019)
Opublikowano: 19-06-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min
Poszukujesz ciekawych artykułów ze świata nauki i technologii? Chcesz zerknąć na grafiki podsumowujące najistotniejsze święta oraz wydarzenia z przełomu maja i czerwca? A może po prostu pragniesz dowiedzieć się, co interesowało Polaków w ciągu ostatnich 30 dni? To wszystko zapewnia nasz regularny ranking top 5 doodli, artykułów z blogu The Keywords oraz trendów z Trendów Google!
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Czym jest wyszukiwanie semantyczne? - Ster na SEO
Opublikowano: 10-06-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 12:10 min

O mechanizmie działania wyszukiwarki internetowej czytaliście już w jednym z poprzednich artykułów Steru na SEO. W tym tekście przyjrzymy się bliżej wyszukiwaniu semantycznemu, o którym się coraz więcej słyszy i które staje się coraz bardziej pożądane przez użytkowników. Odpowiemy też  na kluczowe pytanie: Skąd Google wie co nam chodzi po głowie?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
Content Marketing jako narzędzie reklamy w internecie cz.1
Opublikowano: 05-06-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min

Większość przedsiębiorców jest świadomych tego, że każde działanie firmy powinno być dokładanie przemyślane i szczegółowo zaplanowane. Mimo tego, wielu z nich popełnia błąd, bagatelizując konieczność posiadania strategii content marketingowej. Z pierwszej części cyklu artykułów, dowiemy się czym jest taka strategia oraz dlaczego warto ją opracować.

Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się