
Lipiec to wysokie temperatury i gorące newsy ze świata marketingu internetowego! Przygotowaliśmy dla Was smaczne kąski od Meta, Google i TikToka, które ewidentnie pokazują, że media społecznościowe rosną w siłę. Nalewajcie lemoniadę, siadajcie na leżaku i czytajcie najnowszy przegląd marketingowych nowości ze świata online – bo nawet w wakacje warto być na bieżąco!

Wizytówka w Mapach Google to świetne narzędzie biznesowe wykorzystywane do tego, aby być bliżej potencjalnych klientów. Widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania już Ci nie wystarcza? W takim razie poznaj dodatkowe funkcje wizytówki w Profilu Firmy. Nie dość, że Twoja marka stanie się jeszcze bardziej rozpoznawalna, to dodatkowo zyskasz większe zainteresowanie potencjalnych klientów.

Social media dają niezwykłe możliwości w wielu aspektach, zwłaszcza w tych promocyjnych. Szansa zdobycia nowych klientów czy miłośników danej marki jest znacznie większa niż przy standardowych metodach wykorzystywanych do momentu pojawienia się Internetu i platform społecznościowych. Wraz z upowszechnieniem się Facebooka, Instagrama i innych aplikacji pojawiły się nowe możliwości dla osób zajmujących się reklamą. Dotarcie do każdego odbiorcy w czasie rzeczywistym pozwoliło na powstanie i rozwój real-time marketingu. Co to dokładnie jest? Czym się charakteryzuje? Na te pytania odpowiemy w naszym artykule!

Pamiętaj, że wypoczynek to czas ładowania baterii i jest nierozerwalnym elementem świadomego i uważnego rozwoju kariery (i nie tylko). Każdy z nas chce wykonywać swoją pracę jak najlepiej tak, aby zostać docenionym. Jednak tkwiąc w tym samym miejscu bez przerwy, nie pozwalasz sobie na aktualizacje systemu. To tak, jak z telefonem. Jeśli w tle działa kilkanaście aplikacji naraz, a Ty w ferworze pracy odwlekasz aktualizacje, to prędzej czy później Twój system stopniowo zacznie się zawieszać a ostatecznie przestanie sprawnie funkcjonować.

W końcu nadszedł wyczekiwany, nie tylko przez dzieci lipiec, a wraz z nim marketingowe podsumowanie poprzedniego miesiąca. Czerwiec okazał się gorący, nie tylko ze względu na temperatury! Na rynku wrzało od kolejnych raportów, badań, analiz oraz wydarzeń które kolejny raz rzuciły nowe światło na to co w sieci – i nie tylko – piszczy!


Oślepiająca biel pustej strony w edytorze tekstowym, rosnąca frustracja spowodowana poczuciem zmarnowanego czasu oraz dziesiątki drobnych bodźców, które nieustannie zabiegają o Twoją uwagę. Każdy twórca contentu zna uczucie, kiedy to pomysły po prostu przestają napływać do głowy, a jakakolwiek złożona myśl sprawia niemal fizyczny ból. Z tego artykułu dowiesz się, dlaczego mental block wcale nie jest niczym niezwykłym. Poznasz również mechanizmy i przyczyny stojące u podstaw blokady twórczej, a także stosunkowo proste metody radzenia sobie z nią.



W maju działo się w marketingu cyfrowym! Pełną parą ruszył sezon spotkań branżowych i konferencji, w których uczestniczymy i uważnie przysłuchujemy się temu, co mówią specjaliści. Patrzymy też na działania Google, zwracając uwagę szczególnie na te, które realnie mogą przełożyć się na naszą pracę. ALE! Mamy też oczy dookoła głowa i śledzimy ciekawe wydarzenia z mainstreamu.


“Content is the king!” Określenie to nikogo już dzisiaj nie dziwi. Bez względu na to, z czyjej perspektywy patrzymy na zawartość strony - właściciela sklepu internetowego, użytkownika sieci czy copywritera – doskonale zdajemy sobie sprawę, jak istotna jest obecność tekstów opisujących oferowane produkty. Warto zadać sobie jednak dodatkowe pytanie: jakiego typu powinny to być treści?