Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
5 popularnych i darmowych narzędzi od Google przydatnych dla przedsiębiorców
Opublikowano: 18-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
Google oferuje szereg rozwiązań ułatwiających użytkownikom korzystanie z zasobów internetu. Gigant z Mountain View nie zapomina również o przedsiębiorcach, udostępniając rozwiązania przydatne w biznesie. W tym artykule przyjrzymy się 5 darmowym narzędziom od Google, które mogą być pomocne dla firm, w tym dla małych i średnich przedsiębiorców.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Odporna branża: Sklepy zoologiczne
Opublikowano: 15-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
W ciągu ostatnich kilku tygodni z powodu pandemii pozostawaliśmy w domach z bliskimi i pupilami. W tym czasie wzrosło zainteresowanie zwierzętami domowymi, a nowe pasje z tym związane przetrwają po wygaśnięciu pandemii. Jak ten trend może wykorzystać branża zoologiczna? Podpowiadamy 5 działań online, jakich mogą się podjąć sklepy z artykułami dla zwierząt.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
5 działań online dla bezpiecznego biznesu w sieci w czasach ”post” pandemii
Opublikowano: 04-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
Powoli wracamy do „normalności”, jednak ponad 2-miesięczny czas przymusowej izolacji z pewnością zwiększy ostrożność konsumentów. Część klientów nadal będzie obawiać się korzystania z różnych usług offline. W jaki sposób prowadzić biznes teraz, aby zapewnić poczucie bezpieczeństwa swoim klientom? Mamy 5 pomysłów na skuteczne działania online dla bezpiecznego biznesu.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Odporna branża: Fotowoltaika
Opublikowano: 01-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
Systemy energooszczędne zyskują coraz więcej zwolenników dzięki m.in. proekologicznemu zastosowaniu. Z powodu pandemii wiele takich inwestycji zostało wstrzymanych, z drugiej strony ten wymagający czas sprawił, że więcej osób szuka rozwiązań, które umożliwią oszczędności. Jak takie zainteresowanie mogą wykorzystać firmy z branży fotowoltaiki?
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Odporna branża: Wyposażenie wnętrz
Opublikowano: 27-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
Pandemia zamknęła miliony osób w domach, które stały się przez to miejscem odpoczynku, pracy, nauki oraz rozrywki i rozwijania osobistych  pasji. Przyczyniło się to do wzrostu zainteresowania zmianami w salonach, sypialniach czy kuchniach. Prezentujemy dla firm z ofertą wyposażenia wnętrz 5 działań online, które mogą wesprzeć ich biznes właśnie teraz.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Odporna branża: Zdrowe odżywianie
Opublikowano: 21-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min

Więcej czasu w domu i ograniczone możliwości aktywności fizycznej sprawiły, że wiele osób  częściej gotuje dla siebie. Wzrosło też zainteresowanie zdrowym odżywianiem, dobrze wpływającym na kondycję organizmu oraz ograniczającym ryzyko nadmiernego przybierania na wadze. Zebraliśmy ciekawe pomysły działań online, wspierających firmy z branży zdrowego odżywiania.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Odporna branża: Artykuły dziecięce i zabawki
Opublikowano: 18-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
W czasie pandemii – gdy ograniczone zostały kontakty towarzyskie oraz aktywności poza domem – rodzice stoją przed trudnym wyzwaniem. Muszą zapewnić najmłodszym zajęcia na cały dzień, dlatego można zaobserwować wzrost zainteresowania artykułami dziecięcymi oraz zabawkami. Co mogą zrobić firmy z tej branży, aby zyskać? W artykule podpowiadamy 5 ciekawych sposobów.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Odporna branża: Księgarnie
Opublikowano: 14-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
Oblicze wielu branż w związku z panującą pandemią COVID-19 zmieniło się. Pomimo rozmrażania gospodarki biznes narażony jest na ryzyko związane z obawą licznych klientów o korzystanie z usług offline. Przygotowaliśmy 5 pomysłów dla branży księgarskiej, które mogą być pomoce w prowadzeniu aktywności w świecie online i pozyskiwaniu zainteresowania przez internet.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Darmowe “narzędzia” wizerunkowe – case study i referencje
Opublikowano: 08-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
Bardzo ważnym elementem strategii marketingowej online są działania wizerunkowe. Wsparciem dla nich są całkowicie darmowe narzędzia, takie jak case study i referencje. Ich skuteczność wynika z jednej strony z twardych danych, które należy wskazać w  treści. Z drugiej strony warto mieć na uwadze, że ludzie chętnie zapoznają się z opiniami innych osób.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Jak przyciągnąć użytkowników do strony internetowej? Kilka słów o SEO nowej dekady!
Opublikowano: 06-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
Ponad połowa światowej populacji ludzi korzysta aktywnie z internetu. Właśnie dlatego warto mieć w tym miejscu wizytówkę dla swojego biznesu. Samo jej posiadanie to jednak nie wszystko. Trzeba jeszcze podjąć kroki, aby ułatwić ludziom dotarcie do niej w sieci. Sprawdź jak można przyciągnąć użytkowników do firmowej strony internetowej dzięki SEO nowej dekady.
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Jak przenieść swoją firmę do internetu? Utwórz sklep internetowy!
Opublikowano: 05-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
Stan pandemii zamroził stacjonarne działanie wielu firm. Jednym z rozwiązań w tej sytuacji jest przeniesienie biznesu do sieci – sprawdź jak prosty może być ten proces i poznaj zalety sklepu online. To bezpieczny kanał sprzedaży produktów i usług, który pomoże Ci dotrzeć do odbiorców. Ponadto  umożliwia klientom bardzo wygodne zakupy 24/7.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
5 kluczowych elementów skutecznej komunikacji z klientem
Opublikowano: 30-04-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
Zwracasz uwagę na komunikację z klientem w swojej firmie? To bardzo ważny element strategii biznesowej. Umożliwia nawiązanie trwałych relacji oraz pozwala na realizację założonych celów firmy. Kluczem do udanej komunikacji jest efektywny kontakt z klientem. Wskazuje 5 kluczowych elementów w skutecznej komunikacji, które warto mieć na uwadze.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się