Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Odporna branża: Transport
Opublikowano: 04-08-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
Okres wakacyjny sprzyja wyjazdom na urlop, co wpływa na większe zainteresowanie środkami transportu osobowego, który z powodu pandemii w ostatnich tygodniach został mocno dotknięty. Trudności występowały również w innych gałęziach transportu, jednak sytuacja w całej branży powoli się zmienia – jak mogą to wykorzystać firmy transportowe? Przedstawiamy 5 pomysłów!
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Jak tworzyć teksty na pierwszą stronę Google?
Opublikowano: 28-07-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
Skutecznym wsparciem w budowaniu widoczności biznesu w sieci jest tworzenie wartościowych treści, które docenią zarówno użytkownicy, jak i algorytmy wyszukiwarki internetowej. Wartościowe teksty mogą pomóc w procesie pozycjonowania. W tym artykule dajemy wskazówki pomocne w ich przygotowaniu. Sprawdź co zrobić, by Twoje teksty znalazły się na pierwszej stronie Google.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Odporna branża: Fotografia
Opublikowano: 22-07-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
Mniejsze restrykcje związane z organizacją uroczystości sprawiły, że wiele osób nie zrezygnowało ze swoich planów ślubnych z powodu pandemii, a jedynie dostosowało ceremonię do nowych zasad. Organizowanie imprez okolicznościowych, jak też pogoda sprzyjająca sesjom plenerowym, zachęcają do skorzystania z usług fotografów, dla których mamy 5 porad na działania online.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Odporna branża: Restauracje
Opublikowano: 15-07-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
Zmniejszenie restrykcji w lokalach gastronomicznych wraz z trwającym sezonem letnim i urlopami sprzyjają zmianie trendów. Coraz więcej osób  wybiera się do restauracji, a także decyduje się organizować w nich kameralne imprezy okolicznościowe. Ten czas mogą wykorzystać właściciele lokali gastronomicznych, którym podpowiadamy 5 pomysłów na działanie w sieci.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Odporna branża: Moda i odzież
Opublikowano: 07-07-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
Zamknięcie, wywołane pandemią, przełożyło się na pewne aspekty naszego codziennego życia – również na kwestię ubioru. Oficjalny „dress code” firmowy nieco się rozluźnił, a wiele osób zainteresowało się także aktywnością fizyczną w domu. Czy ten trend utrzyma się na dłużej? Jak zachowania użytkowników w sieci mogą wykorzystać przedsiębiorcy z branży odzieżowej i modowej?
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Odporna branża: Hotele i pensjonaty
Opublikowano: 30-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
Przez kilkanaście tygodni ruch turystyczny został całkowicie wstrzymany z powodu pandemii. Obecnie sytuacja powoli zaczyna się zmieniać – konsumenci coraz śmielej podróżują po kraju, a także zaczynają planować wyjazdy zagraniczne. To moment na konkretne działania w branży hotelarskiej, a my podpowiadamy 5 działań w marketingu online do wykorzystania przez obiekty noclegowe.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Odporna branża: Kosmetyki
Opublikowano: 24-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
Izolacja w dobie pandemii sprzyjała nabraniu nowych nawyków w wielu aspektach codziennego życia, również w  kwestiach związanych z dbałością o urodę. W okresie największych restrykcji zainteresowanie tematem kosmetyków spadło, zaś wzrosła popularność wyszukiwań związanych z pielęgnacją urody. Trend powoli się zmienia – jak go może wykorzystać branża beauty? Poznaj 5 sposobów!
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
5 popularnych i darmowych narzędzi od Google przydatnych dla przedsiębiorców
Opublikowano: 18-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
Google oferuje szereg rozwiązań ułatwiających użytkownikom korzystanie z zasobów internetu. Gigant z Mountain View nie zapomina również o przedsiębiorcach, udostępniając rozwiązania przydatne w biznesie. W tym artykule przyjrzymy się 5 darmowym narzędziom od Google, które mogą być pomocne dla firm, w tym dla małych i średnich przedsiębiorców.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Odporna branża: Sklepy zoologiczne
Opublikowano: 15-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
W ciągu ostatnich kilku tygodni z powodu pandemii pozostawaliśmy w domach z bliskimi i pupilami. W tym czasie wzrosło zainteresowanie zwierzętami domowymi, a nowe pasje z tym związane przetrwają po wygaśnięciu pandemii. Jak ten trend może wykorzystać branża zoologiczna? Podpowiadamy 5 działań online, jakich mogą się podjąć sklepy z artykułami dla zwierząt.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
5 działań online dla bezpiecznego biznesu w sieci w czasach ”post” pandemii
Opublikowano: 04-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
Powoli wracamy do „normalności”, jednak ponad 2-miesięczny czas przymusowej izolacji z pewnością zwiększy ostrożność konsumentów. Część klientów nadal będzie obawiać się korzystania z różnych usług offline. W jaki sposób prowadzić biznes teraz, aby zapewnić poczucie bezpieczeństwa swoim klientom? Mamy 5 pomysłów na skuteczne działania online dla bezpiecznego biznesu.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Odporna branża: Fotowoltaika
Opublikowano: 01-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
Systemy energooszczędne zyskują coraz więcej zwolenników dzięki m.in. proekologicznemu zastosowaniu. Z powodu pandemii wiele takich inwestycji zostało wstrzymanych, z drugiej strony ten wymagający czas sprawił, że więcej osób szuka rozwiązań, które umożliwią oszczędności. Jak takie zainteresowanie mogą wykorzystać firmy z branży fotowoltaiki?
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Odporna branża: Wyposażenie wnętrz
Opublikowano: 27-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
Pandemia zamknęła miliony osób w domach, które stały się przez to miejscem odpoczynku, pracy, nauki oraz rozrywki i rozwijania osobistych  pasji. Przyczyniło się to do wzrostu zainteresowania zmianami w salonach, sypialniach czy kuchniach. Prezentujemy dla firm z ofertą wyposażenia wnętrz 5 działań online, które mogą wesprzeć ich biznes właśnie teraz.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się