Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (listopad/grudzień 2018)
Opublikowano: 14-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min

Po raz ostatni w tym pełnym wrażeń roku przygotowaliśmy dla Was ranking najciekawszych Doodli i artykułów na blogu The Keyword, a także najpopularniejszych zapytań wprost z Google Trends. Od tańca Mestre Bimba, przez zwiększenie produktywności w pracy, po skoki narciarskie! Nie zapomnieliśmy także o zjawiskowym deszczu meteorów oraz nagłym pojawieniu się elektrycznych hulajnóg w polskich miastach.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Marketing internetowy w turystyce
Opublikowano: 12-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min

Internet to potężna broń w walce o turystę. Według badań wykonanych w 2012 roku aż 64% osób planujących wakacyjnych wyjazd robiło to przy użyciu portali społecznościowych. Jeśli jesteś właścicielem pensjonatu lub hotelu, zadbaj o kilka aspektów swojego wizerunku w Internecie. Podpowiemy Ci jak prowadzić dialog, który pomaga prężnie działać w mediach społecznościowych.

Autor
Dominika Pawelec
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Czym jest FOMO i jak się przed nim bronić?
Opublikowano: 11-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Każdego dnia jesteśmy zasypywani ogromną ilością informacji. Słyszymy je w radiu, telewizji, w pracy, od znajomych, albo czytamy w internecie. Na pierwszy rzut oka, wydaje się to zupełnie normalne, bo przecież ludzi od zawsze otaczały informacje. Jednak nie było ich tak wiele jak teraz, a już na pewno nie wpływały one tak mocno na nasze życie. Czy w takim razie powinniśmy bać się że zasypią nas informacje? Jaki wpływ może to mieć na nasze życie? Sprawdźcie sami!
Autor
Kinga Niemczewska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Podstrona z cennikiem - sprawdź, w czym może Ci pomóc!
Opublikowano: 23-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:50 min

Nie od dziś wiadomo, że użytkownicy internetu są wygodni i nie lubią, kiedy poszukiwanie informacji wymusza na nich podejmowanie dodatkowych czynności. W pełni uzupełniona podstrona z cennikiem jest ich częstym sprzymierzeńcem podczas przeglądania sieci, jednak łatwość i wygoda to nie jedyna korzyść wypływająca z posiadania na swojej witrynie takiej zakładki.

Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (październik/listopad 2018)
Opublikowano: 16-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:40 min
W tym miesiącu w naszym rankingu Doodli bliżej zapoznacie się z różnymi sposobami na świętowanie Dnia Zmarłych. Co więcej poznacie tajniki ochrony zagrożonych gatunków morskich, a także techniczną stronę ekspedycji na Antarktydę. Nie zabrakło również 100-lecia niepodlegości Polski, wyborów samorządowych czy nawet wglądu do umysłu konsumentów. Ufff... trochę się tego uzbierało, więc na pewno nie będziecie się nudzić!
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
3 sposoby na to, jak uatrakcyjnić bloga
Opublikowano: 15-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Prowadzisz bloga? Prawdopodobnie jesteś jednym z najszczęśliwszych ludzi na świecie, ponieważ robisz to co lubisz i piszesz o tym, na czym się znasz. Gdyby tylko za chęciami i wiedzą szła jeszcze popularność wpisów, byłoby idealnie. Co zrobić, żeby Twój plan nie spalił na panewce? Jak sprawić, aby ruch na stronie był większy, a pozycje w wyszukiwarce zadowalające? Czas nieco podlansować bloga!
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Jak UX i UI wspierają SEO?
Opublikowano: 29-10-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:50 min
Gdybyśmy zapytali was o to, jakie strony internetowe są najlepsze, pewnie odpowiedzielibyście, że nie tylko te o interesującej grafice, ale przede wszystkim takie, z których korzysta się szybko i wygodnie. UX (user experience) i UI (user interface) to ważne elementy wpływające na komfort internautów. Sprawdźcie, na czym polegają UX i UI oraz w jaki sposób mogą być one wsparciem dla SEO?
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (wrzesień/październik 2018)
Opublikowano: 15-10-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min

Od Zjednoczenia Niemiec, przez 20-te urodziny Google, po rozgrywki sportowe. Przełom września i października, czyli początek jesieni, na pewno nie był nudny dla nikogo. Najistotniejsze wydarzenia znajdziecie w naszym rankingu top 5 w Google Doodli i artykułów na blogu The Keyword, a także podsumowaniu trendów z ostatnich 30 dni. Z nami na pewno nic nie przegapicie!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Klient nasz Pan... jak zwiększyć funkcjonalność e-sklepu pod kątem UX?
Opublikowano: 11-10-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min
Kto by pomyślał, że w zaledwie 10 lat od otwarcia pierwszego sklepu internetowego branża e-commerce w Polsce będzie miała się tak świetnie? Obecnie coraz chętniej robimy zakupy online, na co właściciele e-sklepów zacierają ręce. Ta ogromna popularność zakupów w sieci nie bierze się jednak znikąd – dobrze prosperujące sklepy dopasowały się już do wymogów stale zmieniających się potrzeb użytkowników sieci. W jaki sposób?
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
By zostać kamerdynerem, czyli jak personalizować stronę internetową, by klient chciał na niej zostać
Opublikowano: 10-10-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min

Aby zadowolić dzisiejszego klienta, trzeba chcieć - i umieć! - służyć mu pomocą. Można to zrobić jedynie wtedy, gdy dobrze zna się jego potrzeby i sposób myślenia, a ten objawia się bardzo wyraźnie w wyszukiwarkach. Czy dzisiejsi konsumenci naprawdę oczekują czytania w myślach, dlaczego Twoja strona nie powinna być dla nich jak trampolina i jak dobrze służyć im pomocą?

Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
4.40 - (5 głosów)
Emoji a CTR – co mają wspólnego?
Opublikowano: 02-10-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min

Czy jest tu ktoś, kto nie zna emoji czy inaczej - emotikon? To obecnie bardzo ważny trend, bez którego trudno nam wyobrazić sobie tworzenie wiadomości tekstowych, ale też postów w mediach społecznościowych czy artykułów na blogu. Wszędzie tam, gdzie interakcja z odbiorcą, wręcz muszą pojawić się emoji. Czy mogą one w takim razie wpływać na współczynnik klikalności? I jeśli tak, to w jaki sposób?

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Jak zwracać się do odbiorców, czyli o personalizacji treści słów kilka
Opublikowano: 27-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:50 min
Personalizacja treści staje się coraz częściej używanym narzędziem marketingowym w korespondencji mailowej, a także w tworzeniu contentu na strony internetowe. Czy warto go jednak używać? W jakich sytuacjach tej techniki unikać? Dlaczego sklepy internetowe gromadzą dane dotyczące swoich klientów? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w naszym dzisiejszym wpisie.
Autor
Wojciech Dolata
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się