Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Treści wiecznie zielone, czyli jak przygotować ponadczasowy content
Opublikowano: 17-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:25 min
Użytkownicy często poszukują nie tylko samych produktów, ale i wszystkich dodatkowych informacji o nich. Warto je zaprezentować w postaci evergreen content, czyli treści wiecznie zielonych, które pozostaną aktualne niezależnie od upływu czasu bądź gwałtownej zmiany trendów. Może to być zgrabny poradnik, case study, a nawet odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Facebook podejmuje walkę z „maskowanymi” reklamami
Opublikowano: 16-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:45 min
W związku z coraz częstszymi przypadkami „maskowania” nielegalnych treści promujących firmy, administratorzy Facebooka postanowili położyć kres przygotowywanym w ten sposób reklamom. Na swoim blogu zamieścili więc informację o wdrożeniu nowych mechanizmów wykrywania oszustów, opartych na sztucznej inteligencji. Metody te pozwoliły dotychczas na zweryfikowanie i odkrycie tysięcy niezgodnych ze Standardami Społeczności Facebooka materiałów.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Śledź swoje potrzeby! Ulepszona aplikacja Google pozna Cię jeszcze lepiej
Opublikowano: 07-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:10 min
Dzięki staraniom Google piramida Maslowa zyskała nową, dodatkową kategorię. Do charakterystycznych cech samego jej wierzchołka – potrzeby samorealizacji – można dziś dodać jeszcze jeden punkt: poznawanie własnych potrzeb. Dzięki ulepszonej aplikacji każdy będzie mógł zadbać o „new feed experience”, czyli odkrywanie nowych zainteresowań poprzez funkcję śledzenia sugerowanych treści.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Alerty SOS od Google dla bezpieczeństwa i informacji
Opublikowano: 01-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min
Codziennie na świecie dochodzi do sytuacji kryzysowych. Katastrofy naturalne, akty terroryzmu czy zamachy w wielu miejscach zdarzają się z dużą częstotliwością. W dzisiejszych czasach zazwyczaj pierwszą rzeczą, po którą sięgamy w niebezpieczeństwie, jest telefon. Świadomi tego pracownicy Google stworzyli Alerty SOS, które mają informować o sytuacji kryzysowej w danym miejscu oraz przekazywać garść wskazówek dla osób znajdujących się w ogniu wydarzeń.
Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Doodle - atrakcyjna odsłona wyszukiwarki Google
Opublikowano: 31-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min
Towarzyszą nam podczas świąt narodowych bądź ogólnokrajowych oraz przypominają o ważnych dla ludzkości postaciach. Zdążyliśmy się już przyzwyczaić do tego, że od czasu do czasu Google przedstawia nam swoje logo w ciekawej oraz nawiązującej do konkretnej daty odsłonie. Ale czy wiesz czym właściwie są Google Doodle, a także jak trafiły do wyszukiwarki?
Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Testy Google – czerwiec / lipiec 2017
Opublikowano: 28-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min
Testy, testy i jeszcze raz testy. Google nieustannie sprawdza nowe rozwiązania, zarówno te najmniejsze, jak zmiana rozmiaru czy koloru fontów, po bardzo duże zmiany w funkcjonalności i wyglądzie wyników wyszukiwania i swoich narzędzi. Przestawiamy i krótko opisujemy kilkanaście wybranych testów, które wyszukiwarka prowadziła w czerwcu i lipcu 2017 roku.
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Treści generowane przez użytkowników - czy konsumenci chcą zostawiać opinie online?
Opublikowano: 13-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min
Działania marketingowe obejmują nie tylko te przygotowywane przez markę, ale i użytkowników. Mowa o User Generated Content, a w tym opinie, recenzje bądź zdjęcia, które pokazują stopień zadowolenia użytkowników ze świadczonych przez firmę usług. Jednak najtrudniejszym zadaniem może okazać się nakłonienie ich do zostawienia takiego wpisu - a już najlepiej pozytywnego.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Po co komu fake-newsy?
Opublikowano: 11-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:20 min
Z pewnością każdy z Was kliknął kiedyś zaszokowany nagłówkiem informującym o nagłej śmierci jakiejś gwiazdy, niewiarygodnym zjawisku czy szokującym wydarzeniu. Fake-newsy, czyli wyssane z palca informacje, rozprzestrzeniają się w mediach społecznościowych lotem błyskawicy. Spreparowane wydarzenia to jednak nie tylko niewinna zabawa czy żarty. W jakim celu powstają fake-newsy i czy ktoś na nich zyskuje?
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Doświadczenie użytkownika. Ewolucja
Opublikowano: 10-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:20 min
Skąd biorą się nasze potrzeby? Czego oczekujemy? Dokąd zmierzają nasze wymagania? Zmieniający się świat i możliwości, jakie przed nami stawia, zwiększają nasz apetyt na więcej: informacji, wrażeń, doświadczeń. Jak się okazuje, oczekiwania użytkowników sieci są wyższe niż kiedykolwiek, a to z kolei wymaga od marketingowców nowych (to znaczy lepszych!) sposobów działania.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Nowe i lepsze Wiadomości Google
Opublikowano: 05-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
W dzisiejszych czasach można zauważyć swoiste uzależnienie od informacji. Nie jesteśmy nawet w stanie zliczyć, jak często sprawdzamy aplikację Facebooka lub odwiedzamy popularne serwisy informacyjne. Chęć zabicia czasu, poczucia kontroli czy może lęk przed niewiedzą? Niezależnie od przyczyny takich zainteresowań, Wiadomości Google teraz pozwolą nam jeszcze wygodniej i sprawniej docierać do najnowszych wieści ze świata. Czas sprawdzić, co się zmieniło!
Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Przyszłość marketingu online – co jeszcze powinieneś wiedzieć
Opublikowano: 21-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Chcąc zdobyć sukces na polu marketingowym nie można zostawać w tyle, zawsze trzeba mieć wzrok skierowany w przyszłość. Znając potrzeby klientów i korzystając z wcześniejszych statystyk należy dobierać takie metody promocji swojej marki lub produktu, które będą jak najatrakcyjniejsze dla doświadczenia użytkownika. W tym celu warto korzystać z innowacyjnych narzędzi. Google pokazuje, jakie trendy będą stanowić przyszłość reklamy.

Autor
Alicja Pietruś
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
YouTube Gaming - oglądanie jak grają inni a działania marketingowe
Opublikowano: 20-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min

YouTube to platforma oferująca filmy dla każdego - niezależnie od zainteresowań, istnieje bardzo duża szansa, że ktoś już przygotował serię wideo na ten temat. Dotyczy to również gier komputerowych, a dokładnie: oglądania jak ktoś w nie gra. Dzięki ciągle rosnącej popularności tego rodzaju wideo, coraz częściej przeprowadzane są w nich działania marketingowe, opłacane przez największe marki świata.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się