Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Nowinki technologiczne Google w 2017 roku
Opublikowano: 18-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 7:00 min
Postęp technologiczny nigdy się nie zatrzymuje. Najlepszym tego przykładem jest Google, który zarówno podczas konferencji I/O, jak i w filmie na YouTube sprzed kilku dni pokazuje jak można jeszcze bardziej ułatwić nasze życie. Od słuchawek tłumaczących każde słowo w innym języku, przez gogle VR dla smartfonów i natychmiastowe przesyłanie zdjęć, po najnowszą wersję Androida
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Top 5 w Google: Doodle i The Keyword (wrzesień/październik 2017)
Opublikowano: 17-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min

Kolejny miesiąc, kolejne Doodle. W drugiej połowie września oraz pierwszej października zaobserwowaliśmy między innymi Doodle poświęconej badaczowi polarnemu oraz leksykografowi. Ponadto przypominamy, dzięki komu możemy dzisiaj zobaczyć ludzika na sygnalizacji świetlnej dla pieszych. A na deser, raport środowiskowy Google, poszerzenie horyzontów Street View oraz zakupy z Google Assistant.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
4.83 - (6 głosów)
5 błędów w prowadzeniu fanpage'a
Opublikowano: 11-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Obecnie coraz więcej przedsiębiorców zaczyna sobie zdawać sprawę z tego, że warto promować firmę w mediach społecznościowych. Jednak prowadzenie fanpage’a wcale nie jest tak proste, jak mogłoby się to wydawać. Jeżeli zastanawiasz się, dlaczego jedne strony na Facebooku mają dużo fanów i wysokie zaangażowanie, a na innych – mimo regularnych działań - wciąż wieje nudą, przeczytaj o największych błędach przy prowadzeniu fanpage'a.
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Kiedy i jak często warto publikować na Facebooku i Twitterze?
Opublikowano: 09-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 6:00 min
Wbrew pozorom nie wystarczy po prostu publikować, by zwrócić na siebie uwagę odbiorców. Nieumiejętne wrzucanie treści do sieci może bowiem pozostać niezauważone przez użytkowników. Niektórzy eksperci twierdzą, że wszystko zależy od dnia i pory aktualizowania stron w mediach społecznościowych. Z tego postu dowiecie się, jakie godziny i dni tygodnia są potencjalnie najlepsze na publikowanie postów oraz czy takie ustalenia rzeczywiście mają sens.
Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Pierwsze wrażenie, czyli jak napisać ciekawy wstęp do swojego tekstu
Opublikowano: 26-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:55 min

Podczas pisania dłuższej lub krótszej treści, jednym z najczęstszych problemów pisarzy, copywriterów czy uczniów jest stworzenie odpowiedniego wstępu. Nierzadko czas poświęcony na rozpoczęcie opisu, opowiadania lub artykułu jest nieproporcjonalnie dłuższy od pisania dalszej treści. Z tego względu przedstawiamy kilka przydatnych wskazówek, które pomogą Wam stworzyć interesujący i chwytliwy tekst.

Autor
Alicja Pietruś
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Rzeczywistość rozszerzona we współczesnym marketingu i jej wpływ na SEO
Opublikowano: 22-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 7:00 min

Augmented Reality, czyli rozszerzona rzeczywistość, szokuje i zachwyca odbiorców już od wielu lat. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę, że nie jest to tylko narzędzie marketingowe, ale może na niej skorzystać również pozycjonowanie. Zadowoleni użytkownicy mogą sprawić, że również Google doceni nasze wysiłki. Uzyskanie rozgłosu w mediach społecznościowych, dzięki przemyślanemu AR, również nie zaszkodzi.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Top 5 w Google: Doodle i The Keyword (sierpień/wrzesień 2017)
Opublikowano: 15-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:25 min

W drugiej połowie sierpnia oraz pierwszej września Google stworzyło wiele interesujących doodli, a także nowych postów na swoim blogu. Przygotowaliśmy ranking najlepszych pięciu z obu stron, a w tym: wsparcie dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, sławny „Pan Trololo”, całkowite zaćmienie słońca, chiński festiwal, nowy Panel Google i wiele więcej!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Treści wiecznie zielone, czyli jak przygotować ponadczasowy content
Opublikowano: 17-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:25 min
Użytkownicy często poszukują nie tylko samych produktów, ale i wszystkich dodatkowych informacji o nich. Warto je zaprezentować w postaci evergreen content, czyli treści wiecznie zielonych, które pozostaną aktualne niezależnie od upływu czasu bądź gwałtownej zmiany trendów. Może to być zgrabny poradnik, case study, a nawet odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Facebook podejmuje walkę z „maskowanymi” reklamami
Opublikowano: 16-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:45 min
W związku z coraz częstszymi przypadkami „maskowania” nielegalnych treści promujących firmy, administratorzy Facebooka postanowili położyć kres przygotowywanym w ten sposób reklamom. Na swoim blogu zamieścili więc informację o wdrożeniu nowych mechanizmów wykrywania oszustów, opartych na sztucznej inteligencji. Metody te pozwoliły dotychczas na zweryfikowanie i odkrycie tysięcy niezgodnych ze Standardami Społeczności Facebooka materiałów.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Śledź swoje potrzeby! Ulepszona aplikacja Google pozna Cię jeszcze lepiej
Opublikowano: 07-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:10 min
Dzięki staraniom Google piramida Maslowa zyskała nową, dodatkową kategorię. Do charakterystycznych cech samego jej wierzchołka – potrzeby samorealizacji – można dziś dodać jeszcze jeden punkt: poznawanie własnych potrzeb. Dzięki ulepszonej aplikacji każdy będzie mógł zadbać o „new feed experience”, czyli odkrywanie nowych zainteresowań poprzez funkcję śledzenia sugerowanych treści.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Alerty SOS od Google dla bezpieczeństwa i informacji
Opublikowano: 01-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min
Codziennie na świecie dochodzi do sytuacji kryzysowych. Katastrofy naturalne, akty terroryzmu czy zamachy w wielu miejscach zdarzają się z dużą częstotliwością. W dzisiejszych czasach zazwyczaj pierwszą rzeczą, po którą sięgamy w niebezpieczeństwie, jest telefon. Świadomi tego pracownicy Google stworzyli Alerty SOS, które mają informować o sytuacji kryzysowej w danym miejscu oraz przekazywać garść wskazówek dla osób znajdujących się w ogniu wydarzeń.
Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Doodle - atrakcyjna odsłona wyszukiwarki Google
Opublikowano: 31-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min
Towarzyszą nam podczas świąt narodowych bądź ogólnokrajowych oraz przypominają o ważnych dla ludzkości postaciach. Zdążyliśmy się już przyzwyczaić do tego, że od czasu do czasu Google przedstawia nam swoje logo w ciekawej oraz nawiązującej do konkretnej daty odsłonie. Ale czy wiesz czym właściwie są Google Doodle, a także jak trafiły do wyszukiwarki?
Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się