Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Jak przygotować skuteczny Landing Page nie tylko na Święta?
Opublikowano: 02-12-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 6:05 min

Wyobraź sobie landing page, który przyciąga tysiące użytkowników. Wyobraź sobie landing page zapewniający 10% wskaźnik konwersji. A teraz wyobraź sobie, że jest on Twój! To nie musi być tylko marzenie. Może być realnym narzędziem, które będzie wspierało działania promocyjne bądź sprzedażowe Twojego biznesu. Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę budując landing page.

Autor
Bartłomiej
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Czy marketing jest potrzebny? Praktyka a opinie
Opublikowano: 25-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 7:15 min
Kto Ci powiedział, że marketing się nie opłaca? Nawet najwięksi gracze na rynku jak Coca-Cola czy Audi wydają miliony dolarów rocznie na reklamę, a przecież i tak niemal każdy na świecie kojarzy ich produkty. Robią to, ponieważ dobrze rozumieją znaczenie marketingu w strategii sprzedażowej oraz wizerunkowej swoich marek. Przeczytaj, jak mają się opinie o marketingu do samej praktyki.
Autor
Bartosz
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Dobrze pisać – czyli jak? O warsztacie copywritera słów kilka
Opublikowano: 17-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min

Nikt nie zaczyna kariery copywritera z darem tworzenia wybitnych tekstów, które zachwycają każdego odbiorcę. Już samo zbliżenie się do tego poziomu wymaga nakładu pracy i regularnego ćwiczenia swojego warsztatu copywriterskiego. A co się na niego składa? Co robić, by stawał się coraz lepszy? Najlepiej sprawdzić porady praktyka, dlatego zajrzyjcie do artykułu Ani.

Autor
Asia
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Zbuduj most do przyszłości, czyli jak świadomie zarządzać swoją karierą?
Opublikowano: 03-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 7:20 min

Kto Ci powiedział, że nie możesz zaplanować własnego sukcesu zawodowego? Świadome zarządzanie własną karierą zapewnia dobrą strategię. Z jej pomocą będziesz w stanie wyznaczyć jasny kierunek swojej kariery. O tym, jak przebiega proces projektowania pisze Justyna w najnowszym poście na naszym blogu. Poznaj wskazówki, pomagające zaplanować indywidualną strategię.

Autor
Justyna
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
Marketing pokoleniowy – jak docierać do różnych odbiorców i się nie zatracić?
Opublikowano: 27-10-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min

X, Y, Z; zoomerzy, millenialsi, silversi: różne generacje, różne potrzeby, różne oczekiwania i doświadczenia. Jak myślisz, co mówią na widok Twojej reklamy w internecie? Czy są zainteresowani zakupami z Twoją marką? Czy docierasz z informacją do grupy, na której najbardziej Ci zależy? W zdobyciu odpowiedzi na te pytania pomóc może (ale nie musi) marketing pokoleniowy.

Autor
Natalia
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Co oznacza bezpieczeństwo komputera? Rozmowa z ekspertem!
Opublikowano: 12-10-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Wyciek danych 553 mln użytkowników Facebooka. Żądanie okupu w wysokości 70 mln USD za hasło do zhakowanych komputerów. Scam inwestycyjny „na Orlen”. To niektóre głośne w ostatnich miesiącach sprawy związane z bezpieczeństwem w sieci. Nieprzypadkowo podejmujemy ten temat właśnie dziś, w Światowy Dzień Bezpiecznego Komputera. W rozmowie z Jonaszem Borysem przyglądamy się bliżej ciemnej stronie IT.

Autor
Magda
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
Czym jest rebranding marki?
Opublikowano: 24-09-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min

Nowy logotyp na dokumentach. Zmiana grafik w social mediach. Inny wygląd ofert. Z tym rebranding kojarzy się najczęściej. To tylko niektóre skutki rebrandingu, czyli długotrwałego procesu zmian wizualnych, komunikacyjnych i strategicznych w firmie. Interesuje Cię, jak taki proces wygląda od kuchni? Wejdź i przeczytaj! Opowiadamy o naszych doświadczeniach.

Autor
Magda
Ocena artykułu
3.40 - (5 głosów)
Dlaczego pozycjonowanie i strona www tworzą lepszą parę niż Romeo i Julia?
Opublikowano: 12-02-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min

Promocja własnego biznesu w internecie stanowi dziś jedno z kluczowych działań marketingowych firm. Czy w świecie marketingu cyfrowego istnieje jednak idealna para narzędzi, pozwalających dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć konwersje? Istnieje – a ten artykuł pomoże Ci zrozumieć dlaczego to właśnie pozycjonowanie strony i technologia Website LEADer.

Autor
Magda
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Odporna branża: Transport
Opublikowano: 04-08-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min
Okres wakacyjny sprzyja wyjazdom na urlop, co wpływa na większe zainteresowanie środkami transportu osobowego, który z powodu pandemii w ostatnich tygodniach został mocno dotknięty. Trudności występowały również w innych gałęziach transportu, jednak sytuacja w całej branży powoli się zmienia – jak mogą to wykorzystać firmy transportowe? Przedstawiamy 5 pomysłów!
Autor
Magda
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Jak tworzyć teksty na pierwszą stronę Google?
Opublikowano: 28-07-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:20 min
Skutecznym wsparciem w budowaniu widoczności biznesu w sieci jest tworzenie wartościowych treści, które docenią zarówno użytkownicy, jak i algorytmy wyszukiwarki internetowej. Wartościowe teksty mogą pomóc w procesie pozycjonowania. W tym artykule dajemy wskazówki pomocne w ich przygotowaniu. Sprawdź co zrobić, by Twoje teksty znalazły się na pierwszej stronie Google.
Autor
Magda
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Odporna branża: Fotografia
Opublikowano: 22-07-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 3:10 min
Mniejsze restrykcje związane z organizacją uroczystości sprawiły, że wiele osób nie zrezygnowało ze swoich planów ślubnych z powodu pandemii, a jedynie dostosowało ceremonię do nowych zasad. Organizowanie imprez okolicznościowych, jak też pogoda sprzyjająca sesjom plenerowym, zachęcają do skorzystania z usług fotografów, dla których mamy 5 porad na działania online.
Autor
Magda
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Odporna branża: Restauracje
Opublikowano: 15-07-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 3:05 min
Zmniejszenie restrykcji w lokalach gastronomicznych wraz z trwającym sezonem letnim i urlopami sprzyjają zmianie trendów. Coraz więcej osób  wybiera się do restauracji, a także decyduje się organizować w nich kameralne imprezy okolicznościowe. Ten czas mogą wykorzystać właściciele lokali gastronomicznych, którym podpowiadamy 5 pomysłów na działanie w sieci.
Autor
Magda
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się