61 655 95 55
Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Marketingowe podsumowanie tego, co działo się w styczniu 2023
Opublikowano: 02-02-2023
Czas potrzebny do przeczytania: 6:30 min

Nowy rok, nowe informacje ze świata marketingu. Tym razem sprawdzimy, jak wdrażana jest dyrektywa Omnibus i które marki muszą jeszcze popracować nad przejrzystością polityki cenowej. Przyjrzymy się najnowszym trendom w e-sporcie. Zajrzymy do najnowszych publikacji specjalistów Sunrise System i zagramy z Jurkiem Owsiakiem w największej orkiestrze na świecie. Zapraszamy na podsumowanie stycznia.

Autor
Karolina Nowaczyk
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
Kompetencje – jak nazwać to, w czym jesteśmy dobrzy
Opublikowano: 30-01-2023
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min

O kompetencjach można mówić na wiele sposobów. Rozróżniamy te, które odnoszą się do doświadczenia, talentu, wprawy czy umiejętności. Dzięki tekstowi poznasz najpopularniejszą definicję kompetencji oraz zadasz sobie pytania, które pomogą Ci zdefiniować kompetencje potrzebne w Twojej branży. Artykuł jest wstępem do cyklu poświęconym kompetencjom.   

Autor
Justyna Pytko
Ocena artykułu
1.00 - (1 głos)
Lead generation – czym jest i dlaczego warto stawiać na to rozwiązanie?
Opublikowano: 17-01-2023
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min

Przyciąganie uwagi klientów nie jest prostym zadaniem, szczególnie na początku działalności. Jak sprawić, aby użytkownicy korzystali właśnie z Twoich usług? Z jakich metod korzystać, żeby uzyskać wysokie wyniki wyświetleń i sprzedaży? Czym jest lead generation? Dlaczego warto z niego korzystać? Sprawdź w naszym artykule i zacznij działać na korzyść swojego biznesu!

Autor
Natalia
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Co wpływa na wizerunek firmy?
Opublikowano: 13-01-2023
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min

Praca nad budowaniem pozytywnego wizerunku firmy to ciągły proces, na który wpływa wiele czynników wewnętrznych i zewnętrznych. Emocje i doświadczenia tworzą opinie klientów, pracowników oraz środowiska branżowego, pokazując firmę w dobrym lub złym świetle. Co wpływa na wizerunek firmy? Jak podchodzimy do opinii w Sunrise System? Co takie opinie nam dają? Podejmujemy te tematy właśnie w tym artykule.

Autor
Magda Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Copywriting dla branż technicznych – o czym warto pamiętać?
Opublikowano: 13-01-2023
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Każda branża potrzebuje dobrego contentu. Nie każda jednak jest prosta do opisania. Tak jest na przykład z branżą techniczną, która stanowi nie lada wyzwanie dla większości copywriterów. Jak stworzyć teksty, które będą profesjonalne, merytoryczne, zrozumiałe dla przeciętnego odbiorcy, a przy tym ciekawe? Choć wydaje się to niemożliwe, jest to do wykonania. I o tym właśnie będzie ten artykuł - zapraszamy do lektury!

Autor
Michalina
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Marketingowe podsumowanie 2022 roku
Opublikowano: 03-01-2023
Czas potrzebny do przeczytania: 6:15 min

Witajcie w Nowym Roku! Świąteczny kurz powoli opada, jeszcze słychać echa fajerwerków, a jeden z najbardziej szczególnych miesięcy w roku właśnie minął. Jakie tematy królowały w 2022 roku i o czym mówił internet w grudniu? Czy głównym tematem były święta? A może pojawiły się jakieś postanowienia noworoczne? Sprawdźmy!

Autor
Karolina Nowaczyk
Ocena artykułu
4.29 - (7 głosów)
Zaplanuj kolejny rok zawodowy w zgodzie ze swoimi marzeniami. To możliwe!
Opublikowano: 29-12-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:35 min
Koniec roku kalendarzowego zbliża się wielkimi krokami. Właśnie dlatego, w tym artykule podzielę się z Tobą moim sposobem na to, jak podsumować rok zawodowy oraz pokrótce przedstawię Ci jedną ze skutecznych metod, z której korzystam planując pracę na przyszły rok. To doskonały sposób na sprawdzenie swoich dotychczasowych osiągnięć oraz zweryfikownaie błędów, a także punkt zwrotny, jesli chodzi o wprowadzanie zmian.
Autor
Justyna Pytko
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Czy EVP są każdemu potrzebne?
Opublikowano: 28-12-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Pytanie postawione w tytule artykuły powinno być zaliczane do retorycznych. Jednak tylko od strony teoretycznej, bo w teorii każda firma EVP posiada – czy to świadomie, czy też nie. W praktyce natomiast takie spisane EVP nie wszędzie funkcjonują, a co za tym idzie nie są świadomie i w pełni wykorzystywane przez firmę. A czym są? Kto w firmie ich potrzebuje? Jak można z nich korzystać? Sprawdźcie w artykule.
 
Autor
Magda Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Rozgrzej swoje serce na święta - przegląd spotów bożonarodzeniowych 2022
Opublikowano: 20-12-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 6:30 min

Połowa grudnia już za nami, a to oznacza tylko jedno – coraz bliżej święta! To doskonały moment na to, aby sprawdzić jakie reklamy przygotowały na ten wyjątkowy czas znane marki. Wybrałam dla Was trzy, moim zdaniem najlepsze tegoroczne spoty. Jesteście ciekawi jakie? W takim razie koniecznie przeczytajcie ten artykuł i poczujcie chociaż na chwilę klimat tegorocznych świąt!

Autor
Kinga Biegańska
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
5 błędów przy tworzeniu opisów produktów. Jak sprawić, żeby produkt trafił do koszyka klienta?
Opublikowano: 14-12-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:55 min

Jedno kliknięcie i gotowe! Być może właśnie zrobiliście kolejne udane zakupy bez wychodzenia z domu, a może… siedzicie po drugiej stronie monitora i zachodzicie w głowę, co zrobić, żeby Wasza oferta online była jeszcze bardziej atrakcyjna? Nie stworzymy za Was przykuwającej wzrok szaty graficznej, nie przyspieszymy czasu ładowania witryny, ale możemy Wam zdradzić, jakich błędów powinniście unikać opisując produkty. Sprawdźcie listę „zakazanych praktyk” i patrzcie, jak koszyki klientów zapełniają się artykułami z Waszej oferty!

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Multiscreening - dlaczego warto prowadzić kampanie w różnych kanałach?
Opublikowano: 07-12-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min

Multiscreening to zjawisko, które stało się powszechne w naszym społeczeństwie. Dzisiaj jeden ekran już nie wystarcza, a skoro o tym wiemy, to warto fakt ten wykorzystać w praktyce. Multiscreening polega na jednoczesnym  lub sekwencyjnym korzystaniu z więcej niż jednego ekranu. Mimo, że sama nazwa zjawiska może brzmieć obco, to tak naprwadę jest ono bardzo powszechne i codziennie praktykowane przez wielu z nas. Najważniejsze informacje na ten temat znajdziecie w tym artykule!

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Dablony — na czym polega nowy fenomen TikToka?
Opublikowano: 05-12-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:40 min

Trendy internetowe przychodzą i odchodzą, ale tylko niewielkiej części z nich udaje się przebić do „mainstreamowej” świadomości. Jeszcze mniej natomiast utrzymuje się na powierzchni, by co jakiś czas powracać w chwale i nieco odmienionej formie. Dablony z TikToka zdają się spełniać pierwszy warunek — o czym świadczą chociażby artykuły na stronach The New York Times czy The Guardian. Czy jednak fikcyjna ekonomia oparta na filmach z kotami zostanie z nami na dłużej oraz czy tkwi w niej jakikolwiek potencjał marketingowy? Przekonajmy się!

Autor
Patryk Chwiałkowski
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Zadaj pytanie ekspertowi
 
Administratorem danych osobowych jest Sunrise System sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Poznaniu. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty.
Polityka Prywatności Sunrise System
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się