Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Nowy Rok, nowy copywriting
Opublikowano: 22-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:55 min

W nowy rok weszłam z nową energią. Nie oznacza to, że pozbyłam się starych problemów. Przyznaję, czasem wymyślenie angażującego uwagę tematu nie należy do najłatwiejszych. Po kilku latach pracy w zawodzie wiem jak łatwo wpaść w rutynę, a z drugiej strony mam też sprawdzone sposoby jak wyłączyć ABS (absolutny brak sugestii) i wystartować z tematem. Wiecie jak? Chyba mogę Wam uchylić rąbka tajemnicy.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (grudzień 2017/styczeń 2018)
Opublikowano: 15-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min

Święta już za nami - rozpoczęliśmy kolejny rok. Widać to zarówno po trendach, jak i po postach na blogu Google, które podsumowują dotychczasowe wydarzenia, jak i przypominają o planach na następne kilka miesięcy. Za to w Doodlach jak zawsze królują rocznice - ludzi, wydarzeń, a także… roślin. Powróciła również znana wszystkim mysz! Zapraszamy do zapoznania się z pierwszym w 2018 roku rankingiem.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Zostań gwiazdą Twittera!
Opublikowano: 04-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min
Zazwyczaj, jeżeli już decydujemy się na założenie konta w mediach społecznościowych to chcemy, by nasz profil zdobył jak największą popularność. Szczególnie, jeżeli zakładamy konto naszej marki, którą chcemy w ten sposób wypromować i jednocześnie zbudować jej pozytywny wizerunek. Jak jednak sprawić, by stworzone konto zebrało wielu odbiorców? Kilka przydatnych wskazówek znajdziesz w tym poście.
Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Rok 2017 w Google – tego się wyszukiwało
Opublikowano: 29-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min

Rok 2017 dobiega końca, co dla wyszukiwarki Google, tak jak i większości z nas oznacza czas największych podsumowań. 13 grudnia Google przygotowało dla Internautów spis wszystkich najpopularniejszych zapytań, jakie przez cały rok otrzymywał. Najczęściej chcieliśmy dowiedzieć się „jak”, ale interesowało nas też: „gdzie”, „dlaczego” i „ile”. Ciekawiły nas przepisy, seriale i sławne postaci. Zresztą zobaczcie sami.

Autor
Alicja Pietruś-Wróblewska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Content okołotematyczny dla nudnych branż
Opublikowano: 27-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min
Nie jest łatwo tworzyć ciekawe teksty dla branż, które do najciekawszych nie należą. Finanse, prawo, księgowość... Copywriterzy wiedzą, że stworzenie contentu, wzbudzającego szersze zainteresowanie w tych tematach, jest niezwykle wymagające. A co by było, gdyby spojrzeć na nie nieco szerzej i stworzyć content... okołotematyczny? Luźno nawiązujący do branży, ale za to wzbudzający szersze zainteresowanie?
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Subiektywny ranking reklam świątecznych
Opublikowano: 21-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 9:35 min

Święta za pasem! U nas to już chyba tradycja, że niecierpliwie wyczekujemy spotów świątecznych rodzimych i światowych marek. W tym roku zdradzam Wam nasze zakulisowe rozmowy – żebyście trochę nas poznali i byli na bieżąco ze świątecznymi trendami reklamowymi. W imieniu Działu Copywritingu Sunrise System przedstawiam oficjalny, absolutnie subiektywny ranking spotów świątecznych!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (listopad/grudzień 2017)
Opublikowano: 19-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min
W tym okresie już bardzo przedświątecznym, w Google Trends widać coraz większe zainteresowanie Bożym Narodzeniem, choinkami, a także skokami narciarskimi. Rownież artykuły na The Keyword już zostały odwiedzone przez Świętego Mikołaja i jego pomocników. Jedynie w Doodlach nadal preferowane są rocznice urodzin, indyki oraz... język programowania dla dzieci.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Kup kanapkę! - przekazy podprogowe w marketingu
Opublikowano: 15-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 8:05 min

Marketing wiele ma oblicz - niektóre szukają pomocy w nauce, inne próbują skrycie wpłynąć na naszą podświadomość. Z obu rozwiązań korzystały zarówno te niewielkie firmy, jak i światowe koncerny. Jednak czy ktokolwiek zrobił to dobrze? I czy w ogóle warto było sięgać do ciemnej strony reklamy? Na te pytania, jak i te dotyczące kwestii prawnych, odpowiadamy w tym artykule.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Mam tę moc! – kilka słów o sekretach wzbudzania zaufania wśród odbiorców
Opublikowano: 14-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 7:20 min
Niezależnie od tego, jaką firmę prowadzisz, z pewnością dążysz do tego, by użytkownicy internetu, zaglądający na Twoją stronę, zaufali Ci i skorzystali z oferowanych przez Ciebie produktów i usług. Jednak w gąszczu wielu konkurencyjnych firm musisz zadbać o to, by content Twojej witryny wyróżniał się na tle Twoich branżowych rywali. Proponujemy Ci kilka sprawdzonych metod na to, by zwrócić szczególną uwagę użytkowników na świadczone przez Twoją firmę usługi.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
SEO Copywriting: gdzie diabeł nie może, tam Copywritera pośle
Opublikowano: 08-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min
Na początku było słowo… i to od niego zależy widoczność w Internecie. Bez niego nie sposób zostać ujrzanym w tłumie. Aby nie zgubić się w gąszczu konkurencji potrzebujesz kogoś, kto pokaże Ci, jak można operować słowem pisanym. Zdobędziesz dzięki temu rzeszę zadowolonych klientów, rozpoznawalność marki, a z czasem konkretne zyski. Tym kimś jest SEO Copywriter.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Spraw, by influencerzy Cię pokochali!
Opublikowano: 07-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:40 min
Influencer – wpływowy autorytet, który ma moc kreowania opinii. Ewenement dzisiejszych czasów. Osoba, która najczęściej nie oferuje żadnego produktu czy usługi, choć można powiedzieć, że sama w sobie jest marką. Influencer to wielka szansa dla firm, które z pomocą znanej osoby mogą szybko zdobyć sympatię grup docelowych. Jak jednak poprowadzić współpracę z taką osobą, by móc cieszyć się profitami? Sprawdź!
Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (11 głosów)
Jak zwiększyć popularność profilu na Facebooku
Opublikowano: 30-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Nie ma Cię na Facebooku? Nie istniejesz. Tak głosi stare, znane porzekadło stworzone przez osoby ze świata Internetu. Nie ma co ukrywać – jest w tym ziarnko prawdy. Zwłaszcza, jeśli chodzi o marki, które chcą zwiększyć swoją popularność i zyskać zainteresowanie oraz zaufanie jak największej liczby odbiorców. My to wiemy, dlatego przedstawiamy Wam 7 przydatnych wskazówek, które pozwolą wybić się na tle innych wpisów i tym samym zyskać zainteresowanie potencjalnych Klientów. 
Autor
Alicja Pietruś-Wróblewska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się