Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (kwiecień/maj 2019)
Opublikowano: 15-05-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min

Podczas deszczowej pogody najlepszą rozrywką jest czytanie! Dlatego zachęcamy do sprawdzenia naszego rankingu Doodli, artykułów z bloga The Keyword oraz trendów z ostatnich 30 dni. Dowiecie się więcej o Dniu św. Jerzego oraz o Parku Narodowym w Chile, a także stworzycie własny spersonalizowany wierszo-portret! Możecie również sprawdzić, który temat całkowicie pochłonął polskich internautów w ciągu ostatnich tygodni.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Jak tworzyć storytelling i robić to skutecznie, jak Batman ?
Opublikowano: 29-04-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min
Każdego dnia tysiące firm na całym świecie nieustannie ze sobą rywalizuje. Szczególnie widoczne jest to w przypadku marek, które działają w tej samej branży. Doskonałym przykładem jest Samsung i iPhone, Pepsi i Coca Cola, McDonald’s i KFC, a także Nike i Adidas. Wszystkie z nich są powszechnie znanymi branżowymi gigantami i nieustannie rywalizują ze sobą o popularność niczym Batman i Spiderman, często budując swój wizerunek przy pomocy storytellingu.
Autor
Kinga Niemczewska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (marzec/kwiecień 2019)
Opublikowano: 17-04-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min
Czy wiecie, jakie zapytania dotyczące psów i kotów są najczęściej wpisywane do wyszukiwarki Google? Kiedy Bangladesz obchodzi Nowy Rok? Które tematy i hasła zyskiwały na popularności w ciągu ostatnich 30 dni w Polsce? Jeżeli na którekolwiek z tych pytań odpowiedzieliście "nie", zachęcamy do sprawdzenia naszego rankingu Doodli, artykułów The Keyword oraz trendów.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
3 błędy powstrzymujące czytelników przed komentowaniem
Opublikowano: 08-04-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:45 min
Mogłoby się wydawać, że burza negatywnych komentarzy jest najgorszym, co może wydarzyć się na firmowym blogu. Nic bardziej mylnego. Znacznie gorsza jest głucha cisza i brak jakiegokolwiek komunikatu zwrotnego ze strony odbiorów. Taki stan rzeczy może mieć wiele powodów, od zupełnie prozaicznych błędów technicznych, po poważniejsze problemy np. nieciekawą treść wpisów.
Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Jak pisać skuteczne teksty marketingowe?
Opublikowano: 27-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:50 min

Pisanie treści pomocnych dla odbiorców to dla każdego copywritera chleb powszedni. Celem, o którym zdarza się niektórym zapomnieć, jest zwiększenie i polepszenie sprzedaży opisywanej usługi czy produktu. Aby robić to skutecznie, warto skorzystać z wielu różnych możliwości i nie zamykać się w nabytych schematach – w tym artykule omówię 3 proste kroki, które przyczynią się do  zauważalnego skoku sprzedaży i zwiększenia zadowolenia wśród klientów.

Autor
Konrad Moryń
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (luty/marzec 2019)
Opublikowano: 18-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min
Co interesowało użytkowników bardziej na przełomie lutego i marca 2019? Dzień Kobiet czy Mężczyzn? Jaki ważny wynalazek po raz pierwszy pojawił się 30 lat temu? W czym Google pobił rekord Guinnessa zaledwie kilka dni temu? Na te i inne pytania odpowiadamy w kolejnym rankingu Doodli oraz artykułów z bloga The Keywords. Oczywiście, jak zwykle, przedstawimy również trendy z ostatnich 30 dni.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Jak wypromować swojego bloga?
Opublikowano: 06-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:15 min
Internet sprawił, że każdy z nas, może tworzyć własne treści i dzielić się nimi z innymi. Blogi stały się więc powszechnym narzędziem służącym do opisywania naszych pasji i zainteresowań. Obecnie bardzo ciężko jest znaleźć jakąś niszę tematyczną, ponieważ ludzie piszą o wszystkim. Oczywiście pisać może każdy, jednak nie każdy wie, jak stworzone przez siebie treści zaprezentować.
Autor
Kinga Niemczewska
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Sprzedaż online i offline - dwa aspekty jednej marki
Opublikowano: 01-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min

Rozwój Internetu sprawia, że korzystanie ze sklepów online wydaje się wygodniejszą alternatywą dla tradycyjnych zakupów. Nie mniej jednak, nadal istnieje liczna grupa klientów, którzy preferują wizyty w tradycyjnych punktach handlowych. Z tego powodu sprzedaż offline nie traci na znaczeniu i nadal powinna być uwzględniana podczas działań marketingowych.

Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (styczeń/luty 2019)
Opublikowano: 15-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min
Czy wiecie kto przyczynił się do powstania kawy w postaci, w jakiej ją dzisiaj znacie? Czy jesteście w stanie prawidłowo zadbać o bezpieczeństwo swoich danych w sieci? A może macie już dosyć zmagania się z próbami zaśnięcia każdej nocy i szukacie skutecznych porad? W tym miesiącu, dzięki naszemu rankingowi Doodli, artykułów The Keyword oraz Trendów dowiecie się wiele pożytecznych informacji!
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Charakterystyka kreatywnego twórcy, czyli jaki powinien być dobry copywriter?
Opublikowano: 13-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min
Copywyriter kojarzy się przede wszystkim z kreatywnością i tworzeniem inspirujących treści, jednak zawód ten wymaga znacznie więcej cennych, a czasami trudnych do rozwinięcia umiejętności. Niektóre z nich można wprowadzić od razu, na inne z kolei pracuje się latami, a w tym doskonaleniu nigdy nie powinno się poprzestać. Co może przyczynić się do sukcesu w tej branży?
Autor
Wojciech Dolata
Ocena artykułu
3.40 - (5 głosów)
Jak skutecznie stosować fitness marketing?
Opublikowano: 04-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min
Branża fitness cieszy się coraz większą popularnością, wszyscy chcemy być zdrowi, jednak chyba jeszcze bardziej zależy nam na tym, żeby pokazać innym, że jesteśmy fit. Czy skoro zainteresowanie zdrowym trybem życia jest coraz bardziej promowane, a healthy produkty zasypują sklepowe półki, to czy wysoko pozycjonowane siłownie muszą jeszcze stosować jakieś chwyty marketingowe?
Autor
Kinga Niemczewska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Jak wykorzystać emocje odbiorców w marketingu?
Opublikowano: 29-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:05 min

Chcąc czy nie, to właśnie głównie emocje rządzą naszymi decyzjami zakupowymi. Ładne ubrania, zaawansowane gadżety i dodatki czy nawet praktyczne narzędzia wybieramy najczęściej ze względu na nasz humor oraz uczucia nam w danej chwili towarzyszące. Które emocje silnie wpływają na decyzje konsumenckie i jak to wykorzystać w marketingu? Zapraszam – tego dowiesz się w tym artykule.

Autor
Konrad Moryń
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się