Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Siła „near-me-shoppingu”
Opublikowano: 19-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min

Lubimy mieć telefon w zasięgu ręki. Możemy wszystko sprawdzić z prędkością błyskawicy, a przy okazji nie mamy szans na zgubienie się. Nawet, gdybyśmy byli w  centrum Pekinu w dzień chińskiego Nowego Roku. Oczywiście, że ta nasza słabość ma wpływ na to, jak wygląda Internet i jak funkcjonuje wyszukiwarka Google. A jaki? Zdradzam właśnie w tym poście!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (sierpień/wrzesień 2018)
Opublikowano: 18-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:30 min

W pierwszą rocznicę rankingu Doodli, artykułów na The Keyword i Trendów świętujemy wraz z Google! Jednak nie tylko ich liczne osiągnięcia bierzemy na tapet - znalazło się również miejsce dla osady w Biskupinie, różnorodnych zastosowań sztucznej inteligencji, a także nowego systemu, umożliwiającego zarządzanie szkolnictwem. Zapraszamy do celebracji wraz z nami!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Jak cię widzą, tak cię piszą – jak tworzyć teksty na stronę główną?
Opublikowano: 17-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min
W internecie jak w życiu – pierwsze wrażenie ma duży wpływ na nasz odbiór i podejmowane potem decyzje. Warto więc zwrócić uwagę na wygląd strony głównej, a także zamieszczone na niej teksty. Proponujemy Ci dziś kilka rad, jak stworzyć atrakcyjny i przyciągający tekst na stronę główną, który zachęci użytkownika do dalszego pobytu na witrynie oraz skorzystania z Twoich usług!
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Nienasycony SEO Copywriter = perfekcyjnie nasycony tekst
Opublikowano: 12-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:20 min
Będąc copywriterem do zakresu Twoich potrzeb podstawowych wlicza się: jedzenie, picie oraz poszerzanie horyzontów. Poszukiwania wartościowych informacji możesz zakończyć w momencie, kiedy na kolejnej otwartej stronie nie ma ani jednego przydatnego zdania. Skąd wiesz, że Twój tekst jest dobry? Kiedy spojrzysz na niego i pomyślisz – to mi się przyda.
Autor
Aleksandra Piotrowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Nie ma tego złego… czyli jak negatywna opinia może nieść dobro?
Opublikowano: 10-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min
Niepochlebne komentarze na temat firmy pozostawione w Internecie spędzają sen z powiek wielu przedsiębiorcom. Przerażają, niepokoją, najczęściej jednak wywołują gniew – zupełnie niepotrzebnie. Czas przymierzyć na chwilę różowe okulary i spojrzeć na negatywne opinie jak na coś, co może przynieść mnóstwo korzyści. Wystarczy tylko podejść do nich nieco inaczej niż zwykle.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Tego się nie spodziewałeś, czyli kilka słów o google bombingu
Opublikowano: 07-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:30 min

Co pewien czas słyszymy o zjawisku, jakim jest google bombing. Wchodzimy wtedy w wyszukiwarkę, wpisujemy w nią podaną nam frazę i widzimy twarz znanej osoby tuż obok obraźliwego określenia. W ciągu wielu lat historii Internetu wydarzyło się już kilka podobnych sytuacji. Jednak czy wiemy, dlaczego tak się dzieje, skąd bierze się to konkretne powiązanie i jak można do niego doprowadzić?

Autor
Marta Grandke
Ocena artykułu
4.57 - (7 głosów)
SEO Copywriting: Jak robić research?
Opublikowano: 24-08-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:25 min
Z artykułów na naszym blogu wiecie już, że dobry tekst na stronę internetową powinien być unikalny, nasycony wartościowymi informacjami i użyteczny dla odbiorcy. Podstawą napisania takiego tekstu jest zatem dobry research. Dziś podpowiadamy, jak wyszukiwać informacje, aby pisać jak najlepsze teksty dla internetu, które będą skutecznym wsparciem w pozycjonowaniu.
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Portret potencjalnego klienta a content Twojej strony internetowej
Opublikowano: 22-08-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min
Jak stworzyć portret potencjalnego klienta, skoro nie wiemy przecież, kto dokładnie odwiedza naszą stronę internetową? Wystarczy odpowiedzieć sobie na kilka pytań – o szacowany wiek, wykształcenie czy sytuację życiową. Na tej podstawie będziesz wiedział, jaki content najlepiej dopasuje się do potrzeb i oczekiwań użytkowników – zarówno pod kątem tekstów, grafik czy użytych kolorów.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (lipiec/sierpień 2018)
Opublikowano: 17-08-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min

Zaczynając od meksykańskiego komedianta, przechodząc przez nowe funkcje w Asystencie Google, kończąc na żałobie związanej ze śmiercią Olgi "Kory" Jackowskiej - przełom lipca i sierpnia zapewnił nam całkiem spory rollercoaster emocjonalny. Jego odzwierciedleniem są Doodle, trendy oraz artykuły na blogu The Keyword, których ranking przygotowaliśmy i zamieściliśmy w kolejnym wydaniu Top 5.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Dylematy copywritera - czy naprawdę mogę napisać wszystko?
Opublikowano: 08-08-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min
Pisać, nie pisać? Jeśli myślisz, że copywriter bez wahania podejmie się każdego zlecenia - jesteś w błędzie. I nie chodzi tutaj o umiejętności bądź też ich brak. Wszak, dobry copywriter napisze dobry tekst na każdy temat i dopasowany do każdej persony. Dylemat pojawia się wtedy, gdy trzeba napisać tekst wątpliwy pod względem etycznym czy też prawnym. Co wtedy?
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Pozwól obrazowi przemówić - jak powinna wyglądać infografika?
Opublikowano: 01-08-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:05 min
Stworzenie przekonującej infografiki i przedstawienie problemu za jej pomocą jest pod wieloma względami bardziej złożone niż zrobienie tego poprzez tekst. Do dyspozycji mamy niewielki obszar, na którym w spójny i przejrzysty sposób - łącząc elementy graficzne i słowa - musimy przedstawić złożone historie i procesy. Gra jest jednak warta świeczki - choćby dlatego, że infografiki to najchętniej udostępniane w social mediach materiały.
Autor
Witold Regulski
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Jak tworzyć angażujące treści?
Opublikowano: 31-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:25 min
Dobrą robotę copywritera poznasz po treści zorientowanej na potrzebach odbiorcy. Tylko taki content będzie angażujący, a więc pomoże osiągnąć cel, na którym zależy właścicielowi strony internetowej. Cele te mogą być różne: sprzedaż produktu, polubienia, komentarze, udostępnienia, wzrost ruchu, kliknięcia, konwersje itd. Dziś podpowiadamy, jak podkręcić content, aby był bardziej angażujący.
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się