Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Wyszukiwanie głosowe - przyszłość czy chwilowa moda?
Opublikowano: 14-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min

„Jak pozbyć się plamy z wina, Siri?” Jeszcze niedawno zadawanie swojemu telefonowi na głos pytań mogłoby zostać wzięte za objaw szaleństwa. Nie teraz – w związku ze wzrostem popularności metody wyszukiwania głosowego na ulicach coraz częściej możemy spotkać osoby dyskutujące ze swoimi smartfonami. Czy głosowe komendy mają szanse wyprzeć tradycyjne stukanie w klawiaturę?

Autor
Urszula Niepewna
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
G Suite dla wydajniejszej pracy gdziekolwiek jesteś
Opublikowano: 09-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:55 min

Wbrew pozorom większość błędów popełnianych przez ludzi w większych firmach wynika z nieprawidłowej komunikacji, a nie z braków w wiedzy pracowników. Ktoś czegoś nie przekaże, nie powiadomi o zmianie planów i nagle okazuje się, że nasza praca idzie na marne, bo nie dotarła do nas istotna informacja. Google proponuje rozwiązanie – G Suite, będący kontynuacją Apps for Work, który ma na celu poprawienie komunikacji w firmach, szkołach i organizacjach non-profit.

Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (10 głosów)
Facebook jako marketingowy Gargantua? Znaczenie reklamy w mediach społecznościowych
Opublikowano: 08-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Korzystanie z mediów społecznościowych weszło nam w krew. Nie ma dnia, byśmy nie zaglądali na Facebooka czy Snapchata. Przy okazji i zupełnie niepozornie bierzemy udział w promocji kolejnych produktów. Jak pokazuje tegoroczny raport 4C Insights, wydatki na reklamę wyraźnie wzrosną w 2017 roku za sprawą popularności, jaką cieszą się obecnie serwisy społecznościowe.

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Sprawdź, czy nie dopadł cię syndrom FOMO!
Opublikowano: 06-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min

Czy i Ty łapiesz się na tym, że sięgasz po telefon nawet kilkanaście razy w ciągu dnia tylko po to, by zobaczyć co nowego w Social Mediach? Przeglądasz tablicę tuż przed zaśnięciem i od razu po przebudzeniu? Po dodaniu posta niecierpliwie czekasz na „lajki”? Uważaj, to mogą być początki syndromu FOMO. Dowiedz się, jak możesz go cofnąć, o ile nie jest już na to za późno ;-)

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Po co pokoleniu X YouTube?
Opublikowano: 03-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:10 min

Obecnie pokolenie X zapewnia YouTube dodatkowe 1,5 miliarda odsłon każdego dnia. Chętnie przypominają sobie wydarzenia i ludzi z przeszłości, a przy tym starają się nadążyć za trendami w życiu swoich dzieci. Posiadają przez to bardzo duży potencjał jako grupa docelowa w działaniach marketingowych. Jednak reklamodawcy nadal skupiają się na młodszych pokoleniach.

Obecnie pokolenie X zapewnia YouTube dodatkowe 1,5 miliarda odsłon każdego dnia. Chętnie przypominają sobie wydarzenia i ludzi z przeszłości, a przy tym starają się nadążyć za trendami w życiu swoich dzieci. Posiadają przez to bardzo duży potencjał jako grupa docelowa w działaniach marketingowych. Jednak nadal reklamodawcy skupiają się na młodszych pokoleniach.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
4.83 - (6 głosów)
Facebookowe techniki reklamowe, które angażują użytkowników
Opublikowano: 26-01-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:30 min

Nie jest tajemnicą, że reklamowy potencjał Facebooka stale rośnie. Nie wszystkie firmy potrafią go jednak odpowiednio wykorzystać, tracąc tym samym możliwość bardziej efektywnego promowania swojej działalności bądź konkretnych produktów. A warto skorzystać z rozwiązań, które daje marketingowcom oraz poznać kilka zaawansowanych technik reklamowych, dostępnych na samym FB jak i innych portalach społecznościowych.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Emoji - ludzka twarz biznesu
Opublikowano: 25-01-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Nie od dziś wiadomo, że aby skutecznie docierać do swoich odbiorców, należy mówić ich językiem. Dziś nie wystarczy jednak być na bieżąco z najnowszymi trendami językowymi. W Internecie niepodważalnie królują emoji, które w social mediach niemalże wyparły klasyczne emotikony automatycznie zastępując odpowiednie ciągi znaków przypisanym im symbolem. Czym są więc emoji i jak je wykorzystać do ocieplenia wizerunku firmy w sieci? Zapraszamy do lektury!

Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Content generowany przez użytkowników – wędka coraz dłuższa
Opublikowano: 23-01-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Facebook, Snapchat, Twitter, Pinterest… to miejsca, w których codziennie tysiące użytkowników bezkarnie stroszy piórka informując innych o swoich rozmaitych dokonaniach, publikując mniej lub bardziej wartościowe wpisy. Podobnie działają recenzje, komentarze pod artykułami oraz wszystko to, co możemy nazwać po prostu contentem tworzonym przez użytkowników, czyli UGC (User Generated Content). Co ważne, UGC jest przyjmowany różnie przez różne grupy odbiorców i sprawia, że content marketing zyskuje na sile.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Faux pas na Facebooku
Opublikowano: 18-01-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min

Granice dobrych manier przesuwają się. To, co jeszcze kilka lat temu było nieprzyzwoite, dziś przechodzi bez echa. Taki dynamizm determinuje coraz powszechniejsze rozluźnienie konwenansów oraz niespotykana do tej pory szybkość wymiany danych. Media społecznościowe w mgnieniu oka pozwalają udostępnić dowolne informacje. Jednak czy potrafimy to właściwie wykorzystać? Czy wiemy, gdzie przebiegają granice dobrych manier na Facebooku? A może już całkiem się zatarły?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Nowy rok – nowy ja, czyli o tym jak Kalendarz Google pomaga spełniać noworoczne postanowienia
Opublikowano: 17-01-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Kto z nas chociaż raz nie stworzył listy postanowień noworocznych? Ale kto rzeczywiście ich dotrzymał… Google pomoże Wam w tym roku zrealizować założone cele. Dzięki aplikacji Kalendarz Google w 2017 roku będziecie fit, nauczycie się nowych języków i w końcu przeczytacie te wszystkie książki, które kurzą się na półkach… Przynajmniej taki jest plan.

Autor
Lidia Koziura
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Google, Facebook i… sztuczna inteligencja
Opublikowano: 16-01-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Świat, w którym komputery i roboty zaczynają zastępować człowieka w myśleniu czy wykonywaniu podstawowych czynności kiedyś należały jedynie do świata filmów science fiction. Ale czy nadal tak jest? Coraz większe zastosowanie sieci neuronowych, czyli rodzaju sztucznej inteligencji sprawia, że fantastyczne wizje reżyserów mogą stać się… rzeczywistością.

Autor
Urszula Niepewna
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Google Tango, czyli rozszerzona rzeczywistość w służbie nauki
Opublikowano: 12-01-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Kto powiedział, że postęp technologiczny ogłupia społeczeństwo? Okazuje się, że dzięki innowacyjnym aplikacjom zazwyczaj nudna wizyta w muzeum może być znacznie bogatsza w doświadczenia. A jak wiadomo, nauka przez zabawę daje najlepsze rezultaty. Wychodząc z tego założenia Google ogłosiło, że ich projekt Tango wchodzi w życie – na razie tylko w Detroit Institute of Arts, ale dalsze plany są naprawdę ambitne.

Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
4.88 - (16 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się