Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
3 sposoby na to, jak uatrakcyjnić bloga
Opublikowano: 15-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Prowadzisz bloga? Prawdopodobnie jesteś jednym z najszczęśliwszych ludzi na świecie, ponieważ robisz to co lubisz i piszesz o tym, na czym się znasz. Gdyby tylko za chęciami i wiedzą szła jeszcze popularność wpisów, byłoby idealnie. Co zrobić, żeby Twój plan nie spalił na panewce? Jak sprawić, aby ruch na stronie był większy, a pozycje w wyszukiwarce zadowalające? Czas nieco podlansować bloga!
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Jak UX i UI wspierają SEO?
Opublikowano: 29-10-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:50 min
Gdybyśmy zapytali was o to, jakie strony internetowe są najlepsze, pewnie odpowiedzielibyście, że nie tylko te o interesującej grafice, ale przede wszystkim takie, z których korzysta się szybko i wygodnie. UX (user experience) i UI (user interface) to ważne elementy wpływające na komfort internautów. Sprawdźcie, na czym polegają UX i UI oraz w jaki sposób mogą być one wsparciem dla SEO?
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (wrzesień/październik 2018)
Opublikowano: 15-10-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min

Od Zjednoczenia Niemiec, przez 20-te urodziny Google, po rozgrywki sportowe. Przełom września i października, czyli początek jesieni, na pewno nie był nudny dla nikogo. Najistotniejsze wydarzenia znajdziecie w naszym rankingu top 5 w Google Doodli i artykułów na blogu The Keyword, a także podsumowaniu trendów z ostatnich 30 dni. Z nami na pewno nic nie przegapicie!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Klient nasz Pan... jak zwiększyć funkcjonalność e-sklepu pod kątem UX?
Opublikowano: 11-10-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min
Kto by pomyślał, że w zaledwie 10 lat od otwarcia pierwszego sklepu internetowego branża e-commerce w Polsce będzie miała się tak świetnie? Obecnie coraz chętniej robimy zakupy online, na co właściciele e-sklepów zacierają ręce. Ta ogromna popularność zakupów w sieci nie bierze się jednak znikąd – dobrze prosperujące sklepy dopasowały się już do wymogów stale zmieniających się potrzeb użytkowników sieci. W jaki sposób?
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
By zostać kamerdynerem, czyli jak personalizować stronę internetową, by klient chciał na niej zostać
Opublikowano: 10-10-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min

Aby zadowolić dzisiejszego klienta, trzeba chcieć - i umieć! - służyć mu pomocą. Można to zrobić jedynie wtedy, gdy dobrze zna się jego potrzeby i sposób myślenia, a ten objawia się bardzo wyraźnie w wyszukiwarkach. Czy dzisiejsi konsumenci naprawdę oczekują czytania w myślach, dlaczego Twoja strona nie powinna być dla nich jak trampolina i jak dobrze służyć im pomocą?

Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
4.40 - (5 głosów)
Emoji a CTR – co mają wspólnego?
Opublikowano: 02-10-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min

Czy jest tu ktoś, kto nie zna emoji czy inaczej - emotikon? To obecnie bardzo ważny trend, bez którego trudno nam wyobrazić sobie tworzenie wiadomości tekstowych, ale też postów w mediach społecznościowych czy artykułów na blogu. Wszędzie tam, gdzie interakcja z odbiorcą, wręcz muszą pojawić się emoji. Czy mogą one w takim razie wpływać na współczynnik klikalności? I jeśli tak, to w jaki sposób?

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Jak zwracać się do odbiorców, czyli o personalizacji treści słów kilka
Opublikowano: 27-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:50 min
Personalizacja treści staje się coraz częściej używanym narzędziem marketingowym w korespondencji mailowej, a także w tworzeniu contentu na strony internetowe. Czy warto go jednak używać? W jakich sytuacjach tej techniki unikać? Dlaczego sklepy internetowe gromadzą dane dotyczące swoich klientów? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w naszym dzisiejszym wpisie.
Autor
Wojciech Dolata
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Social listening - kogo słuchać, aby zyskać?
Opublikowano: 21-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min

Od dzieciństwa wpajano nam, aby robić swoje i nie przejmować się ludzkim gadaniem. Jest w tej radzie sporo prawdy, jednak mądry strateg w tym, co mówią inni dostrzeże szansę na skorygowanie własnych błędów i znalezienie nowych, bardziej skutecznych rozwiązań. Wszystkim, którzy chcą trzymać rękę na pulsie i na bieżąco poznawać panujące w internecie opinie przychodzą z pomocą zupełnie nowe narzędzia.

Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Siła „near-me-shoppingu”
Opublikowano: 19-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min

Lubimy mieć telefon w zasięgu ręki. Możemy wszystko sprawdzić z prędkością błyskawicy, a przy okazji nie mamy szans na zgubienie się. Nawet, gdybyśmy byli w  centrum Pekinu w dzień chińskiego Nowego Roku. Oczywiście, że ta nasza słabość ma wpływ na to, jak wygląda Internet i jak funkcjonuje wyszukiwarka Google. A jaki? Zdradzam właśnie w tym poście!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (sierpień/wrzesień 2018)
Opublikowano: 18-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:30 min

W pierwszą rocznicę rankingu Doodli, artykułów na The Keyword i Trendów świętujemy wraz z Google! Jednak nie tylko ich liczne osiągnięcia bierzemy na tapet - znalazło się również miejsce dla osady w Biskupinie, różnorodnych zastosowań sztucznej inteligencji, a także nowego systemu, umożliwiającego zarządzanie szkolnictwem. Zapraszamy do celebracji wraz z nami!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Jak cię widzą, tak cię piszą – jak tworzyć teksty na stronę główną?
Opublikowano: 17-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min
W internecie jak w życiu – pierwsze wrażenie ma duży wpływ na nasz odbiór i podejmowane potem decyzje. Warto więc zwrócić uwagę na wygląd strony głównej, a także zamieszczone na niej teksty. Proponujemy Ci dziś kilka rad, jak stworzyć atrakcyjny i przyciągający tekst na stronę główną, który zachęci użytkownika do dalszego pobytu na witrynie oraz skorzystania z Twoich usług!
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Nienasycony SEO Copywriter = perfekcyjnie nasycony tekst
Opublikowano: 12-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:20 min
Będąc copywriterem do zakresu Twoich potrzeb podstawowych wlicza się: jedzenie, picie oraz poszerzanie horyzontów. Poszukiwania wartościowych informacji możesz zakończyć w momencie, kiedy na kolejnej otwartej stronie nie ma ani jednego przydatnego zdania. Skąd wiesz, że Twój tekst jest dobry? Kiedy spojrzysz na niego i pomyślisz – to mi się przyda.
Autor
Aleksandra Piotrowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się