Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę
Coalition for Better Ads
Opublikowano: 21-09-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 1:52 min

Reklama online staje się coraz bardziej zagrożona przez zjawisko jej blokowania. Zauważalny wzrost tego procederu, w szczególności w krajach europejskich, godzi silnie w całą branżę. Zaniepokojeni giganci Internetowi zwarli szeregi, tworząc koalicję. Czym jest Coalition for Better Ads? Przez kogo została utworzona? W jakim celu ma działać? Na te pytania szukajcie odpowiedzi w poniższym artykule.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy )
AMP w głównych mobilnych wynikach wyszukiwania?
Opublikowano: 20-09-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Wygląda na to, że wrzesień jest początkiem dobrej zmiany dla osób posiadających sprzęt mobilny połączony z siecią. Strony z AMP (Accelerated Mobile Pages) ruszyły na podbój głównych wyników wyszukiwania, co jest swoistą zachętą (a właściwie w niedługim czasie może stać się nawet koniecznością) dla właścicieli stron chcących podnieść między innymi UX swojej witryny.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy )
Nowa funkcjonalność na Mapach Google
Opublikowano: 05-09-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Mapy Google nieustannie się zmieniają, dostosowując się do wymagań użytkowników i regularnie wprowadzając opcje, dzięki którym nawigacja staje się łatwiejsza i przyjemniejsza. Tym razem wprowadzono kolejną funkcjonalność usprawniającą zarządzanie lokalizacjami - nie tylko możemy wszystkie zobaczyć na mapie, ale też bezpośrednio z panelu przenieść się do widoku poszczególnych miejsc.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy )
Nowości w statystykach Google Moja Firma
Opublikowano: 25-08-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Potencjał, jaki kryją w sobie wizytówki na Mapach Google jest w coraz większym stopniu wykorzystywany zarówno przez użytkowników Internetu, szukających informacji o lokalnych przedsiębiorcach jak i właścicieli firm, którym zależy na promocji swojej działalności oraz dotarciu do nowych Klientów. Google na bieżąco stara się udoskonalać swoje narzędzia, tak aby stały się one bardziej przyjazne i użyteczne dla właścicieli firm oraz wszystkich użytkowników korzystających z Map.

Autor
Monika Olechnowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy )
Jak zawładnąć blogosferą? Kilka kroków do skutecznej kampanii
Opublikowano: 24-08-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min

Blogowanie staje się w ostatnich czasach już nie tyle samą modą, co wręcz koniecznością. Dlaczego? Udzielanie się na blogu lub korzystanie z gościnności blogerów na ich stronach to kolejny sposób na trafieniedojeszczeszerszejgrupyodbiorców, zaprezentowaniemarki, a także dostarczenie odbiorcom bogatych, a przede wszystkim ciekawychinformacji. Dobry blogger staje się trendsetterem, a jego wpisy mają prawdziwie opiniotwórczycharakter. Dowiedz się, co zrobić, aby prowadzić kampanię o naprawdę wysokim współczynniku skuteczności!

Autor
Anna Dubielewska
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów )
Big Data: Wielka niewiadoma wyjaśniona
Opublikowano: 23-08-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Dla przeciętnego użytkownika Internetu określenie „Big Data” mówi niewiele. W ciągu ostatniego roku zapewne każdy przynajmniej raz się z nim spotkał, czy to w wywiadach z ekspertami, czy to w artykułach, wplecione między słowami. Czy każdy jednak wie co ono oznacza? Big Data marketing określany jest jako nowa koncepcja w świecie reklamy. Warto bliżej się jej przyjrzeć i poznać jej sedno.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy )
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się