Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:50 min Ikona 15.12.2008

Gwiazdkowe obyczaje

Gwiazdkowe obyczaje By poczuć magię Świąt z jednej strony kultywujemy dawne zwyczaje, z drugiej – ułatwiamy sobie, jak możemy. Przykładem jest forma przesyłania życzeń świątecznych. Niezależnie od atrakcyjności kartek świątecznych, cieszącego oczy designu, stylizacji, faktury kartek – to aż 69% osób ankietowanych przez Skype wyśle e-maila zamiast kartki, a 58% skorzysta z jednego z komunikatorów internetowych.

Dla współczesnych nowoczesnych Internet jest nie tylko narzędziem zastępczym, lecz kształtuje nową formę komunikacji z najbliższymi, także w czasie najbardziej rodzinnych ze Świąt. Chociaż niemal 60% badanych nie ma możliwości spotkać się w czasie Bożego Narodzenia z bliską osobą, nowe technologie znacznie łagodzą ten brak.

Łatwo więc zauważyć, że coraz więcej rytuałów gwiazdkowych koncentruje się wokół Sieci – od zakupów, przez życzenia po wirtualne spotkanie wigilijne – Internet kompensuje brak czasu na zakupy w realu i podróż do oddalonych krewnych.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 48

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 07.10.2014 Rozpoznawanie obrazów jest technologią, która umożliwia klasyfikację, identyfikację i interpretację obrazów. Opiera się ona na algorytmach, które pozwalają na szczegółową analizę badanego przedmiotu. Czas, aby została ona wykorzystana w działaniach marketingowych. Pierwszą w Polsce kampanię opartą na tej technologii realizują agencje NEXT i Brand24 dla marki Coca-Cola. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 02:05 min 21.05.2008 Nie wystarczy dobra strona internetowa, by odnieść sukces w sieci. Jeśli chcemy zarabiać, musimy podjąć szereg działań zwiększających obecność naszej witryny w Internecie. Ciekawym rozwiązaniem jest reklama kontekstowa – zarówno z punktu widzenia reklamodawcy, jak i reklamobiorcy. Co to takiego i jak na tym zarabiać? W poszukiwaniu odpowiedzi zapraszamy do lektury! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Lens – w Obiektywie Google Ikona 5:15 min 19.05.2022 Czym jest Google Lens, jak działa i jakie ma funkcjonalności? W jakim kierunku będzie podążał dalszy rozwój Obiektywu Google? A także 10 przydatnych praktyk dla strony internetowej w kontekście pozycjonowania oraz wyszukiwania obrazem przy użyciu Google Lens. O tym wszystkim dowiesz się, z lektury wpisu blogowego: Google Lens – w Obiektywie Google. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700