Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 03:40 min Ikona

Efekt WOW! Case study DKS Sp. z o.o.

Pozycjonowanie bezpośrednio wpływa na zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania, pośrednio – pozwala osiągnąć różne jeszcze inne korzyści. Co dzięki zleceniu pozycjonowania zyskał jeden z klientów Sunrise System, DKS Sp. z o.o.? Dwa ważne parametry osiągnęły wzrosty:

 

Kilka słów o firmie

DKS – Twój Partner w Biznesie

Firma DKS Sp. z o.o. funkcjonuje na rynku od 1993 roku jako dostawca profesjonalnych rozwiązań w zakresie drukowania, kopiowania oraz skanowania. Jedną z grup odbiorców są klienci poligraficzni, tj. wydawnictwa, drukarnie, agencje reklamowe. DKS dostarcza także urządzenia wielofunkcyjne, materiały eksploatacyjne oraz oprogramowania do kontroli wydruków i obiegu dokumentów do biur firm o różnym profilu działalności. Od początku działalności przed firmą stało trudne zadanie zbudowania wśród odbiorców świadomości własnej marki jako dystrybutora oraz serwisu kserokopiarek i sprzętu biurowego znanych producentów. Wyzwaniem dla DKS było zwiększenie zainteresowania ofertą wśród odbiorców w całej Polsce.

 

Filary współpracy

Jakie były oczekiwania?

Współpraca Sunrise System z DKS Sp. z o.o. rozpoczęła się w 2014 roku. O wyborze zadecydowała zbieżność intencji firmy z profilem działalności naszej agencji marketingu w wyszukiwarkach internetowych. DKS postawiło przed nami konkretne cele: większa sprzedaż kserokopiarek, więcej realizowanych serwisów sprzętu biurowego, więcej dzierżaw urządzeń i  pozycje w top10.

 

Jakie kroki podjęliśmy?

Naszym zadaniem w zakresie pozycjonowania było zoptymalizowanie witryny www.dks.pl pod kątem widoczności marki w sieci. Konkretniej: Na promowanych wyrażeniach kluczowych domena miała pojawiać się na pierwszej stronie SERP. Połączyliśmy siły zespołu Specjalistów ds. Pozycjonowania i ds. Copywritingu w celu przygotowania serwisu dostosowanego do wytycznych Google, a poprzez dopasowanie do algorytmów także zapewniającego pozytywne wrażenia z korzystania z serwisu.

Efekt I

Lepsza widoczność

Rozpoczęliśmy współpracę od pozycjonowania kilkudziesięciu fraz kluczowych. Na wstępie aż 94% z nich znajdowało się poza top10 naturalnych wyników wyszukiwania, zaś obecnie 74% pojawia się na pierwszej stronie w wynikach SERP. Zrealizowaliśmy jeden z podstawowych celów postawionych nam przez DKS.

Lepsza widoczność wpłynęła na wzrost liczby wyświetleń witryny www.dks.pl o 200% w porównaniu do parametrów sprzed pierwszego miesiąca współpracy. Dodatkową korzyścią z pozycjonowania domeny jest także wygenerowanie 1300 nowych wyrażeń kluczowych, na które wyświetla się witryna. Zwiększa to rozpoznawalność marki i możliwości w docieraniu do coraz szerszych kręgów odbiorców.

 

Poglądowy wykres wzrostu liczby wyświetleń na przestrzeni całego 2016 roku

Efekt II

Większy ruch

Dzięki pozycjonowaniu wydłużył się średni czas, jaki odbiorcy spędzają podczas odwiedzin na stronie www.dks.pl. Wzrosła również liczba podstron obejrzanych w odwiedzinach pochodzących z naturalnych wyników wyszukiwania i jest najwyższa spośród wszystkich źródeł ruchu. Ponadto ruch organiczny generuje aż 70% ruchu całej witryny, a współczynnik odrzuceń wynosi aktualnie zaledwie 40%. Oznacza to, że niemal co druga osoba, która trafia na stronę jest faktycznie zainteresowana asortymentem DKS i angażuje się w zapoznanie z ofertą.

Efekt WOW!

Dostosowanie witryny www.dks.pl do potrzeb użytkowników oraz pod kątem wyszukiwarki zadecydowało o zwiększeniu jej widoczności w sieci.Prace optymalizacyjne oraz unikalne teksty stale pracowały na wzrost i utrzymanie osiągniętych pozycji. Wpłynęło to również na stałe zwiększanie liczby nowych słów kluczowych, na które wyświetlała się witryna.

„Najbardziej miarodajny cel został spełniony. Nasza domena pojawia się na wysokich pozycjach w naturalnych wynikach wyszukiwania. W rezultacie współpracy z Sunrise System uzyskaliśmy serwis przyjazny wyszukiwarkom i odbiorcom, serwis na miarę naszego hasła przewodniego: DKS – Twój Partner w Biznesie”.  – podsumowuje Kierownik Marketingu DKS Sp. z o.o., Witold Marszałkowski

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

guest blogging Ikona 5:00 min 07.12.2023 Wartościowy content jest kluczowy dla sukcesu Twojej marki. Jednak czy wykorzystujesz w pełni jego potencjał? Treści możesz tworzyć na swoją stronę internetową oraz profile w social mediach. Ale to nie wszystko! Czy wiesz, że możesz publikować tzw. wpisy gościnne w serwisach innych firm? Z chęcią opowiem Ci więcej na ten temat. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:30 min 17.04.2013 Manager nieaktywnych kont to nowa usługa Google pozwalająca na usunięcie konta Google po Twojej śmierci, z takich serwisów jak: Google+, Blogger, Google Drive, Gmail, Picasa, Google Voice i YouTube. Google pozwala skorzystać z dwóch opcji: możemy zadecydować czy nieużywane konto ma zostać bezpowrotnie usunięte a dane wymazane lub możemy przekazać zgromadzone przez nas dane komuś innemu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 13.07.2016 Czy pod sympatycznymi nazwami algorytmów kryją się rasiści? Chociaż trudno w to uwierzyć, gigant z Mountain View musiał w zeszłym miesiącu zmierzyć się z podobnymi zarzutami. Jak zwykle w tego typu kwestiach, rozgorzała dyskusja na temat politycznej poprawności i granic wolności słowa. A może problem nie leży w Google, a w samych użytkownikach wyszukiwarki? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 00:00 min 01.04.2016 Konie z mozołem ciągną samolot, kury trzepoczą nad głowami pasażerów, a ci ostatni jak niby nic grają na kumuzie. Gdybym wiedzę o Azji Centralnej czerpał z „Borata” z pewnością tak wyobrażałbym sobie lot do Biszkeku. Ale kiedy zobaczyłem, jak opatulona w chustę i pamiętająca jeszcze Wielką Wojnę Ojczyźnianą współpasażerka próbuje zrobić sobie selfie – to wiedziałem, że tak naprawdę lecę bliżej niż dalej. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700