Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Ikona 01:35 min Ikona 19.05.2009

Budżet reklamowy dewelopera

Niemal każdy z nas jest w jakimś stopniu zaangażowany w sytuację na rynku nieruchomości: albo kupuje, albo sprzedaje, albo dźwiga kredyt, albo kredyt chciałby wziąć, ale musi jeszcze przebrnąć przez bankowe formalności. Oszałamiające nas zewsząd słowo „kryzys” stawia całą kwestię mieszkaniową w problematycznym świetle – niepokój, szukanie zabezpieczeń, baczne przyglądanie się ofertom i cenom.

To perspektywa konsumenta zainteresowanego kupnem. Z punktu widzenia deweloperów, żywotnie zainteresowanych sprzedażą mieszkań, domów, działek, liczy się tylko podjęcie skutecznej w tej kryzysowej sytuacji komunikacji z rynkiem.

Jak pisze Marcin Pytlak z IAB Polska, dotąd – w momentach zadziwiającej prosperity – budżety reklamowe były potężne, a środki na promocję we wszelkich możliwych mediach lokowano hojnie. Hossa trwała dobre 3 lata, można sobie było pozwolić na strategie maksymalnie szerokie, bez liczenia się z każdą złotówką. Dziś każda złotówka wydawana na reklamę oglądana jest z każdej strony i lokowana z troską i lękiem: „opłaci się?”, „jak mam sprawdzić, czy się opłaci?”.

Internet stał się ostoją dla reklamodawców obcinających budżety i żądających rozważnego wydatkowania każdego grosza – tutaj można płacić za efekt, za wejście na stronę internetową użytkownika rozważającego zakup domu czy mieszkania. Zamiast do wszystkich – więc nie wiadomo kogo – można celować z przekazem do niemal konkretnej osoby. Konkretnie do tej, która wpisuje do wyszukiwarki: „dom”, „mieszkanie”, „działka”.

Recepta udzielana przez reprezentanta IAB idzie w parze z tendencją do nasilania masowych działań marketingowych o sprofilowanym oddziaływaniu. Masowo, a przy tym celnie – to jest reklama w Internecie.

Źródło: Nowoczesna Firma

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:10 min 20.05.2009 Od tego, o jakiej porze wyświetlona zostanie Twoja reklama, zależeć będzie jej skuteczność - nie jest to tajemnicą. Jednak jak wygląda "prime time" w Internecie? W sieci również istnieją określone pory, w trakcie których użytkownik okazuje się bardziej podatny na reklamę. Sporą podpowiedzią będą dla Was wyniki badań przeprowadzonych przez Lightspeed Research. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:35 min 25.05.2009 Czy wiesz, że coraz więcej przyszłych przedsiębiorców decyduje się na zakładanie firmy za pośrednictwem Internetu? Teraz może okazać się to jeszcze łatwiejsze za sprawą nowego projektu MSWiA. ePUAP, czyli elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej, docelowo ma ułatwić pozyskiwanie informacji na temat kwestii formalnych związanych z zakładaniem własnej działalności. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 00:55 min 12.05.2009 Warszawiacy mogą być dumni - od dziś są widoczni w Internecie za sprawą Google Street View. Samochody internetowego giganta przywitały polską stolicę i uwieczniły wygląd ulic oraz budynków. To znakomita wiadomość dla biznesmenów, ale zarazem pożywka dla sceptyków takiego rozwiązania, który twierdzą, że to ułatwienie dla włamywaczy. Obecności na mapie nie trzeba się jednak obawiać. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700