Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Marketing po europejsku to SEO i marketing online

Opublikowano: 23-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min

„Trzeba się dobrze reklamować, trzeba się pokazać tak, by nas nie przeoczono!” - mówią sobie prawdopodnie europejscy marketerzy – przynajmniej na to wskazuje ich rosnące zainteresowanie reklamą w Internecie.

Aż 75% specjalistów od marketingu w Europie zwiększyło w tym roku pułap planowanych wydatków na reklamę w Sieci - w tym również na pozycjonowanie. Przy tym obniżono budżety przeznaczone na promocję w innych mediach - wydatki na reklamę w prasie spadły o 40 proc., a w telewizji - o 31 proc.

Wśród przyczyn zaufania do reklamy internetowej marketerzy wymieniają:

Przyczyny zainteresowania reklamą w Sieci

Jak argumentują managerowie, Sieć jest użyteczna jako przestrzeń reklamy, bo dobrze zaplanowanej kampanii zainteresowany tematem użytkownik na pewno nie przegapi. O ile telewizyjny spot można przeoczyć, a reklamy radiowe puszczamy mimo uszu, o tyle reklamę w wyszukiwarkach klient sam wywołuje – obejrzy więc i przeczyta ją z zainteresowaniem.

Czas więc najwyższy zainteresować się pozycjonowaniem i innymi formami promocji online!

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się