W kontekście Świąt konsumenci przestają nadstawiać uszu na pogłoski o kryzysie i potrzebie zaciskania pasa. Z badań IMAS International wynika, że w grudniowym budżecie większość Polaków uwzględnia wydatki świąteczne na poziomie nie niższym, niż w latach ubiegłych. Planujemy wydać różne kwoty:
Ciekawie wygląda sposób wydawania pieniędzy. Przedświąteczny rajd po sklepach planuje trochę ponad połowa respondentów, natomiast druga połowa konsumentów przenosi gwiazdkowy shopping do Sieci: Wniosek z tego taki, że połowa ogromnej rzeszy wybierającej się na wielkie świąteczne zakupy siedzi w tym okresie przed monitorem. Szuka produktów albo dopiero pomysłów, porównuje ceny. Warto zauważyć, że jak w realu, tak i na wirtualnych zakupach klienci się spieszą i męczą. Dobrze pomóc im w wyborze – czy delikatnie podsunąć swoją ofertę. Na ostatnią chwilę doradzamy linki sponsorowane;)
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: