Wyższy standard skuteczności
Oferta
Jeśli i Twoi klienci coraz częściej robią zakupy przez Internet i nie lubią tradycyjnych czy przypadkowych reklam, to z pewnością chętnie klikną w linki sponsorowane Google AdWords!
Wg publikacji Google „Wyszukiwarka klientów. Google AdWords – przewodnik dla szefów”, użytkownicy wykorzystują Internet do:
88% sprawdzania maili
82% wyszukania informacji o produktach
82% sprawdzenia newsów, sportu, pogody*
(*TNS/Google(2014): Connected Consumer Study – Results Poland, za: „Wyszukiwarka klientów. Google AdWords – przewodnik dla szefów”)
Twoi Klienci z pewnością też tak korzystają z Internetu - pokaż się im poprzez AdWords.
Możesz podążać za ich zainteresowaniami i reklamować się w wielu kanałach:
Najchętniej wykorzystywanym przez naszych Klientów rodzajem kampanii PPC (płatnej za kliknięcia– pay per click) są linki sponsorowane Google Adwords. Ta platforma reklamowa udostępniona jest bezpośrednio przez Google. Umożliwia sprawne umieszczenie sponsorowanego wyniku wyszukiwania na pierwszej stronie wyszukiwarki nad wynikami organicznymi lub pod nimi. To reklama, ale dyskretna i odbierana jako poszukiwana informacja. To ta odpowiedź, której internauta oczekuje na swoje własne zapytanie.
Zobacz, jak to działa:
Jak działa Google AdWords?
Zobacz przykładowe reklamy i miejsca ich wyświetlenia:
Każda kampania linków sponsorowanych Google AdWords:
  1. Uruchamiana jest na indywidualnym koncie w Google
  2. Musi być prowadzona zgodnie z zasadami publikowanymi przez Google
  3. Wymaga stworzenia treści linków i zestawu trafnych słów kluczowych
  4. Może być rozliczana za kliknięcie (z ang. PPC - pay per click) lub za wyświetlenia (CPM - cost per million)
  5. Umożliwia elastyczne zarządzanie: licytowanie stawek za kliknięcie, kierowanie do wybranych grup odbiorców, o konkretnej porze
  6. Może być prowadzona w wyszukiwarce, sieci partnerskiej etc.
  7. Wymaga regularnej optymalizacji - wprowadzania zmian w reakcji na zmieniające się wyniki, zapytania, liczbę konkurujących na daną frazę firm
W ramach prowadzenia kampanii AdWords zapewniamy:
  1. Przygotowanie strategii w oparciu o Twoje konkretne cele
  2. Propozycję słów kluczowych pasujących do Twoich oczekiwań
  3. Zredagowanie treści reklam
  4. Doradztwo w zakresie idealnego harmonogramu i kierowania: zdefiniujemy grupy docelowe, godziny, lokalizacje i strony internetowe inne niż Google, na których warto wyświetlać Twoje linki
  5. Założenie konta w Google
  6. Założenie konta w Panelu Klienta z dostępem do całej kampanii i możliwością kontroli naszej pracy
  7. Raportowanie
  8. Wprowadzanie zmian w kampanii za każdym razem, gdy jest to korzystne dla Twojej kampanii lub gdy sobie tego zażyczysz
Zapytaj o ofertę
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się