Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Wybierz
Kampanie PPC

Kampanie Google Ads

Google Ads oferuje szeroki wachlarz typów kampanii, pozwalających na dopasowanie strategii Ads do Twoich specyficznych celów. Oto kilka przykładów:

  • Kampanie w sieci wyszukiwania Google: wyświetlają reklamy tekstowe użytkownikom, którzy wyszukują frazy powiązane z Twoją ofertą.
  • Kampanie w sieci reklamowej Google: prezentują reklamy graficzne na różnych stronach internetowych i w aplikacjach.
  • Kampanie wideo: pozwalają na wyświetlanie reklam wideo na YouTube i innych platformach.
  • Kampanie produktowe: umożliwiają promowanie produktów bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google i na innych platformach.
  • Kampanie discovery: wyświetlają reklamy w różnych kanałach Google, takich jak Gmail, YouTube i Discover.
  • Kampanie promujące aplikacje: służą do promowania aplikacji mobilnych w Google Play i innych sklepach z aplikacjami.

Bezpłatna wycena

kampanie_ppc-2

Ile zarobisz dzięki Google Ads?

Skorzystaj z narzędzia, które obliczy prognozowany zwrot z Twojej inwestycji!

Kalkulator korzyści Google ADS

Audyt SEO

Jako Partner Premium Google znajdujemy się w gronie 3% najlepszych i najskuteczniejszych agencji w Polsce. Spełniliśmy szereg restrykcyjnych wymagań, dokumentując rzetelność i wysoką jakość naszej pracy na kontach Klientów. Dzięki temu możemy dzisiaj zaoferować naszym Klientom specjalne kupony rabatowe w wysokości 1200 zł.

Jest to jeden z benefitów, które wynikają ze współpracy z nami. Oprócz dodatkowych środków na kampanię, nasi Klienci zyskują także pewność, że podejmują współpracę z Certyfikowanymi Specjalistami Google Ads, którzy mają za sobą wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu wszystkich typów kampanii w Google Ads.

Zapraszamy zatem do współpracy! Będąc Partnerem Premium Google możemy zaoferować wszystkim nowym klientom kupon rabatowy na kampanię Google Ads w wysokości 1200 zł.

Według publikacji Google,
użytkownicy wykorzystują
Internet do*: 

Grafika 0%

korzystania z wyszukiwarki

Grafika 0%

sprawdzania maili

Grafika 0%

wyszukania informacji
o produktach

Grafika 0%

sprawdzenia newsów, sportu, pogody*

*Publikacja: „Wyszukiwarka klientów Google AdWords – przewodnik dla szefów”

google_ads

Co to jest Google Ads?

Coraz więcej osób rozwijających firmę w Internecie decyduje się na wprowadzenie płatnych reklam, które niosą za sobą nie tylko wysoką skuteczność działania, ale też opłaty za kliknięcia, a nie wyświetlenia. Kampanię Google Ads można dopasować do posiadanego budżetu, a także celów, jakie chcemy by osiągnęło nasze przedsiębiorstwo.

Jakie mechanizmy kryje Google Ads?

Planując jakiekolwiek działania marketingowe wokół prowadzonej strony internetowej, należy przede wszystkim zadbać o racjonalny dobór kanałów promocji, które będą zgadzały się z naszym budżetem i celem biznesowym. Kampania Google Ads (przeczytaj czym jest reklama PPC) jest w tym przypadku bezkonkurencyjna, bowiem zasięg i ilość dostępnych formatów, mogą zaskoczyć niejedną osobę.

Warto podkreślić, że kampanie Google Ads i linków sponsorowanych są najczęściej używanymi w marketingu. Jest to niezawodne narzędzie o światowym zasięgu. Kampanie będą pojawiały się w najróżniejszych formach, między innymi:

  • graficznej,
  • tekstowej,
  • video.

Kluczem do sukcesu jest zadbanie o ich odpowiednią konfigurację. Właściciel strony internetowej może zatem zdecydować się na kampanię w sieci wyszukiwania, w aplikacjach czy umieszczenie reklam w różnych serwisach, które współpracują z Google. Kampania powinna być kierowana w odpowiedni sposób, poprzez dobór słów kluczowych, lokalizacji, grupy docelowej, języka użytkowników oraz urządzenia, na jakim ma się wyświetlać.

Jest zatem wiele możliwości na płatne promowanie własnego biznesu. Wybór formy kampanii i miejsca jej występowania, a także konfiguracja powinny być więc indywidualnie dopasowane. Dzięki temu możliwe jest dotarcie z ofertą do jak największej liczby klientów.

Zakres działań w Google Ads

Możesz podążać za ich zainteresowaniami i reklamować się w wielu kanałach:

Najchętniej wykorzystywanym przez naszych Klientów rodzajem kampanii PPC (płatnej za kliknięcia– pay per click) są linki sponsorowane Google Ads. Ta platforma reklamowa udostępniona jest bezpośrednio przez Google. Umożliwia sprawne umieszczenie sponsorowanego wyniku wyszukiwania na pierwszej stronie wyszukiwarki nad wynikami organicznymi lub pod nimi. To ta odpowiedź, której internauta oczekuje na swoje własne zapytanie.

ppc-2

Zobacz,
jak działa
Google Ads

Przykładowe kampanie Google Ads

Kampanie Google Ads przystosowane do Twoich potrzeb

Sprawdzimy Twoją stronę WWW i przygotujemy dla Ciebie ofertę kampanii Google Ads.

Bezpłatna wycena
Audyt SEO

Cechy kampanii Google Ads

  1. Uruchamiana jest na indywidualnym koncie w Google
  2. Musi być prowadzona zgodnie z zasadami publikowanymi przez Google
  3. Wymaga stworzenia treści linków i zestawu trafnych słów kluczowych
  4. Może być rozliczana za kliknięcie (z ang. PPC – pay per click) lub za wyświetlenia (CPM – cost per mille)
  5. Umożliwia elastyczne zarządzanie: licytowanie stawek za kliknięcie, kierowanie do wybranych grup odbiorców, o konkretnej porze
  6. Może być prowadzona w wyszukiwarce, sieci partnerskiej etc.
  7. Wymaga regularnej optymalizacji – wprowadzania zmian w reakcji na zmieniające się wyniki, zapytania, liczbę konkurujących na daną frazę firm

Prowadzenie kampanii Google Ads

  1. Przygotowanie strategii w oparciu o Twoje konkretne cele
  2. Propozycję słów kluczowych pasujących do Twoich oczekiwań
  3. Zredagowanie treści reklam
  4. Doradztwo w zakresie idealnego harmonogramu i kierowania: zdefiniujemy grupy docelowe, godziny, lokalizacje i strony internetowe inne niż Google, na których warto wyświetlać Twoje linki
  5. Założenie konta w Google
  6. Założenie konta w Panelu Klienta z dostępem do całej kampanii i możliwością kontroli naszej pracy
  7. Raportowanie
  8. Wprowadzanie zmian w kampanii za każdym razem, gdy jest to korzystne dla Twojej kampanii lub gdy sobie tego zażyczysz
google_ads_2

Rodzaje kampanii Google Ads

Wszystkie liczące się firmy na rynku chcące trafić do jak największej liczby klientów, powinny poważnie zastanowić się nad systemem reklam Google Ads. Różnica między standardową reklamą a systemem Google Ads jest zasadnicza, bowiem pozwala na stworzenie takiego rodzaju promocji, która nie będzie nachalna, a wyświetli się tym użytkownikom poszukującym i tak w danej chwili danego produktu lub usługi. Jest zatem z tego powodu bardzo skuteczna i prosta, gdyż może ją stworzyć każdy. Jednym z przykładów takiego rozwiązania jest PPC. Jakie są rodzaje takiej reklamy? Sprawdź!

  1. Pierwszym rodzajem, nie tylko najbardziej uniwersalnym, ale zarazem najpopularniejszym, jest reklama tekstowa w wynikach wyszukiwania. Dla Google Ads jest to najbardziej charakterystyczna forma. Kampania PPC polega w tym przypadku na wyświetleniu linków sponsorowanych, które są oznaczone w specjalny sposób. Jaki? Znajdują się one zawsze na samej górze strony z wynikami wyszukiwania. Jest to rozwiązanie bardzo uniwersalne dla każdego rodzaju działalności i branży. Taka reklama PPC składa się z nagłówka, linka do strony i kilku linijek opisu, który jest jasnym i skutecznym komunikatem.
  2. Drugim rodzajem kampanii PPC są reklamy displayowe, czyli przekazy tekstowe, graficzne lub wideo, które zachęcają użytkownika do przejścia na docelową stronę i konwersji, np. dokonania zakupu. Wykorzystanie siły obrazu w połączeniu z chwytliwym hasłem i porywającym CTA (Call To Action) pozwala na realizacji ważnego celu marketingowego, sprzedażowego oraz wizerunkowego firmy. Ważnym działaniem w tym przypadku jest remarketing, oddziałujący na użytkowników, którzy już odwiedzili stronę lub w inny sposób zetknęli się z marką. Dzięki temu można dopasować treść do ich potrzeb i skłonić w ten sposób do ponownej wizyty w serwisie.
  3. Trzecim rodzajem są te przekazy, które ukazują się w serwisie YouTube w formie video, a także na stronach partnerów Google. Jest to jedna z popularniejszych form kampanii, jednakże jest trudniejsza do stworzenia niż reklama graficzna. Skuteczność okazuje się jednak o wiele wyższa. Na serwisie YouTube można umieścić niepomijalny filmik trwający jedyne 6 sekund lub 15-sekundowe, które można po chwili pominąć.
  4. Czwartym rodzajem są reklamy na kontach pocztowych Gmail. Z pewnością każdy się z nimi zetknął, bowiem podszywają się one pod zwykłe e-maile i pojawiają się najczęściej w zakładkach „Społeczności” lub „Promocje” z niewielką pieczęcią reklamy.
  5. Piątym rodzajem są kampanie PPC pojawiające się na wszystkich urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, z których korzystamy. Reklamowane towary wyświetlają się nad wszystkimi wynikami wyszukiwania lub po ich prawej stronie.

Gdzie wyświetlane są reklamy w Google?

Za nami krótkie objaśnienie rodzajów kampanii Google Ads. Teraz warto wiedzieć, gdzie możemy się z nimi spotkać na co dzień. Jak już wspomniano, najpopularniejsze kampanie w postaci tekstów (kampanie tekstowe oraz produktowe reagują na wpisywane przez użytkowników słowa kluczowe, dzięki czemu usługi i produkty są widoczne dla odbiorców, którzy szukają konkretnych zasobów), grafik lub video pojawiają się w sieci wyszukiwania, w której wpisane zostanie hasło, zbliżone do wykorzystanego w kampanii słowa kluczowego.

Ponadto kampanie wyświetlają się w aplikacjach mobilnych, zachęcając użytkowników do skorzystania, w usługach Google, takich jak sklep z aplikacjami Google Play czy w serwisie YouTube i sieci partnerów Google. Pojawiają się także w skrzynkach pocztowych Gmail, o czym wspomnieliśmy wyżej (kampanie w sieci reklamowej mogą być widoczne dla odbiorców o wybranych zainteresowaniach, tematach, charakterystycznych zdarzeniach z życia użytkowników remarketingu, jak również odbiorców niestandardowych, np. poszukujących określonych słów kluczowych czy przeglądających witryny o konkretnej tematyce).

Kampanie Google Ads – o czym warto pamiętać?

Prowadzenie kampanii w systemie Google Ads to sposób na szybkie dotarcie do potencjalnych klientów. Platforma daje możliwość tworzenia kampanii w różnych formatach oraz reagowania i optymalizowania działań w dowolnym momencie. W czasach, gdy wiele biznesów prowadzi swoją działalność online, jest to narzędzie niemal niezbędne do tego, aby móc wyróżnić się na tle konkurencji oraz zwiększyć widoczność swojej firmy.
Kampanie w systemie Google Ads, w przeciwieństwie do innych typów kampanii, np. w mediach tradycyjnych, nie wymagają dużych nakładów finansowych na początek. Można rozpocząć działania, zaczynając nawet od niewielkich budżetów, jednak w takiej sytuacji konieczna jest rzetelna ocena rynku oraz kanałów dystrybucji, na które chcemy przeznaczyć środki. Przemyślana strategia działania, odpowiednio dobrane formaty kampanii oraz dobrze dostosowany budżet pozwolą na osiąganie oczekiwanych celów biznesowych, oraz rozwój firmy.
Ikona

Zalety kampanii Google Ads

Kampanie w Google Ads niewątpliwie mają wiele zalet. Zapoznaj się z 3 najważniejszymi:

1. Natychmiastowe docieranie do potencjalnych klientów

Jednym z największych atutów prowadzenia kampanii w Google Ads jest możliwość szybkiego docierania do potencjalnych klientów. Każdy z nas spędza dużo czasu na przeglądaniu stron internetowych. Kampania online pozwala na obecność marki i budowanie świadomości odbiorców w środowisku, w którym przebywają. Kampanie Google Ads wyświetlają się od razu po uruchomieniu, dlatego korzystając z tej formy przekazu, stajemy się widoczni w sieci niemal natychmiast.

2. Pełna kontrola budżetu

Kolejną zaletą jest możliwość kontrolowania wydatków. Decydując się na prowadzenie kampanii w systemie Google Ads, nie mamy narzuconego budżetu minimalnego lub maksymalnego. Reklamodawca otrzymuje pełną swobodę w działaniu. Najważniejsze jest określenie właściwego celu biznesowego i dostosowanie budżetów w taki sposób, aby realizacja tych celów była możliwa. Reklamodawca może skorzystać z narzędzi, które oferuje system Google Ads, np. z planera słów kluczowych, aby lepiej zaplanować środki potrzebne na reklamę. W trakcie działania kampanii można zmieniać budżety lub przenosić je między kampaniami, które są bardziej skuteczne.

3. Kontrola i optymalizacja efektów

Każdy reklamodawca po opublikowaniu kampanii powinien monitorować efekty i przeprowadzać optymalizacje, dzięki którym kampanie Google Ads będą bardziej skuteczne i opłacalne. Narzędzie pozwala na wprowadzanie zmian w każdym momencie. Powinny być one przemyślane i przebiegać cyklicznie, po uzbieraniu wyników, które pozwolą na wyciągnięcie wniosków i zaplanowanie dalszego kierunku działania.

Cennik kampanii Google Ads

Cena za kliknięcie w link z danej frazy to punkt wyjścia w szacowaniu budżetu na kampanię Google Ads. W najbardziej konkurencyjnych branżach cena za kliknięcie sięga kilkudziesięciu złotych – wiemy przy tym, jak obniżać stawkę, i zachować wysoka pozycję w licytacji z innymi reklamodawcami.

Planujesz kampanię sezonową? Skorzystaj z wygodnej, niezobowiązującej usługi na proformę.

Oczekujesz stałej widoczności w sponsorowanych wynikach wyszukiwania? Oszczędzaj na długofalowej współpracy na podstawie umowy.

Cennik Google Ads rozpoczyna się od:

  • dla umowy:

    Prowadzimy kampanię od (opłata miesięczna) – 3 375 zł
    Kliknięcia – 2 500 zł
    Opłata za obsługę – 875 zł
  • dla proformy:

    Prowadzimy kampanię od (cena za pakiet) – 3 375 zł
    Kliknięcia – 2 250 zł
    Opłata za obsługę – 1 125 zł

Kampanie Google Ads – pytania i odpowiedzi

O co najczęściej pytają nasi nowi Klienci na pozycjonowanie? Zebraliśmy kwestie najczęściej poruszane przy

podpisywaniu umowy. Jeżeli Ty masz inne pytania – jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Dlaczego Google Ads warto zlecać zewnętrznej firmie?
Rozwiń Zwiń Ikona

Google Ads to system reklamowy, który bez przerwy ewoluuje. W ciągu roku Google wprowadza setki zmian w zasadach reklamowych, interfejsie czy dostępnych typach kampanii. Monitorujemy te nowości i w razie potrzeby wdrażamy je na konta Klientów. Nasi Certyfikowani Specjaliści Google Ads wiedzą, jak zbudować skuteczną kampanię oraz jak optymalizować działania przy utrzymaniu jakości kampanii.

Od wyspecjalizowanej w Ads firmy można więc oczekiwać więcej kliknięć w zaplanowanym budżecie niż miałoby to miejsce w kampanii realizowanej samodzielnie.

Czym się wyróżnia kampania prowadzona przez Certyfikowanego Specjalistę Google Ads?
Rozwiń Zwiń Ikona

W realizacji kampanii Ads kluczowe są: specjalistyczna wiedza, doświadczenie oraz systematyczna praca na koncie. Specjalista Google Ads nie tylko wykorzystuje dostępne narzędzia Google. Dzięki doświadczeniu w licznych kampaniach wie, które z dostępnych rozwiązań może z największym prawdopodobieństwem wpłynąć na powodzenie działań dla danego Klienta. O sukcesie kampanii w ostatecznym podsumowaniu decydują detale: regularność zmian, porządek na koncie, wysoka jakość fraz kluczowych. Rolą Specjalisty Google Ads jest takie prowadzenie kampanii, aby uzyskiwać jak najwięcej odpowiednich odwiedzin na stronie.

Jakie możliwości ma Sunrise System jako Google Partner Premium?
Rozwiń Zwiń Ikona

Jako Partner Premium firmy Google mamy dostęp do ekskluzywnej wiedzy oraz najlepszych praktyk systemu Ads. Google informuje nas o nowościach, wiemy jakie zmiany zostaną wprowadzone w najbliższych czasie i szybko – przed konkurencją – możemy je wprowadzić na konta naszych Klientów. Nasze działy handlowe biorą udział w szkoleniach prowadzonych przez Trenerów Google, a specjaliści Ads otrzymują błyskawiczne wsparcie od dedykowanego zespołu firmy Google.

PPC a SEO – co i kiedy wybrać?
Rozwiń Zwiń Ikona

Kampanie PPC doskonale sprawdzają się, gdy nie możesz czekać na wyniki SEO, w akcjach sezonowych, oraz dla wzmocnienia efektu marketingowego osiąganego dzięki pozycjonowaniu.

Kampania Google Ads może startować natychmiast i już po piętnastu minutach od uruchomienia Twoje kampanie są widoczne w wyszukiwarce Google lub w Googleowej sieci reklamowej. Pozycjonowanie stron natomiast opiera się na działaniu długofalowym i pośpiech nie jest tutaj wskazany.

Warto wykorzystać oba rozwiązania:

  • Pozycjonowanie serwisu jako źródło ruchu po najważniejszych frazach dla danej firmy,
  • Google Ads jako świetne rozwiązanie do elastycznej promocji oferty pod kątem setek fraz kluczowych.
Kto i gdzie zobaczy moją kampanię?
Rozwiń Zwiń Ikona

Kto i gdzie zobaczy moją kampanię?
Ty o tym decydujesz
– my realizujemy Twoje oczekiwania poprzez odpowiednie ustawienia na koncie.

Kampanie reklamowe mogą pojawiać się w wynikach sponsorowanych Google, gdy internauta poszukuje Twoich produktów i w innych odwiedzanych przez niego witrynach.

Co ważne, Twoją kampanię zobaczą użytkownicy korzystający z różnych urządzeń – stacjonarnych (komputery) i mobilnych (tablety, telefony komórkowe).

Ogromne możliwości daje kierowanie kampanii wg różnych kryteriów geograficznych i demograficznych. Wyświetlimy Twoje kampanie w takich godzinach, w jakich Twoi odbiorcy najczęściej dokonują zakupów. Jeśli działasz lokalnie – Twoje linki zobaczą internauci z dokładnie określonego obszaru (państwa, regionu, miasta).

Czy prowadzicie kampanię na YouTube?
Rozwiń Zwiń Ikona

Tak, obok kampanii w wyszukiwarce czy sieci reklamowej prowadzimy kampanie Ads w serwisie YouTube oraz w setkach serwisów pozwalających na wyświetlanie materiałów video. Do realizacji tego typu kampanii potrzebujemy jedynie film video.

Jak monitorować efekty kampanii?
Rozwiń Zwiń Ikona

Zależy Ci na zwiększeniu ruchu na stronie, rozpoznawalności marki, telefonach od klientów czy może zakupach?

Google udostępnia szereg rozwiązań, dzięki którym można te parametry analizować i wprowadzać zmiany.

  1. Comiesięczne raporty z kampanii Ads, które wysyłamy wprost na Twoją skrzynkę mailową.
    Dzięki nim dowiesz się, ile Twoja kampania uzyskała kliknięć, wyświetleń, jaki był jej CTR oraz koszty. Pamiętaj, że każde kliknięcie przenosi Internautów na Twoją stronę internetową, a więc za każdym razem zyskujesz szansę na pozyskanie nowego klienta.
  2. Google Analytics – to bezpłatne narzędzie pozwala mierzyć całościowy ruch oraz zachowania użytkowników na Twojej stronie internetowej, w tym m.in.:
    – spędzony na niej czas,
    – liczbę odwiedzonych podstron,
    – współczynnik odrzuceń,
    – w przypadku sklepów – ilość zakupów wraz z ich wartością, wygenerowane poprzez poszczególne źródła ruchu na stronie.
Jak długo powinna trwać kampania Ads?
Rozwiń Zwiń Ikona

Nie ma uniwersalnych zaleceń.

W wielu przypadkach wystarczy działać sezonowo – np. w promocji jednorazowej imprezy czy wyprzedaży towaru. Jest to także sprawdzony kanał regularnego, całorocznego dotarcia do Klientów. Dłuższy czas ma pewne znaczenie dla wypracowania dobrej historii na koncie.

Przy regularnych zmian i optymalizacji jest możliwość uzyskania wyższych ocen od Google. Wysokie noty pozwalają uzyskiwać dobre pozycje kampanii reklamowych przy niższych stawkach za kliknięcie.

Jak często można modyfikować kampanię?
Rozwiń Zwiń Ikona

Po stronie systemu Ads nie ma limitu modyfikacji, które można wprowadzić do kampanii. W każdym momencie możemy korygować wszystkie ustawienia: budżet, słowa kluczowe, stawki czy treści kampanii. Jednak zawsze warto zastanowić się, czy poprzednio wprowadzona zmiana „miała czas” zaadaptować się na koncie i czy na pewno kolejna korekta poprawi efekty kampanii. Zbyt często wprowadzane duże zmiany mogą doprowadzić do chaosu na koncie i wpłynąć na negatywną ocenę skuteczności kampanii.

Jak wygląda współpraca z agencją?
Rozwiń Zwiń Ikona

Współpraca z Sunrise System obejmuje:

  • analizę wstępną – branży, promowanej oferty i trendów wyszukiwania
  • opracowanie koncepcji kampanii: wybór typu kampanii, listy wyrażeń kluczowych, kanałów
  • przygotowanie treści
  • założenie kont w Panelu Klienta
  • uruchomienie kampanii
  • bieżącą optymalizację
  • raportowanie.
Jaki jest minimalny budżet kampanii Ads?
Rozwiń Zwiń Ikona

W zależności od celów kampanii i stawek dla danych słów kluczowych (dowiedz się więcej o koszcie kliknięcia – przejdź do sekcji „Ile kosztuje kliknięcie?”). Im wyższy budżet kampanii, tym większą mamy swobodę w licytowaniu stawek za kliknięcie i szansę na wygenerowanie większego ruchu na naszej stronie internetowej.

Ile kosztuje kliknięcie w kampanię Google Ads?
Rozwiń Zwiń Ikona

Koszt kliknięcia w kampanię zależy od:

  • maksymalnej stawki, którą jesteśmy gotowi zapłacić za klikniecie,
  • stawek licytowanych przez konkurencję,
  • wypracowanego wyniku jakości słów kluczowych.

W systemie Ads do wirtualnej licytacji pomiędzy wszystkimi reklamodawcami dochodzi za każdym razem, kiedy internauci wpisują nasze słowo kluczowe jako zapytanie.

Jeśli ustaliliśmy, że jesteśmy gotowi zapłacić za kliknięcie maksymalnie 1 zł, a firma konkurencyjna za to samo hasło jest gotowa zapłacić 1,01 zł, kampania konkurencji pojawi się wyżej.

Należy jednak pamiętać, że ustalona przez nas maksymalna stawka za kliknięcie nie jest jedynym czynnikiem wpływającym na pozycję naszej kampanii. Działania optymalizacyjne Certyfikowanych Specjalistów Google Ads mają na celu maksymalne obniżenie kosztów kampanii, przy jednoczesnym zmaksymalizowaniu liczby kliknięć i zachowaniu odpowiedniej ekspozycji reklam.

Ile kliknięć zmieści się w budżecie?
Rozwiń Zwiń Ikona

Przed rozpoczęciem kampanii nie jesteśmy w stanie określić dokładnej liczby kliknięć, którą będziemy mogli osiągnąć w ramach danego budżetu.

Koszty te zmieniają się bardzo dynamicznie i możemy je na początku jedynie oszacować na podstawie sugerowanych stawek w narzędziu: Planer słów kluczowych.

Jeśli więc nasz budżet na kliknięcia to 1000 zł, a sugerowana przez Google stawka średnia za kliknięcie to 1 zł, możemy liczyć na ok. 1000 kliknięć w nasze kampanie.

Zawsze należy pamiętać, że są to jedynie szacunkowe koszty określane na podstawie średniej ceny tych haseł na przestrzeni ostatnich 12-tu miesięcy.

Na ostateczną liczbę kliknięć i koszty wpływają zmieniające się trendy, sezonowość słów kluczowych, aktualna konkurencja oraz regularna i profesjonalna optymalizacji kampanii.

Kampania remarketingowa – co to jest?
Rozwiń Zwiń Ikona

Czy po przeglądaniu oferty jakiegoś serwisu lub sklepu internetowego, teraz widzisz jego reklamy na innych stronach? W takim razie spotkałeś się już z remarketingiem. Tego typu kampania umożliwia dotarcie do Klientów, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją stronę internetową. Kampanie remarketingowe – tekstowe, graficzne bądź video – wyświetlane są w sieci reklamowej Google oraz w wyszukiwarce.

Sieć reklamowa – co to jest?
Rozwiń Zwiń Ikona

Sieć reklamowa Google obejmuje ponad 2 miliony różnych witryn, aplikacji i filmów, w których można wyświetlać kampanię Google Ads. Aż 90% wszystkich internautów każdego dnia przegląda swoje ulubione strony w Internecie czy filmy na Youtube. Dzięki sieci reklamowej możesz precyzyjnie dotrzeć do tych użytkowników ze swoim przekazem.

PPC / CPC – co to oznacza?
Rozwiń Zwiń Ikona

PPC – ang. pay per click – skrót oznacza system, w który opłata pobierana jest za każde pojedyncze kliknięcie.

CPC – ang. cost per click – czyli koszt za kliknięcie. Realna kwota pobierana za każde kliknięcie.

CPM – co to oznacza?
Rozwiń Zwiń Ikona

CPM – to model rozliczania kampanii Ads dostępny w kampaniach w sieci reklamowej. Skrót CPM oznacza koszt uzyskania tysiąca wyświetleń Twoich kampanii.

Kampania produktowa – co to jest?
Rozwiń Zwiń Ikona

Jest to kampania w wyszukiwarce wykorzystująca listy produktów. Ten typ kampanii dostarcza internautom szczegółowych informacji, jeszcze przed kliknięciem . To rozwiązanie skierowane do sklepów internetowych. Kampania ta pojawia się na stronie wyników wyszukiwania Google, wraz z widocznym zdjęciem produktu, szczegółową nazwą, ceną oraz nazwą sklepu.

Google Merchant Center – co to jest?
Rozwiń Zwiń Ikona

Google Merchant Center (inaczej Centrum Sprzedawców Google) to konto, w którym umieszcza się podstawowe informacje o firmie oraz dokument produktowy do wyświetleń kampanii w tzw. Zakupach Google.

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700