Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Coraz więcej osób poszukując informacji o jakimś produkcie czy usłudze przeszukuje w pierwszej kolejności Internet. I owszem, warto kierować ofertę do szerokiej rzeszy odbiorców, dzięki czemu w teorii zwiększa się liczba klientów. Ale równie ważne w praktyce SEO jest pozycjonowanie lokalne. Lublin to jedno z miast, w których warto wykorzystać tę strategię, gdyż dzięki temu można zdobyć nowych klientów nie tylko z okolic tego pięknego miasta, ale i z całego województwa lubelskiego, a także turystów, odwiedzających tę perłę Wschodu.
Fraza | Prognozowana miesięczna liczba zapytań wg Planera Słów Kluczowych |
---|---|
kosmetyczka lublin | 590 |
kawiarania lublin | 880 |
restauracja stare miasto | 20 |
sklep spożywczy lublin | 260 |
serwis opon lublin | 140 |
Strategia działania polega tu na doborze odpowiednich geolokalizacyjnych słów kluczowych. Prześledzimy to na przykładach z powyższej tabeli. Jeśli prowadzimy zakład kosmetyczny w Abramowicach, wtedy fraza, którą warto umieścić, to “kosmetyczka Lublin” lub też ewentualnie jeszcze bardziej precyzyjnie “kosmetyczka Abramowice”. Chcemy przyciągnąć turystów do naszego lokalu gastronomicznego zlokalizowanego koło Bramy Krakowskiej? Słowa kluczowe będą zatem brzmiały “restauracja Stare Miasto” czy “kawiarnia Lublin”.
Skorzystaj z naszego autorskiego narzędzia, uzyskasz informacje w niecałą minutę!
Dowiedz się więcejTo szereg działań mających za zadanie zoptymalizowanie witryny pod kątem wyszukiwarek internetowych w celu osiągnięcia jak największej widoczności. Wiemy, że klienci są różni, dlatego zawsze dopasowujemy strategię do indywidualnych potrzeb. Możemy zająć się opracowywaniem unikalnych treści, link buildingiem czy poprawą technicznych aspektów strony www. Zaufaj nam – wiemy, jak lokalnie promować Twój biznes!
Są to reklamy, które wyświetlają się nad wynikami organicznymi, za które płaci się tylko wtedy, gdy internauta rzeczywiście w nie kliknie. W naszej firmie pracują certyfikowani specjaliści Google Ads doskonale wiedzący, jak zoptymalizować kampanię pod potrzeby lubelskiego rynku, byś zyskał z niej jak najwięcej – tj. szybko zdobył widoczność w interesującej Cię okolicy.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: