Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:25 min Ikona

Zgodnie z wymaganiami Google, zgodnie z oczekiwaniami Klienta! – Case study ze współpracy z marką P.HOMES

Kilka słów o firmie

Firma zajmująca się budową domów w Polsce i w Europie. Phomes.pl wykorzystuje technologię prefabrykacji betonowej, zapewniając przy tym najwyższe standardy produkcyjne i materiałowe.

Cel współpracy         

  1. Pozyskanie nowych Klientów
  2. Budowanie świadomości marki

Efekty współpracy
 



Wybrane działania

  • Optymalizacja serwisu
  • Analiza UX
  • Rozbudowa contentu
  • Analiza konkurencji

 

Wykres widoczności
 

 

Oczami Klienta

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 03:20 min 30.08.2011 Inbound Marketing to termin wprowadzony przez Brian'a Halling'a i Dharmesh'a Shah'a dla określenia zespołu działań skupionych wokół Internetu, mających na celu przyciągnięcie potencjalnych klientów w sposób nienachalny, nienarzucający się, skuteczny i zarazem zaskakująco tani. Inbound Marketing do niedawna postrzegany był jako przyszłość reklamy, obecnie jest to już raczej teraźniejszość. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

5 błędów w prowadzeniu fanpage’a Ikona 04:25 min 11.10.2017 Obecnie coraz więcej przedsiębiorców zaczyna sobie zdawać sprawę z tego, że warto promować firmę w mediach społecznościowych. Jednak prowadzenie fanpage’a wcale nie jest tak proste, jak mogłoby się to wydawać. Jeżeli zastanawiasz się, dlaczego jedne strony na Facebooku mają dużo fanów i wysokie zaangażowanie, a na innych – mimo regularnych działań - wciąż wieje nudą, przeczytaj o największych błędach przy prowadzeniu fanpage'a. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak sprawdzić pozycje strony w Google? Ikona 5:00 min 06.11.2023 Nie ważne, czy prowadzisz sklep internetowy, blog, stronę usługową, czy informacyjną - dbanie o wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania jest kluczowe. SERP (Search Engine Results Page), to zestawienie linków do stron internetowych, które Google uznaje za najlepiej dopasowane do zapytania użytkownika. Wśród rodzajów wyników wyszukiwania znajdziemy zarówno płatne reklamy, jak i organiczne wyniki, obejmujące oferty produktów, grafikę, wideo, mapy i wizytówki. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700