Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 06:05 min Ikona

Topowe pozycje dla firmy DDW Serwis – wszystkie frazy w top 5 już po miesiącu współpracy!

W czasach, gdy widoczność na jak największą liczbę fraz zyskuje na znaczeniu, nadal nie można zapominać o tradycyjnym pozycjonowaniu – w szczególności w przypadku niszowych branż działających na określonym terenie. Internauci wciąż zwracają uwagę przede wszystkim na strony internetowe znajdujące się w pierwszej dziesiątce naturalnych (organicznych) wyników wyszukiwania, po wpisaniu najbardziej charakterystycznych dla branży wyrażeń kluczowych. A najlepsze efekty można zdecydowanie osiągnąć znajdując się w samej czołówce, o czym przekonała się firma DDW Serwis:

 

Kilka słów o firmie

 

Czysta woda do domu i biura

Firma DDW Serwis jest profesjonalnym dystrybutorem wody źródlanej Żywiec Perła. Każdego dnia dostarcza ją nie tylko do firm, ale również domów dbając, aby zarówno osoby prywatne, jak i pracownicy pozostali prawidłowo nawodnieni. Oferta kierowana jest do obiektów znajdujących się na terenie województwa dolnośląskiego – w tym przede wszystkim Wrocławia.

Na stronie www.woda-zywiec.com.pl można znaleźć rozwiązania zarówno dla dużych przedsiębiorstw, jak i tych mniejszych, dzięki wielu wariantom pojemnościowym butli. Firma otrzymała tytuł „Najlepsze w Polsce” w ramach ogólnopolskiego konsumenckiego konkursu jakości, co potwierdza najwyższą klasę oferowanych produktów.

Filary współpracy
Jakie były oczekiwania?
Na samym początku współpracy z Sunrise System zostało ustalone, że istotne jest pozyskanie przede wszystkim większej liczby umów z dużymi firmami i biurami, choć nic nie stoi na przeszkodzie, aby pojawili się również Klienci zainteresowani zamówieniami indywidualnymi. W związku z tym jasnym celem biznesowym niezbędne było przygotowanie przemyślanej oraz skutecznej promocji marki oraz produktów na terenie, na którym firma świadczy usługi dystrybucyjne: we Wrocławiu i okolicach. Wymagało to wspólnego rozpatrzenia wielu dostępnych w naszej ofercie rozwiązań, w celu odnalezienia tej najodpowiedniejszej.
Jakie kroki podjęliśmy?

W wyniku analiz oraz dyskusji wspólnie zdecydowaliśmy, że dla tego zlecenia pozycjonowania najlepiej sprawdzi się nasza usługa SEO SMART. Wówczas podczas prowadzonych prac zwracamy uwagę na kilka wybranych fraz, które są wyszukiwane przez zainteresowanych tymi usługami użytkowników. Uwzględniliśmy nie tylko samą branżę oraz grupę docelową, ale także właściwą geolokalizację, aby znacząco zmniejszyć liczbę zapytań ofertowych od osób z innych regionów Polski.

Wprowadzone do naszej umowy wyrażenia kluczowe stały się podstawą dla przeprowadzanych następnie przez naszych specjalistów prac optymalizacyjnych – zarówno tych na stronie, jak i poza nią. Na bieżąco weryfikowaliśmy skuteczność naszych działań, odpowiednio je dostosowując i modyfikując, aby utrzymać najwyższe pozycje w jakże zmiennym środowisku algorytmicznym wyszukiwarki Google.

Efekt I

 

Skok na najwyższe pozycje!

Wybierając z Klientem kilka głównych fraz kluczowych zależało nam, aby posiadały jak najlepszą widoczność w wyszukiwarce – a nic nie jest bardziej widoczne niż topowe miejsca. W wyniku naszych działań już po pierwszym miesiącu współpracy wszystkie frazy znalazły się w top 5!

 

Dzięki temu po wpisaniu jednego z promowanych wyrażeń kluczowych do wyszukiwarki, użytkownik mógł zauważyć stronę naszego Klienta jako jedną z pierwszych. To oczywiście przełożyło się na zwiększenie liczby wejść na promowaną witrynę, a tym samym zainteresowanie zaprezentowaną ofertą wraz z możliwością skorzystania z niej.

Taki rezultat wymagał odpowiedniego dostosowania strony do wymogów robotów Google, a także zadbanie o naturalny profil linkowy całej witryny. Nasze intensywne prace od pierwszego dnia przyniosły doskonałe rezultaty na przestrzeni całej współpracy: po 14 miesiącach (od grudnia 2017 roku do stycznia 2019 roku) średnia pozycja wszystkich wybranych fraz wynosiła 3,16!
Wykres przedstawia pozycje dla przykładowych fraz kluczowych od pierwszego miesiąca współpracy w grudniu 2017 roku do stycznia 2019 roku. Źródło własne
Efekt II
Pozycje przełożyły się na zainteresowanie

Osiągając tak wysokie pozycje dla wszystkich fraz kluczowych zapewniliśmy znacznie większe zainteresowanie samej stronie internetowej. Dzięki temu więcej użytkowników zainteresowanych ofertą odwiedziło witrynę – porównując pierwszy i ostatni miesiąc współpracy odnotowaliśmy aż 333% więcej kliknięć! To ponad 3 razy więcej użytkowników, (a tym samym potencjalnych Klientów) na stronie Klienta w miesiącu!

Równocześnie oznacza to, że spełniliśmy oczekiwania Klienta sprawiając, że z jego ofertą zapoznawały się zarówno osoby prywatne, jak i biura czy firmy z Wrocławia oraz okolic. Warto również zauważyć, że w wyniku przeprowadzonych przez nas działań optymalizacyjnych wyświetlenia strony internetowej wzrosły aż o 101%, co również jest znakomitym wynikiem.
Wykres prezentuje liczbę wyświetleń oraz klików od grudnia 2017 roku do stycznia 2018 roku. Źródło: Google Search Console
 
 

Topowa marka na topowych pozycjach

Zarówno konkurencyjna branża, jak i zawężony obszar działania firmy sprawiły, że promowanie takiej strony internetowej powinno być wyzwaniem – jednak my udowodniliśmy, że można osiągnąć w rekordowym czasie znakomite wyniki, wypracowując wysokie pozycje nawet w ciągu jednego miesiąca! Nasza dbałość nie tylko o wstępną optymalizację strony, ale również jej regularne udoskonalanie sprawiły, że utrzymaliśmy stabilność wypracowanych pozycji fraz na przestrzeni całej współpracy.

W rezultacie promowana przez nas strona internetowa jest obecnie odwiedzana przez 3x więcej potencjalnych Klientów każdego miesiąca! Nieznaczne wahania, które są naturalne dla środowiska wyszukiwarki, nie przełożyły się na znaczące zmiany w ruchu na stronie, a tym samym nie wiązały się z mniejszą szansą na pozyskanie nowych Klientów.

„Wielokrotnie słyszałem, że pozycjonowanie wymaga czasu, aby osiągnąć pożądane wyniki – jednak po przejęciu prac nad stroną przez Sunrise System wyniki poprawiły się w ciągu niecałego miesiąca! Co więcej, nie spadły na niskie pozycje czy następne strony wyszukiwarki w ciągu całej współpracy. Dzięki temu co tydzień moja strona zyskuje nowych odwiedzających, którzy często korzystają z mojej oferty. Z zadowoleniem i bez żadnych obaw czekam, co przyniosą następne miesiące.” – podsumowuje współpracę Marek Terlikowski, właściciel firmy DDW Serwis.
Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

guest blogging Ikona 5:00 min 07.12.2023 Wartościowy content jest kluczowy dla sukcesu Twojej marki. Jednak czy wykorzystujesz w pełni jego potencjał? Treści możesz tworzyć na swoją stronę internetową oraz profile w social mediach. Ale to nie wszystko! Czy wiesz, że możesz publikować tzw. wpisy gościnne w serwisach innych firm? Z chęcią opowiem Ci więcej na ten temat. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:50 min 12.12.2008 Zeitgeist 2008, czyli zestawienie haseł najczęściej wpisywanych przez internautów do wyszukiwarki Google. To niezwykle ciekawe zestawienie pokazuje co nas poruszyło, zainteresowało, czy wzburzyło w ostatnim roku. Odzwierciedla nie tylko mijające mody, ale zmiany jakie zachodzą na świecie każdego roku. Co tym razem poruszyło nas najbardziej? Czego poszukiwaliśmy w Google? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Czy pokoleniom X, Y i Z YouTube smakuje tak samo? Ikona 03:00 min 07.04.2017 Czy wiesz, że rok, w którym przyszedłeś na świat, ma wpływ na treści wideo wybierane przez Ciebie w internecie? Najnowszy raport Influenster nie pozostawia co do tego żadnych wątpliwości. Badania wyraźnie wskazują, że pokolenia X, Y oraz Z zupełnie inaczej wykorzystują YouTube'a, pozyskując z niego wiedzę pasującą do ich własnych preferencji. Co ogląda "zet", co woli "iks", a przed czym wzbrania się "igrek"? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:45 min 12.04.2013 Globalna wioska opleciona globalną siecią wymaga od firm promujących się w Internecie przygotowania kilku wersji językowych swojej strony dla użytkowników z różnych regionów. 10 kwietnia dwie największe wyszukiwarki internetowe w Rosji ujednoliciły sposób przygotowania takich witryn z atrybutami rel=”alternate” hreflang=”x”. Jak ich używać dla prawidłowej indeksacji? Przedstawiamy szczegóły. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700