Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Ikona 06:05 min Ikona

Topowe pozycje dla firmy DDW Serwis – wszystkie frazy w top 5 już po miesiącu współpracy!

W czasach, gdy widoczność na jak największą liczbę fraz zyskuje na znaczeniu, nadal nie można zapominać o tradycyjnym pozycjonowaniu – w szczególności w przypadku niszowych branż działających na określonym terenie. Internauci wciąż zwracają uwagę przede wszystkim na strony internetowe znajdujące się w pierwszej dziesiątce naturalnych (organicznych) wyników wyszukiwania, po wpisaniu najbardziej charakterystycznych dla branży wyrażeń kluczowych. A najlepsze efekty można zdecydowanie osiągnąć znajdując się w samej czołówce, o czym przekonała się firma DDW Serwis:

 

Kilka słów o firmie

 

Czysta woda do domu i biura

Firma DDW Serwis jest profesjonalnym dystrybutorem wody źródlanej Żywiec Perła. Każdego dnia dostarcza ją nie tylko do firm, ale również domów dbając, aby zarówno osoby prywatne, jak i pracownicy pozostali prawidłowo nawodnieni. Oferta kierowana jest do obiektów znajdujących się na terenie województwa dolnośląskiego – w tym przede wszystkim Wrocławia.

Na stronie www.woda-zywiec.com.pl można znaleźć rozwiązania zarówno dla dużych przedsiębiorstw, jak i tych mniejszych, dzięki wielu wariantom pojemnościowym butli. Firma otrzymała tytuł „Najlepsze w Polsce” w ramach ogólnopolskiego konsumenckiego konkursu jakości, co potwierdza najwyższą klasę oferowanych produktów.

Filary współpracy
Jakie były oczekiwania?
Na samym początku współpracy z Sunrise System zostało ustalone, że istotne jest pozyskanie przede wszystkim większej liczby umów z dużymi firmami i biurami, choć nic nie stoi na przeszkodzie, aby pojawili się również Klienci zainteresowani zamówieniami indywidualnymi. W związku z tym jasnym celem biznesowym niezbędne było przygotowanie przemyślanego oraz skutecznego pozycjonowania marki oraz produktów na terenie, na którym firma świadczy usługi dystrybucyjne: we Wrocławiu i okolicach. Wymagało to wspólnego rozpatrzenia wielu dostępnych w naszej ofercie rozwiązań, w celu odnalezienia tej najodpowiedniejszej.
Jakie kroki podjęliśmy?

W wyniku analiz oraz dyskusji wspólnie zdecydowaliśmy, że dla tego zlecenia pozycjonowania najlepiej sprawdzi się nasza usługa SEO SMART. Wówczas podczas prowadzonych prac zwracamy uwagę na kilka wybranych fraz, które są wyszukiwane przez zainteresowanych tymi usługami użytkowników. Uwzględniliśmy nie tylko samą branżę oraz grupę docelową, ale także właściwą geolokalizację, aby znacząco zmniejszyć liczbę zapytań ofertowych od osób z innych regionów Polski.

Wprowadzone do naszej umowy wyrażenia kluczowe stały się podstawą dla przeprowadzanych następnie przez naszych specjalistów prac optymalizacyjnych – zarówno tych na stronie, jak i poza nią. Na bieżąco weryfikowaliśmy skuteczność naszych działań, odpowiednio je dostosowując i modyfikując, aby utrzymać najwyższe pozycje w jakże zmiennym środowisku algorytmicznym wyszukiwarki Google.

Efekt I

 

Skok na najwyższe pozycje!

Wybierając z Klientem kilka głównych fraz kluczowych zależało nam, aby posiadały jak najlepszą widoczność w wyszukiwarce – a nic nie jest bardziej widoczne niż topowe miejsca. W wyniku naszych działań już po pierwszym miesiącu współpracy wszystkie frazy znalazły się w top 5!

 

Dzięki temu po wpisaniu jednego z promowanych wyrażeń kluczowych do wyszukiwarki, użytkownik mógł zauważyć stronę naszego Klienta jako jedną z pierwszych. To oczywiście przełożyło się na zwiększenie liczby wejść na promowaną witrynę, a tym samym zainteresowanie zaprezentowaną ofertą wraz z możliwością skorzystania z niej.

Taki rezultat wymagał odpowiedniego dostosowania strony do wymogów robotów Google, a także zadbanie o naturalny profil linkowy całej witryny. Nasze intensywne prace od pierwszego dnia przyniosły doskonałe rezultaty na przestrzeni całej współpracy: po 14 miesiącach (od grudnia 2017 roku do stycznia 2019 roku) średnia pozycja wszystkich wybranych fraz wynosiła 3,16!
Wykres przedstawia pozycje dla przykładowych fraz kluczowych od pierwszego miesiąca współpracy w grudniu 2017 roku do stycznia 2019 roku. Źródło własne
Efekt II
Pozycje przełożyły się na zainteresowanie

Osiągając tak wysokie pozycje dla wszystkich fraz kluczowych zapewniliśmy znacznie większe zainteresowanie samej stronie internetowej. Dzięki temu więcej użytkowników zainteresowanych ofertą odwiedziło witrynę – porównując pierwszy i ostatni miesiąc współpracy odnotowaliśmy aż 333% więcej kliknięć! To ponad 3 razy więcej użytkowników, (a tym samym potencjalnych Klientów) na stronie Klienta w miesiącu!

Równocześnie oznacza to, że spełniliśmy oczekiwania Klienta sprawiając, że z jego ofertą zapoznawały się zarówno osoby prywatne, jak i biura czy firmy z Wrocławia oraz okolic. Warto również zauważyć, że w wyniku przeprowadzonych przez nas działań optymalizacyjnych wyświetlenia strony internetowej wzrosły aż o 101%, co również jest znakomitym wynikiem.
Wykres prezentuje liczbę wyświetleń oraz klików od grudnia 2017 roku do stycznia 2018 roku. Źródło: Google Search Console
 
 

Topowa marka na topowych pozycjach

Zarówno konkurencyjna branża, jak i zawężony obszar działania firmy sprawiły, że promowanie takiej strony internetowej powinno być wyzwaniem – jednak my udowodniliśmy, że można osiągnąć w rekordowym czasie znakomite wyniki, wypracowując wysokie pozycje nawet w ciągu jednego miesiąca! Nasza dbałość nie tylko o wstępną optymalizację strony, ale również jej regularne udoskonalanie sprawiły, że utrzymaliśmy stabilność wypracowanych pozycji fraz na przestrzeni całej współpracy.

W rezultacie promowana przez nas strona internetowa jest obecnie odwiedzana przez 3x więcej potencjalnych Klientów każdego miesiąca! Nieznaczne wahania, które są naturalne dla środowiska wyszukiwarki, nie przełożyły się na znaczące zmiany w ruchu na stronie, a tym samym nie wiązały się z mniejszą szansą na pozyskanie nowych Klientów.

„Wielokrotnie słyszałem, że pozycjonowanie wymaga czasu, aby osiągnąć pożądane wyniki – jednak po przejęciu prac nad stroną przez Sunrise System wyniki poprawiły się w ciągu niecałego miesiąca! Co więcej, nie spadły na niskie pozycje czy następne strony wyszukiwarki w ciągu całej współpracy. Dzięki temu co tydzień moja strona zyskuje nowych odwiedzających, którzy często korzystają z mojej oferty. Z zadowoleniem i bez żadnych obaw czekam, co przyniosą następne miesiące.” – podsumowuje współpracę Marek Terlikowski, właściciel firmy DDW Serwis.
Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
127% więcej ruchu w sklepie internetowym! Przebieg współpracy z SerwetSPA w ramach usługi SEO Cloud Ikona 06:35 min Obecnie w każdej kampanii marketingowej marki uwzględniana jest promocja  w wyszukiwarce Google. Istotne jest przede wszystkim dokonanie wyboru przy pomocy jakiej strategii zadbamy o większą widoczność witryny w wynikach wyszukiwania. My ze swojej strony zdecydowanie polecamy SEO Cloud - jak zauważycie w tym case study, wyniki mogą być oszałamiająco pozytywne. Czytaj więcej
Wysokie pozycje w trzech prostych krokach na przykładzie współpracy z firmą Wersalin Ikona 06:55 min W skutecznym pozycjonowaniu ważne jest, aby do działania zawsze podchodzić kompleksowo: stale monitorując zmiany i proponując coraz nowsze rozwiązania, dopasowane do specyfiki danej branży. W prezentowanym studium przypadku przekonacie się, że tradycja i nowoczesność nie tyle mogą, co powinny iść ze sobą w parze. Zalety takiego podejścia potwierdzają wyniki naszej pracy. Czytaj więcej
Wzrost, wzrost i jeszcze raz wzrost! Case study ze współpracy z firmą Kon-Trade Ikona 07:40 min Współpraca z firmą Kon-Trade pokazuje, że nie lubimy spoczywać na laurach - chcemy osiągać coraz więcej, a jednocześnie udowadniać, że nowoczesne pozycjonowanie przynosi wymierne efekty. Tak też było i tym razem: lepsza widoczność, większa klikalność... to tylko niektóre korzyści, na jakie mógł liczyć nasz Klient. Więcej dowiecie się z przygotowanego Case Study! Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700