Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
NOWY WYMIAR POZYCJONOWANIA

Pozycjonowanie w chmurze wyrażeń

Zdobądź z SEO Cloud przewagę nad klasycznym pozycjonowaniem:

  • nie ograniczaj swojego biznesu do kilku słów – wyjdź z ciasnej klatki wyrażeń kluczowych
  • wybierz pozycjonowanie wielowymiarowe: region, mapki, urządzenia mobilne, Google Ads
  • zadbaj o cały serwis i ofertę – kompleksowa optymalizacja i audyt SEO
  • postaw na transparentność – raportowanie niezależnymi narzędziami
  • miej pełną kontrolę inwestycji – szczegółowe raporty z wykonanych prac
  • zobacz, jak naprawdę szukają Cię Klienci – raportowanie do 5.000 fraz
  • dowiedz się, jak wygląda wartościowe SEO – program edukacyjny masz w cenie

seo_cloud_chmura

Uzyskaj ofertę SEO Cloud

Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę SEO Cloud.

Uzyskaj ofertę
Audyt SEO

Skąd wiemy, że SEO Cloud działa?

Potwierdzają to nasi Klienci:

Najczęściej zadawane pytania

ZAKRES DZIAŁAŃ / RAPORTOWANIE / DEFINICJE
Rozwiń Zwiń Ikona
1. Czy w ramach SEO Cloud pozycjonowana będzie cała strona internetowa?
Rozwiń Zwiń Ikona

Wyjątkowość tej usługi polega właśnie na tym, że nie skupiamy się na pojedynczych elementach oferty, lecz na całokształcie Twojej działalności. W ramach umowy SEO Cloud pozycjonowane będą wszystkie wartościowe pod kątem SEO podstrony! O wiele szersza perspektywa niż w przypadku pozycjonowania na wybrane słowa kluczowe pozwala nam działać wielowymiarowo i zapewnić Ci tym samym nawet 400% większą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania*.

*Dane uzyskane na podstawie badania własnego na próbie ponad 4000 kont Google Search Console oraz 1,7 miliona wyrażeń.

2. Co będzie wykonane w ramach optymalizacji kodu strony?
Rozwiń Zwiń Ikona

Strona internetowa Twojej firmy to setki linijek kodu. Wdrażana przez nas cyklicznie optymalizacja techniczna całego serwisu ma za zadanie gruntownie dostosować kod witryny do aktualnych wytycznych Google oraz najważniejszych zasad SEO. W ramach umowy zajmujemy się weryfikacją istniejącego kodu oraz proponujemy niezbędne zmiany związane z:

  • sekcją head – tagami title oraz description,
  • znacznikami umożliwiającymi m.in. indeksowanie strony,
  • przekierowaniami domeny oraz wybranych podstron,
  • znacznikiem meta robots,
  • instalacją i weryfikacją Google Search Console,
  • nagłówkami i ich strukturą,
  • danymi teleadresowymi na stronie kontaktowej i na podstronach,
  • zjawiskiem “shallow content”,
  • tekstami alternatywnymi,
  • istnieniem ewentualnych szkodliwych treści ukrytych, a także wewnętrznych oraz zewnętrznych duplikatów treści,
  • tagami canonical,
  • strukturą nawigacji serwisu oraz tzw. nawigacją okruszkową (ang. breadcrumbs),
  • stronami paginacji,
  • konfiguracją wersji językowych,
  • kodem odpowiedzi serwera,
  • linkami wychodzącymi.

Elementów optymalizacji kodu strony jest naturalnie o wiele więcej, jednak dalsze prace mają charakter bardzo indywidualny. Kolejne etapy uzależnione są bezpośrednio m.in. od rodzaju i stopnia rozbudowania Twojego serwisu oraz wykorzystywanych technologii.

Pamiętaj też, że będziemy systematycznie raportować wykonywane przez nas prace. Będziemy informować Cię, jakie istotne dla SEO zamiany zaszły w kodzie strony i w przystępny sposób wyjaśnimy ich zasadność.

3. Co oznaczają pojęcia "widoczność" i "wyświetlenie"?
Rozwiń Zwiń Ikona

„Widoczność” to nic innego jak suma wyświetleń Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google na zapytania związane z Twoją działalnością.

Pod pojęciem “wyświetlenie” rozumiane jest natomiast pokazanie użytkownikowi linku do Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. Musi on jednak do niego realnie dotrzeć. Jeśli więc link do serwisu pojawia się dopiero na drugiej stronie wyników, użytkownik musi przejść do niej, żebyśmy mogli stwierdzić, że został on wyświetlony.

W kontekście pozycjonowania, dla większości firm, praca nad widocznością całego serwisu może być o wiele bardziej korzystna niż skupienie się na kilku wybranych frazach. Lepsza widoczność strony w wynikach wyszukiwania to większa liczba wyświetleń na dziesiątki, setki, a nawet tysiące fraz, w tym też tzw. frazy “long tail” o wysokim potencjale sprzedażowym.

4. Co się znajduje w szczegółowym raporcie z efektów pozycjonowania SEO Cloud?
Rozwiń Zwiń Ikona

Każdy comiesięczny raport z efektów pozycjonowania w przystępny sposób przedstawia widoczność Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google w przedstawionym w nim okresie. W naszym Panelu Klienta, w zakładce “Raporty” znajdziesz takie dane jak:

  • ogólna liczba wyświetleń strony w danym miesiącu, a także wyświetlenia odnotowane w konkretnych dniach,
  • do 5000 wyrażeń kluczowych, na które widoczna była witryna w raportowanym okresie,
  • średnia pozycja strony w wynikach wyszukiwania na wszystkie zapytania,
  • widoczność poszczególnych podstron serwisu,
  • widoczność strony w zależności od lokalizacji użytkownika,
  • liczba wyświetleń oraz średnia pozycja witryny w zależności od urządzeń, z których korzystali użytkownicy.

Ponieważ zależy nam na maksymalnej wiarygodności usługi, dane do raportów z efektów pozycjonowania SEO Cloud pobieramy wyłącznie z oficjalnego, a co za tym idzie, obiektywnego narzędzia Google Search Console. Co równie istotne, w naszym Panelu Klienta masz stały dostęp do wszystkich zaraportowanych przez nas danych od początku współpracy, co znacząco ułatwia analizę efektów współpracy. Dla porównania, w narzędziu Google Search Console znajdziesz dane tylko z maksymalnie 16 ostatnich miesięcy, co znacząco ogranicza możliwość śledzenia postępów współpracy w ramach pozycjonowania SEO Cloud.

5. Co to jest narzędzie Google Search Console?
Rozwiń Zwiń Ikona

Jest to oficjalne narzędzie Google stworzone z myślą o webmasterach. Google Search Console służy do monitorowania oraz analizowania statusu strony internetowej w wynikach wyszukiwania. GSC, jako narzędzie stworzone przez Google, to pewne, bezsprzecznie wiarygodne źródło danych dotyczących widoczności witryny w wyszukiwarce Google – zarówno odnośnie liczby wyświetleń, jak i wyrażeń kluczowych, po których wpisaniu użytkownik wszedł na stronę.

6. Czy będą także prowadzone działania off-site?
Rozwiń Zwiń Ikona

Oczywiście! Skuteczne pozycjonowanie nie ogranicza się do działań prowadzonych wyłącznie w obrębie kodu strony. W ramach usługi SEO Cloud zajmujemy się analizą profilu linkowego, a także publikujemy wpisy i odnośniki do witryny na naszych autorskich (np. katalog.krs-online.com.pl) oraz renomowanych zewnętrznych katalogach. Poza tym do prowadzonych przez nas działań off-site należy także m.in. optymalizacja wizytówki firmy w usłudze Google Moja Firma, której dokonujemy pod kątem pozycjonowanej strony www.

7. Czy w ramach usługi optymalizujecie też wpis w Mapach Google?
Rozwiń Zwiń Ikona

Tak. W ramach usługi SEO Cloud zajmujemy się optymalizacją wpisu w Mapach Google. Naszym głównym celem jest optymalizacja wizytówki w usłudze Google Moja Firma pod kątem pozycjonowanej domeny oraz aktualnych wytycznych Google. Jeśli Twoja firma nie posiada jeszcze wpisu w Mapach Google, założymy wizytówkę i pomożemy ją zweryfikować.

Dobrze zoptymalizowany wpis w usłudze Google Moja Firma to nieocenione wsparcie w procesie pozycjonowania strony, szczególnie w przypadku firm chcących docierać do klientów lokalnych. Jednocześnie prowadzenie działań zgodnych z wytycznymi Google oraz możliwie maksymalne wykorzystanie potencjału usługi pozwala nie tylko efektywniej promować firmę w najbliższej okolicy, lecz także uzyskać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania w Mapach Google.

8. Czy w ramach usługi SEO Cloud jest możliwość dodatkowego pozycjonowania priorytetowych produktów/usług, jeżeli dojdą one po pewnym czasie na mojej stronie?
Rozwiń Zwiń Ikona

Jak najbardziej! Usługę SEO Cloud wyróżnia właśnie to, że zajmujemy się promocją całego serwisu i wszystkich podstron w jego obrębie, które są istotne pod kątem promocji Twojej firmy w Internecie. Jeśli więc w Twojej ofercie znajdą się nowe produkty lub usługi, możemy zasugerować, jak wprowadzić je na stronę zgodnie z zasadami SEO lub też zaproponujemy stosowną optymalizację już po ich pojawieniu się w serwisie – a cena usługi pozostanie bez zmian!

Dodatkowo, wybierając wariant Cloud Plus lub Cloud Pro, do promocji nowych produktów lub usług możesz wykorzystać także siłę content marketingu. Każdego miesiąca masz wtedy do dyspozycji do 2000 znaków (Cloud Plus) lub co najmniej 4000 znaków (Cloud Pro), w ramach których nasi doświadczeni copywriterzy przygotują treści na dowolny temat. Może to być zarówno opis na nowopowstałą stronę produktową, jak również wpis na bloga dotyczący korzyści płynących z Twojej nowej usługi.

9. Czy zmiany optymalizacyjne będziecie wprowadzali sami?
Rozwiń Zwiń Ikona

Tak! Jeżeli przekażesz nam dostępy do swojej strony internetowej, możemy zająć się wprowadzeniem zmian optymalizacyjnych w ramach obowiązującej nas umowy – bez żadnych dodatkowych opłat.

Z doświadczenia wiemy, że zaufanie w tej kwestii naszym specjalistom SEO pozwala usprawnić proces pozycjonowania, a co za tym idzie, szybciej wypracować lepszą widoczność serwisu. Zmiany w obrębie kodu strony, niezbędne z punktu widzenia jej pozycjonowania, wprowadzane są wtedy na bieżąco przez naszych pozycjonerów. Pozwoli Ci to skupić się na rozwijaniu swojej działalności, bez konieczności oddelegowywania tych prac kolejnej zewnętrznej firmie lub dodatkowego angażowania czasu Twojego informatyka.

10. Do czego wykorzystywane jest narzędzie Google Search Console w ramach realizacji usługi SEO Cloud?
Rozwiń Zwiń Ikona

Dane zbierane przez to oficjalne narzędzie Google służą nam do monitorowania statusu Twojej witryny w wynikach wyszukiwania, analizowania jej widoczności po wdrożonych zmianach, a także do tworzenia comiesięcznych raportów z efektów pozycjonowania strony w ramach usługi SEO Cloud. To właśnie Google Search Console, jako narzędzie oferowane bezpośrednio przez twórców wyszukiwarki, jest obecnie jednym z najbardziej wiarygodnych źródeł danych z zakresu liczby uzyskanych wyświetleń czy też wyrażeń kluczowych, które sprawiły, że użytkownik wszedł na Twoją stronę.

11. Kto będzie pisał treści na moją stronę w ramach usługi?
Rozwiń Zwiń Ikona

Treści na Twoją stronę internetową tworzyć będą zatrudnieni przez nas copywiterzy, którzy zadbają o ich zgodność z zasadami tzw. SEO Copywritingu – zarówno pod kątem odpowiedniego nasycenia wyrażeniami kluczowymi, jak również tematyczności oraz unikalności. Nasi copywriterzy dołożą ponadto wszelkich starań, by treści dopasowane były stylem do Twoich potencjalnych odbiorców. A przed ich publikacją zawsze otrzymasz je do wglądu – dopiero po Twojej akceptacji wdrożymy treści na stronę. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad zawartością swojego serwisu!

12. Kto będzie w zespole projektowym i jakiego rodzaju kontaktu z opiekunami mogę się spodziewać?
Rozwiń Zwiń Ikona

Usługa SEO Cloud zakłada przede wszystkim indywidualną opiekę pozycjonera, jednak nad widocznością Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania będzie pracować tak naprawdę cały zespół specjalistów, których celem będzie znalezienie rozwiązań najlepszych dla Ciebie i Twojej witryny. Promocję Twojego serwisu wspierać będą m.in. nasi copywriterzy, którzy nie tylko przygotują treści zoptymalizowane pod kątem SEO, lecz także zajmą się optymalizacją wizytówki firmy w Mapach Google czy też dodaniem wpisów do prestiżowych katalogów. Poza tym zespół projektowy tworzą specjaliści ds. analityki oraz doradcy, którzy odpowiedzą na pytania związane z umową i pomogą w pełni wykorzystać potencjał usługi SEO Cloud. Dodatkowo w procesie pozycjonowania biorą udział Team Leaderzy, Menedżerzy oraz specjalny zespół R&D (badań i rozwoju).

Zadaniem Team Leaderów jest dbałość o jak najwyższą jakość pracy specjalistów, która przekłada się na coraz lepszą widoczność pozycjonowanych stron. Natomiast Menedżerzy wraz z zespołem R&D unowocześniają metody pozycjonowania i wprowadzają innowacyjne na rynku rozwiązania, pozwalające uzyskać jeszcze wyższą skuteczność działań SEO.

Kontaktować będziemy się z Tobą zarówno mailowo, jak i telefonicznie. Jeśli wyrazisz na to zgodę, w trakcie współpracy możemy wykorzystywać również inne kanały komunikacji elektronicznej.

13. Na ile wyrażeń kluczowych będzie pozycjonowany mój serwis?
Rozwiń Zwiń Ikona

Z pomocą usługi SEO Cloud wychodzimy z ograniczającej możliwości klatki wyrażeń kluczowych, pozycjonując Twoją stronę internetową na całą chmurę fraz. W przeciwieństwie do tradycyjnego modelu współpracy opartego na wybranych wyrażeniach kluczowych, w usłudze SEO Cloud zwiększamy liczbę wyświetleń na dziesiątki, setki, a nawet tysiące fraz, dzięki którym użytkownik może odwiedzić właśnie Twoją witrynę. Liczba wyrażeń kluczowych jest więc tak naprawdę nieograniczona i są one na bieżąco dobierane przez pozycjonera na bazie treści dostępnych w Twoim serwisie. Jednocześnie po pierwszych trzech miesiącach współpracy gwarantujemy osiągnięcie konkretnej liczby wyrażeń kluczowych, na które Twój serwis będzie widoczny w Google. Poza tym na każdym etapie współpracy możesz nam wskazać, które produkty/usługi są dla Ciebie w danym momencie priorytetowe.

14. Na jakie wyrażenia kluczowe będziecie pozycjonowali moją stronę w ramach SEO Cloud?
Rozwiń Zwiń Ikona

W ramach usługi SEO Cloud nie skupiamy się na konkretnej liście wyrażeń kluczowych. Zajmujemy się promocją całej Twojej strony internetowej, a więc i wszystkich oferowanych przez Ciebie produktów/usług. Celem naszej pracy jest poprawa widoczności Twojego serwisu na dziesiątki, setki, a nawet tysiące wyrażeń kluczowych, czyli na całą chmurę fraz!

Nawet 40% wartościowego ruchu na stronie może pochodzić z wyrażeń long tail*, które dużo lepiej oddają intencje wpisujących je użytkowników. Ze względu na swoją unikalność nie są one z reguły uwzględniane jednak w tradycyjnych modelach współpracy opartych na zamkniętej liście fraz ogólnych. Dopiero szerokie pozycjonowanie, także właśnie na te 3- i więcej wyrazowe frazy, pozwoli szybciej i skuteczniej docierać do użytkowników realnie zainteresowanych ofertą.

Działania podejmowane przez nas w ramach usługi SEO Cloud prowadzą ponadto do wyświetlania strony na zupełnie nowe, spontanicznie i intuicyjnie wpisywane przez użytkowników zapytania, których celem również jest szybkie znalezienie konkretnych produktów/usług. Stanowić mogą one aż 15% wyrażeń wpisywanych przez użytkowników i bardzo często są sposobem na znalezienie ofert spoza tych, które wyświetlane są na najbardziej popularne wyrażenia.

W ramach optymalizacji serwisu wyrażenia kluczowe będą dobierane przez pozycjonera na podstawie zawartości Twojej strony www. Naturalnie zawsze możesz wskazać nam, które produkty lub usługi stanowią dla Ciebie najwyższy priorytet.

15. Skąd będę wiedział, że wykonaliście konkretne działania?
Rozwiń Zwiń Ikona

Transparentność naszych działań to dla nas podstawa! Kluczem do jej zachowania jest więc systematyczne raportowanie wykonanych przez nas prac. W związku z tym każda przeprowadzona przez nas większa czynność w obrębie strony lub poza nią zostanie przedstawiona w stosownym raporcie lub potwierdzona w treści maila. Przekonasz się o tym szybko po rozpoczęciu współpracy.

Dodatkowo umowa zawiera rozbudowaną tabelę, w której przedstawiamy dokładny zakres czynności realizowanych w trakcie jej trwania. Na jej podstawie również możesz weryfikować nasze działania.

EFEKTY POZYCJONOWANIA SEO CLOUD / GWARANCJE
Rozwiń Zwiń Ikona
16. Co oznacza wzrost widoczności mojej strony?
Rozwiń Zwiń Ikona

Wzrost widoczności Twojej strony internetowej to nic innego jak zwiększona liczba jej wyświetleń w wynikach wyszukiwania Google – jej realnych wyświetleń! Załóżmy, że na jakieś konkretne zapytanie link do Twojej witryny znalazł się na drugiej stronie wyników wyszukiwania. Żebyśmy mogli mówić o wyświetleniu, użytkownik musi wejść właśnie na drugą stronę wyników. W tradycyjnym modelu współpracy płacisz za osiągnięte pozycje, co nie zawsze wiąże się z tym, że użytkownikowi rzeczywiście wyświetlony zostanie link do Twojego serwisu.

Pamiętaj też, że promocja całej strony internetowej, którą zajmujemy się w ramach usługi SEO Cloud, to widoczność wyższa statystycznie nawet o 400%*!

*Dane uzyskane na podstawie badania własnego na próbie ponad 4000 kont Google Search Console oraz 1,7 miliona wyrażeń.

17. Czy gwarancja widoczności wpisana do umowy oznacza gwarancję obecności w top10?
Rozwiń Zwiń Ikona

Nie. Gwarancja widoczności to coś znacznie więcej niż osiągnięcie konkretnych pozycji w wynikach wyszukiwania Google, choć oczywiście nie wyklucza obecności Twojej strony w top10 na wpisywane przez użytkowników zapytania.

Gwarancja widoczności to realne wyświetlenia Twojej witryny w wynikach wyszukiwania na dziesiątki, setki a nawet tysiące fraz wpisywanych codziennie przez użytkowników! Jednocześnie, żebyśmy mogli mówić o wyświetleniu serwisu, użytkownik musi rzeczywiście wejść na tę stronę wyników wyszukiwania, na której znajduje się link do witryny. Także, jeśli jest to druga czy nawet trzecia strona wyników. Jeśli więc Twoja witryna będzie poza top10 na dane zapytanie i użytkownik nie dotrze do niej, nie zostanie uznane to za wyświetlenie.

18. Czy jeżeli będę na miejscu pierwszym w Google na daną frazę, a żaden Internauta jej nie wpisze, zaraportujecie, że mamy osiągnięty efekt dla tej frazy?
Rozwiń Zwiń Ikona

Nie. Raportujemy wyłącznie realne wyświetlenia Twojej witryny w wynikach wyszukiwania Google! Oznacza to, że użytkownikowi naprawdę musi zostać wyświetlony link do Twojej strony, żebyśmy mogli odnotować to w raporcie.

W usłudze SEO Cloud chcemy zapewnić widoczność Twojej strony na wszystkie możliwe zapytania, które rzeczywiście zostały wpisane przez Internautów w wyszukiwarkę. Również te bardziej precyzyjne wyrażenia 3- i więcej wyrazowe, które nie są tak powtarzalne jak frazy ogólne, jednak ich łączna suma i ruch, który mogą wygenerować, umożliwiają efektywniejsze osiąganie założonych celów biznesowych.

19. Dlaczego na efekty pozycjonowania trzeba trochę czasu poczekać?
Rozwiń Zwiń Ikona

Szybkie pozycjonowanie jest niebezpieczne – Google mogłoby uznać takie działanie za naruszające oficjalne wskazówki dla webmasterów i ukarać je karą ręczną lub algorytmiczną bądź też całkowitym usunięciem strony ze swojego indeksu. Poza tym SEO praktycznie od zawsze oznaczało długofalowy proces – systematyczną pracę nad ulepszeniem serwisu nie tylko dla robotów, lecz przede wszystkim pod kątem użytkowników.

Zresztą nawet Google oficjalnie mówi, że pozycjonowanie „wymaga od 4 miesięcy do roku na (…) zaobserwowanie potencjalnych zysków”:

My, z pomocą jasnego planu prac, który jest efektem naszego wieloletniego doświadczenia w branży oraz kompleksowej analizy ponad 4000 kont Google Search Console, gwarantujemy Ci osiągnięcie konkretnych wskaźników efektywności już po 3 miesiącach współpracy! W umowie może znaleźć się zapis, w którym deklarujemy wypracowanie po tym okresie widoczności witryny na konkretną liczbę wyrażeń kluczowych!

20. Jak efekty pozycjonowania wpłyną na konwersję na mojej stronie?
Rozwiń Zwiń Ikona

Zwiększenie widoczności na całą chmurę wyrażeń kluczowych, czyli nie tylko na kilka wybranych fraz, lecz ich dziesiątki, setki a nawet tysiące, nierozerwalnie wiąże się z szansą na zwiększenie konwersji. Osiągnięcie pozycji w top10 na wybrane słowa kluczowe to często niestety wyłącznie statystyka, choć oczywiście prestiżowa. W rzeczywistości może się bowiem okazać, że frazy uwzględnione w tradycyjnym modelu pozycjonowania nie odpowiadają realnym intencjom użytkowników lub są po prostu zbyt ogólne, by mogły generować wartościowy ruch na stronie. Osiągnięcie na nie topowych pozycji nie musi przekładać się więc na wyższą sprzedaż lub osiągnięcie innych celów biznesowych. Lepsza widoczność to natomiast większa liczba realnych wyświetleń strony w wynikach wyszukiwania na możliwie jak największą liczbę zapytań związanych z ofertą.

Poza tym tak wielowymiarowa promocja, na jaką stawiamy w ramach usługi SEO Cloud, to wyświetlenia witryny także na wyrażenia long tail, tj. 3- i więcej wyrazowe. W przeciwieństwie do krótkich fraz ogólnych dużo lepiej oddają one intencje użytkowników, którzy je wpisali w wyszukiwarkę. I choć w większości przypadków frazy long tail mogą być mało powtarzalne, a część z nich mogą stanowić nawet zupełnie nowe zapytania, których nikt nigdy wcześniej nie wprowadził do wyszukiwarki, łączna suma wyrażeń 3- i więcej wyrazowych może wygenerować nawet 40% ruchu. Ruchu, który ze względu na precyzję tych zapytań, dużo częściej wiąże się z konwersją.

21. Jak mogę samodzielnie ocenić skuteczność pozycjonowania SEO Cloud?
Rozwiń Zwiń Ikona

Przede wszystkim zachęcamy do zapoznawania się z przygotowywanymi przez nas, comiesięcznymi raportami z efektów pozycjonowania. Dane pobieramy bezpośrednio z oficjalnego narzędzia Google – Search Console. Jest to jedno z najbardziej wiarygodnych źródeł, które pozwala zebrać tak szczegółowe dane na temat widoczności witryny w wynikach wyszukiwania, w tym również o wejściach na stronę z wyników organicznych. Nawet Google Analytics nie umożliwia tak dogłębnej analizy w tym obszarze. Dodatkowo w naszym Panelu Klienta zbierane są dane z całego okresu współpracy, dzięki czemu z pomocą kilku kliknięć możesz porównać najnowsze dane z tymi zebranymi po pierwszym miesiącu współpracy.

Poza tym większa widoczność to potencjalnie więcej wejść na stronę, a tym samym większa szansa na realne odczucie efektów pozycjonowania poprzez osiągnięcie określonych celów biznesowych.

22. Jaką mam gwarancję, że na ważne dla mnie wyrażenie kluczowe będę w top10?
Rozwiń Zwiń Ikona
23. Kiedy oraz jakiego efektu mogę spodziewać się w ramach szerokiego pozycjonowania?
Rozwiń Zwiń Ikona

W przypadku usługi SEO Cloud w samej umowie możesz mieć specjalny zapis gwarancyjny, w którym deklarujemy osiągnięcie konkretnych wskaźników efektywności już po 3 miesiącach współpracy. Lata doświadczenia oraz dogłębna analiza danych z 4000 kont w Google Search Console naszych Klientów, w tym 1,7 mln wyrażeń kluczowych, sprawiły, że nie boimy się zagwarantować widoczności strony na określoną liczbę wyrażeń po 3 miesiącach działań pozycjonerskich.

24. Na czym polega zapis gwarancyjny?
Rozwiń Zwiń Ikona

Ujęty w umowie zapis gwarancyjny to nasza deklaracja, że już po pierwszych 3 miesiącach współpracy Twoja strona internetowa będzie wyświetlać się co najmniej na określoną w nim liczbę wyrażeń kluczowych. Dodatkowo, jeśli nie osiągniemy deklarowanych wskaźników efektywności, zapewnia on możliwość natychmiastowego odstąpienia od umowy ze skutkiem na koniec 4-go miesiąca współpracy.

25. Na jakich pozycjach będzie wyświetlała się w Google moja strona?
Rozwiń Zwiń Ikona

Prowadzone przez nas działania w naturalny sposób pozwalają wypracować topowe pozycje na wiele słów kluczowych. W przypadku usługi SEO Cloud nie skupiamy się jednak na osiągnięciu konkretnych pozycji dla kilku wybranych fraz, które nie zawsze mogą przekładać się na osiągnięcie oczekiwanych rezultatów – większy ruch na stronie i wyższą konwersję. SEO Cloud to szansa na znaczącą poprawę widoczności Twojej strony – zwiększenie liczby realnych wyświetleń na dziesiątki, a nawet setki czy tysiące różnych wyrażeń.

PRZEWAGI POZYCJONOWANIA SZEROKIEGO SEO CLOUD
Rozwiń Zwiń Ikona
26. Co jest głównym celem pozycjonowania SEO Cloud?
Rozwiń Zwiń Ikona

Głównym celem pozycjonowania SEO Cloud jest poprawa widoczności Twojego serwisu na dziesiątki, a nawet setki i tysiące wyrażeń kluczowych, a co za tym idzie, dotarcie do realnych użytkowników – potencjalnych Klientów Twojej firmy. W ramach umowy zajmujemy się promocją całej Twojej strony internetowej, co pozwala zwiększyć jej widoczność w wynikach wyszukiwania nawet o 400%*. Chcemy, aby link do Twojej witryny pojawiał się na wszystkie możliwe zapytania potencjalnych klientów związane z Twoją działalnością, nie ograniczając się do kilku mniej lub bardziej ogólnych fraz.

*Dane uzyskane na podstawie badania własnego na próbie ponad 4000 kont Google Search Console oraz 1,7 miliona wyrażeń.

27. Dlaczego SEO Cloud nazywany jest rewolucją w pozycjonowaniu?
Rozwiń Zwiń Ikona

Do tej pory pozycjonowanie polegało na dążeniu do uzyskania pozycji w top10 na kilka, kilkanaście wybranych fraz. Ich osiągnięcie, choć może być prestiżowe dla firm, nie zawsze przekłada się jednak na większy ruch na stronie, a co za tym idzie, możliwość pozyskania nowych klientów. Poza tym pozycjonowanie stron na niektóre, bardzo ogólne i popularne w danej branży frazy może trwać miesiącami, pochłania cenny czas i niejednokrotnie dość spory budżet, a i tak nie zawsze kończy się sukcesem.

Usługa SEO Cloud to innowacyjne podejście do SEO. To tak naprawdę zmiana postrzegania potrzeb firm i ich potencjalnych klientów, która jest wypadkową naszego wieloletniego doświadczenia w marketingu w wyszukiwarkach oraz kompleksowej analizy danych pozyskanych z ponad 4000 kont Google Search Console. Wychodzimy poza dotychczasowe schematy, oferując promocję całej witryny, a nie jej kilku, wybranych fragmentów. Wielowymiarowe działania, mające na celu wyeksponowanie całości działalności Twojej firmy, pozwalają docierać do realnych użytkowników, którzy rzeczywiście mogą być zainteresowani Twoją ofertą.

28. Jaka jest przewaga pozycjonowania szerokiego w porównaniu do klasycznego pozycjonowania na listę konkretnych fraz?
Rozwiń Zwiń Ikona

Przede wszystkim pozycjonowanie szerokie to większa szansa na osiągnięcie celów biznesowych przy mniejszych wydatkach na SEO. Poza tym klasyczne pozycjonowanie strony na listę konkretnych fraz to najczęściej dążenie do uzyskania topowych pozycji na dość ogólne zapytania. Ponieważ ogólne frazy nie zawsze odpowiadają rzeczywistym intencjom Internautów, nie zawsze przekładają się na większy ruch na stronie, a co za tym idzie, większą szansę na konwersję. Jednocześnie w wielu przypadkach osiągnięcie pozycji w top10 to często wiele miesięcy pracy oraz duże nakłady finansowe.

Pozycjonowanie szerokie w ramach usługi SEO Cloud to większa widoczność na różnego typu frazy – realne wyświetlenia witryny w wynikach wyszukiwania na dziesiątki, setki, a nawet tysiące wyrażeń, także tych 3- i więcej wyrazowych oraz zupełnie nowych, unikalnych zapytań. W większości przypadków to właśnie one dokładnie odpowiadają intencjom wpisujących je osób i tym samym częściej kończą się konwersją. SEO Cloud to jednocześnie niższa cena usługi, która dostępna jest także dla drobnych przedsiębiorców działających lokalnie (pozycjonowanie lokalne).

29. Jaka jest różnica między wyrażeniami kluczowymi ogólnymi i szczegółowymi?
Rozwiń Zwiń Ikona

Różnica jest prosta, lecz jednocześnie znacząca. Ogólne wyrażenia kluczowe to jedno-, maksymalnie dwuwyrazowe frazy, odnoszące się tak naprawdę do wielu różnych aspektów związanych z danym wyrażeniem.

Dla przykładu: ogólnym wyrażeniem kluczowym będzie m.in. “obuwie damskie”. Fraza ta może się odnosić zarówno do sklepów oferujących buty dla kobiet, jak również do stron prezentujących aktualne trendy. Ktoś, kto wpisze w wyszukiwarkę tę frazę, może oczywiście szukać sklepu internetowego z obuwiem damskim, ale i może chcieć wyłącznie znaleźć grafikę z modnymi w tym sezonie butami dla pań.

Szczegółowe wyrażenia kluczowe to natomiast frazy 3- i więcej wyrazowe. Im są dłuższe, tym zwykle precyzyjniej oddają intencje użytkownika, a co za tym idzie, częściej generują wartościowy ruch na stronie, przyczyniając się do zwiększenia konwersji. Nawet 40% wartościowego ruchu na stronie może pochodzić właśnie ze szczegółowych wyrażeń kluczowych.

Dla przykładu: za szczegółowe wyrażenie kluczowe uznamy “czarne szpilki rozmiar 39” czy też “czarne szpilki z czerwoną podeszwą w rozmiarze 39 sklep internetowy”. W obu przypadkach od razu można zauważyć, że użytkownik jest zainteresowany dość konkretnym produktem i raczej jest zdecydowany na jego zakup.

30. Jakie są przewagi szerokiego pozycjonowania nad kampanią Google Ads?
Rozwiń Zwiń Ikona

Przede wszystkim dobrze prowadzone działania pozycjonerskie to nie tylko długofalowy proces, ale i długofalowy efekt. Efekty kampanii Google Ads skończą się wraz z wyczerpaniem ustalonego budżetu. Jednocześnie, pomimo różnych możliwości w zakresie dopasowania słów kluczowych, w przypadku reklam sponsorowanych wciąż pozostajemy ograniczeni konkretną listą fraz. Pozycjonowanie szerokie w ramach umowy SEO Cloud umożliwia natomiast promocję całej działalności firmy a nie jej poszczególnych elementów i to na dziesiątki a nawet setki oraz tysiące fraz, także tych 3- i więcej wyrazowych.

Dodatkowo statystyki pozostają nieubłagane: CTR (stosunek liczby kliknięć do wyświetleń) z SEO na poziomie 80%* jasno pokazuje, że Internauci preferują naturalne wyniki wyszukiwania a nie reklamy sponsorowane. W dużej mierze może to wynikać z przeświadczenia, że za miejsce przeznaczone na reklamy należy zapłacić, a w naturalnych wynikach wyszukiwania Google stara się pokazywać witryny najlepiej odpowiadające na dane zapytanie, bez pobierania za to jakichkolwiek opłat. Dla Internautów, często nieświadomych zasad, z którymi wiąże się prowadzenie kampanii Google Ads, organiczne wyniki wyszukiwania mogą wydawać się bardziej obiektywne i lepiej dopasowane.

Kolejną istotną przewagą pozycjonowania szerokiego jest jego stosunkowo niska cena. SEO jest nawet 18% tańsze od prowadzenia kampanii Google Ads*. Dodając do tego jego często dużo wyższą skuteczność w dłuższej perspektywie czasowej, wybór wydaje się prosty. Naturalnie, szczególnie na początku pozycjonowania, warto do promocji swojej firmy w Internecie wykorzystywać także reklamy sponsorowane, które pozwalają niemalże od razu docierać do potencjalnych klientów.

Co równie istotne, ze względu na różne założenia oraz możliwości obu form promocji w Internecie, mogą one się wzajemnie uzupełniać. Mając możliwość zainwestowania wyższego budżetu w marketing w wyszukiwarkach, warto wykorzystać potencjał obu metod promocji i czerpać korzyści z efektu synergii osiągniętego przez równoległe prowadzenie działań SEO oraz kampanii Google Ads.

*Dane uzyskane na podstawie badania własnego na próbie ponad 4000 kont Google Search Console oraz 1,7 miliona wyrażeń.

31. Na czym polega pozycjonowanie szerokie (long tail)?
Rozwiń Zwiń Ikona

Użytkownicy wyszukiwarki poszukują konkretnych informacji, dlatego bardzo często wpisują konkretne pytania. Pozycjonowanie szerokie, uwzględniające właśnie frazy long tail (3- i więcej wyrazowe), polega w związku z tym na zwiększeniu widoczności witryny na możliwie jak najwięcej zapytań, nawet tych najbardziej precyzyjnych, a nie tylko na kilka wybranych fraz ogólnych.

Wdrażanie wielowymiarowych działań on-site i off-site, mających na celu promocję całej działalności firmy zamiast jej wybranych elementów, może zapewnić większą liczbę realnych wyświetleń na bardzo konkretne zapytania użytkowników. Użytkowników, którzy najprawdopodobniej są już zdecydowani na zakup danego produktu lub usługi.

WARUNKI WSPÓŁPRACY SEO CLOUD / PYTANIA O UMOWĘ
Rozwiń Zwiń Ikona
32. Co się dzieje po zakończeniu współpracy?
Rozwiń Zwiń Ikona

W Sunrise System pracujemy do ostatniego dnia trwania umowy zgodnie z ustalonym harmonogramem. Chcemy maksymalnie wykorzystać dany nam czas na poprawę widoczności serwisu. Po zakończeniu współpracy zaprzestajemy wszelkich działań, a te, które były wykonane przez nas na Twojej stronie (np. optymalizacja czy treści), oczywiście zostają.

Istnieje możliwość, że zewnętrzne treści promujące (linki) Twoją stronę na naszych serwisach zostaną wyłączone lub zastąpione wpisami naszych następnych klientów. Jeżeli jednak zależy Ci na ich zachowaniu, zapytaj doradcę o możliwość ich zachowania w ramach odrębnej usługi. Gwarantujemy jednocześnie, że wszystkie przekazane nam dane i informacje są bezpieczne, przechowywane zgodnie z RODO oraz ogólnie uznanymi zasadami dobrej współpracy.

Zależy nam na jak najlepszych relacjach ze wszystkimi klientami, także tymi, którzy z jakichś względów zdecydowali się zakończyć z nami współpracę. W każdej chwili służymy również informacjami dotyczącymi okresu współpracy.

33. Co składa się na cenę usługi?
Rozwiń Zwiń Ikona

Na cenę usługi SEO Cloud składają się przede wszystkim podejmowane przez nas działania pozycjonerskie mające na celu zwiększenie widoczności całego serwisu w wynikach wyszukiwania Google. Są to zarówno przeprowadzane przez zespół projektowy analizy oraz optymalizacja kodu strony, jak również treści tworzone pod kątem SEO czy też podejmowane przez nas działania off-site. Wszystkie czynności realizowane w ramach usługi wyszczególnione są w treści umowy.

W cenie usługi SEO Cloud oferujemy jednak nie tylko działania bezpośrednio związane z optymalizacją witryny pod kątem jej promocji w organicznych wynikach wyszukiwania. Zapewniamy wsparcie całego zespołu specjalistów, których zadaniem jest wypracowanie najlepszych rozwiązań poprawiających widoczność danego serwisu, a także doradztwo i pomoc w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości.

W wariantach Cloud Plus i Pro w cenie usługi zawarte będą kolejne działania związane z szeroko pojętym marketingiem w wyszukiwarkach oraz bezpieczeństwem strony. Oferujemy m.in. dodatkowe wsparcie analityczne oraz w zakresie content marketingu, pogotowie webmasterskie czy też możliwość skorzystania z przygotowanych przez nas szkoleń i indywidualnych konsultacji dotyczących rozwoju e-biznesu.

34. Czy będę mógł w przyszłości przebudować stronę, podczas trwającej umowy na pozycjonowanie SEO Cloud?
Rozwiń Zwiń Ikona

Oczywiście. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby strona została w większym lub mniejszym stopniu przebudowana podczas trwania umowy. W takim przypadku będziemy prosić o przeniesienie na nową wersję witryny przygotowanych wcześniej treści SEO czy też uwzględnienie konkretnych działań on-site. Chętnie przeanalizujemy również nową wersję pod kątem pozycjonowania i doradzimy, co warto zrobić przed jej wdrożeniem, żeby nie utracić wypracowanych wcześniej efektów, a być może nawet osiągnąć jeszcze większą widoczność. Skonsultowanie z nami planowanej przebudowy pozwoli w bezpieczny dla pozycjonowania strony sposób wprowadzić wszystkie zmiany i czerpać z nich możliwie jak najwięcej korzyści pod kątem SEO.

35. Czy działania, jakie wykonujecie, będą wpisane do umowy?
Rozwiń Zwiń Ikona

Tak, w umowie znajduje się tabela, w której zawarty jest pełen zakres czynności realizowanych w ramach usługi SEO Cloud.

36. Czy pozycjonujecie również zagraniczne wersje językowe?
Rozwiń Zwiń Ikona

Tak, w ramach usługi SEO Cloud możliwe jest pozycjonowanie zagranicznych wersji językowych. Jeżeli interesuje Cię zwiększenie widoczności strony w innym języku niż polski, chętnie przygotujemy indywidualną ofertę.

37. Nie chcę wiązać się umową terminową, czy możemy wypróbować usługę na 3-4 miesiące?
Rozwiń Zwiń Ikona

W ramach umów na pozycjonowanie nie wiążemy się tak krótkimi umowami.

Wieloletnie doświadczenie w branży SEO oraz dogłębna analiza 4000 kont Google Search Console pozwoliły nam stworzyć usługę, dzięki której już po pierwszych 3 miesiącach współpracy wypracowujemy dla naszych klientów konkretne efekty! Nie boimy się zagwarantować, że w 3 miesiącu prowadzonych przez nas działań liczba wyrażeń kluczowych, na które Twoje strona będzie wyświetlana potencjalnym klientom osiągnie ambitny, wpisany wcześniej do umowy pułap.

Naturalnie SEO od zawsze oznaczało długofalowy proces. Z każdym kolejnym miesiącem współpracy nasz zespół będzie mógł pracować nad coraz lepszą widocznością Twojej witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. W przypadku usługi SEO Cloud gwarantujemy jednocześnie, że już po pierwszych 3 miesiącach współpracy zrealizowany w tym czasie zakres czynności przełoży się na osiągnięcie widoczności na konkretnym poziomie. W przypadku niedotrzymania tej gwarancji możliwe jest natychmiastowe odstąpienie od umowy ze skutkiem na koniec 4-go miesiąca.

WYJAŚNIENIE MODUŁÓW Z OFERTY SEO CLOUD
Rozwiń Zwiń Ikona
38. Na czym polega moduł "Analiza i optymalizacja kodu strony"?
Rozwiń Zwiń Ikona

Moduł „Analiza i optymalizacja kodu strony” to nic innego, jak działania on-site, których celem jest zwiększenie widoczności witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania Google. Przez cały okres trwania umowy będziemy na bieżąco analizować kod strony i dostosowywać go do aktualnych wskazówek Google czy też zmian w algorytmach.

W pierwszych miesiącach współpracy realizujemy opracowany przez nas plan działań, obejmujący konkretny zakres i porządek prac. Około 4-go miesiąca współpracy rozpoczyna się etap zaawansowanej optymalizacji strony, w którym prace mają bardzo indywidualny charakter. Uzależnione są zarówno od rodzaju i stopnia rozbudowania witryny czy też wykorzystywanych technologii, jak również od osiągniętych do tej pory efektów.

Jednocześnie wszystkie wykonywane przez nas w ramach tego modułu prace są regularnie raportowane bądź przesyłane w formie wytycznych, jeśli nie posiadamy dostępu do strony. Jeśli to my mamy zająć się wdrożeniem sugerowanych zmian, zanim je wdrożymy zawsze będziemy czekać na akceptację.

39. Na czym polega moduł „Analiza i optymalizacja treści”?
Rozwiń Zwiń Ikona

Moduł „Analiza i optymalizacja treści” wiąże się dostosowywaniem treści zawartych na stronie internetowej do promocji witryny w wynikach wyszukiwania na szereg możliwych zapytań związanych z Twoją działalnością. Nasz zespół projektowy przeprowadza analizę istniejących już treści, zarówno pod kątem nasycenia wyrażeniami kluczowymi, jak również pod kątem ich rozbudowy. Dbamy o to, by udostępniane w serwisie treści były unikalne, tematyczne i przede wszystkim zgodne z zasadami SEO Copywritingu. Naszym celem jest, by przygotowywane przez naszych copywriterów teksty zwiększały widoczność strony na możliwie jak najwięcej zapytań związanych z prezentowaną w nich ofertą.

Dobry content stanowi dziś jeden z kluczowych elementów pozycjonowania. My zapewniamy go jako stały element usługi SEO Cloud!

40. Na czym polega moduł „Promocja biznesu w sieci”?
Rozwiń Zwiń Ikona

Promocja strony www w sieci nie kończy się na działaniach w obrębie samego serwisu. Dlatego też jedną ze składowych usługi SEO Cloud jest właśnie moduł „Promocja biznesu w sieci”. W jego ramach podejmujemy szereg działań off-site, których zadaniem jest zwiększenie widoczności witryny także poza klasycznymi wynikami wyszukiwania. Jednocześnie stanowią one dodatkowe wsparcie pozostałych działań pozycjonerskich.

Nasz zespół projektowy zajmie się m.in.:

  • publikacją wpisów na wartościowych stronach internetowych, zarówno naszych wewnętrznych jak np. katalog.krs-online.com.pl czy zewnętrznych, również płatnych serwisach.
  • stworzeniem bądź też optymalizacją istniejącej już wizytówki w Mapach Google. To sprawdzone sposoby na dotarcie do potencjalnych klientów!
41. Na czym polega moduł „Wsparcie zespołu ekspertów”?
Rozwiń Zwiń Ikona

Zespół ekspertów to cała grupa specjalistów pozostających do Twojej dyspozycji! W ramach usługi SEO Cloud zapewniamy indywidualną opiekę pozycjonera, a także bezpośrednie wsparcie ze strony doradcy oraz naszych copywriterów.

W Sunrise System cenimy pracę zespołową, dlatego też nad promocją każdej strony internetowej pracuje tak naprawdę szereg osób szukających najlepszych rozwiązań dla klienta i jego witryny. Niejednokrotnie wspieramy się wzajemnie w podejmowanych przez nas działaniach, a także wspólnie analizujemy sytuację oraz dostępne możliwości, chcąc kompleksowo spojrzeć na dane zagadnienie. Skumulowane doświadczenie całego zespołu Sunrise System to gwarancja zwiększenia widoczności w wynikach wyszukiwania oraz obsługi na najwyższym poziomie.

42. Na czym polega moduł „Szczegółowe raporty serwisu”?
Rozwiń Zwiń Ikona

W ramach usługi SEO Cloud zyskujesz dostęp do intuicyjnego Panelu Klienta, w którym każdego miesiąca raportować będziemy wypracowane przez nas efekty pozycjonowania. W każdym z raportów prezentować będziemy w bardzo przystępny sposób szczegółowe dane pochodzące bezpośrednio z oficjalnego narzędzia Google – Search Console. Jednocześnie w przeciwieństwie do GSC, w którym znaleźć można wyłącznie dane z ograniczonej liczby ostatnich miesięcy, w naszym Panelu Klienta zawsze dostępne są raporty z całego okresu współpracy. W każdym z nich znajdziesz:

  • liczbę wyświetleń strony w wynikach wyszukiwania z każdego dnia danego miesiąca, a także ich sumę oraz średnią z
  • uwzględnieniem procentowej różnicy wyświetleń,
  • dane o widoczności wszystkich podstron w obrębie witryny,
  • liczbę wyświetleń odnotowanych w wyszukiwarce grafik i filmów,
  • dane o widoczności z uwzględnieniem lokalizacji użytkowników,
  • liczbę wyświetleń i średnią pozycję strony dla poszczególnych urządzeń, z których korzystali użytkownicy odwiedzający Twoją witrynę,
  • nawet 5000 wyrażeń kluczowych, na które wyświetlona została strona w danym miesiącu,
  • średnią pozycję witryny w wynikach wyszukiwania.
43. Na czym polega moduł „Ochrona serwisu (Sunrise Page Guard)”?
Rozwiń Zwiń Ikona

Moduł „Sunrise Page Guard” to dodatkowa ochrona strony internetowej, której celem jest zapewnienie możliwie nieprzerwanej dostępności serwisu oraz informowanie o wszelkich nieautoryzowanych zmianach.

„Sunrise Page Guard” nie pozwala zapomnieć o zbliżającym się terminie wygaśnięcia domeny czy też certyfikatu SSL. To także szybka informacja o problemach z dostępnością. Jego kluczowym aspektem są również powiadomienia o niepożądanych zmianach w obrębie kodu strony, a także ochrona linków.

44. Na czym polega moduł „Akademia Sunrise System”?
Rozwiń Zwiń Ikona

W ramach modułu „Akademia Sunrise System” przekazujemy nasze know-how oraz zdobywaną latami wiedzę. Od 3-go miesiąca współpracy regularnie przesyłamy kolejne części poradnika, który pozwala zrozumieć wiele zjawisk związanych z działaniem Google oraz szeroko pojętym marketingiem internetowym. Zawarte w każdej części informacje pozwalają jednak nie tylko dogłębniej poznać SEO i wyszukiwarkę, lecz także samodzielnie zadbać o jeszcze lepszą promocję firmy w sieci.

„Akademia Sunrise System” porusza zarówno kwestie związane z dostosowywaniem strony do algorytmów Google, jak również takie zagadnienia jak jej użyteczność dla użytkowników, analiza konkurencji, działania w social mediach, prowadzenie bloga firmowego czy też zaawansowane techniki reklamy z Google Ads.

Dzięki temu nie tylko lepiej zrozumiesz procesy rządzące wyszukiwarką Google, czy pozycjonowaniem. Otrzymasz również bezcenną wiedzę dotyczącą rozwoju swojej firmy w internecie, wykorzystania różnych kanałów dotarcia do odbiorców online, a także zmaksymalizowania efektów biznesowych poprzez wykorzystanie różnych form reklamy jednocześnie.

45. Na czym polega moduł „Dodatkowe treści na stronę”?
Rozwiń Zwiń Ikona

Moduł „Dodatkowe treści na stronę” to dodatkowe wsparcie w zakresie treści. Dzięki niemu każdego miesiąca możesz zyskać wartościowe teksty o dowolnej tematyce. Nasi copywriterzy mogą przygotować dla Ciebie wpisy na bloga, dodatkowe treści na stronę internetową czy też każdy inny tekst, który wesprze Twój biznes w Internecie. Daj nam znać, jakich treści potrzebujesz, a my chętnie je dla Ciebie stworzymy!

Dobre, unikalne treści to klucz do sukcesu nie tylko w wyszukiwarce Google!

46. Na czym polega moduł „Analityka ruchu”?
Rozwiń Zwiń Ikona

Moduł „Analityka ruchu” umożliwia jeszcze lepsze zrozumienie zachowania użytkowników oraz sprawdzenie, kim oni są, skąd trafili na stronę i które działania przyczyniły się do tych wejść. Analiza ruchu na stronie pozwala bardziej świadomie zarządzać promocją w Internecie, a co za tym idzie, robić to skuteczniej.

W ramach modułu „Analityka ruchu” zakładamy konto Google Analytics oraz zajmujemy się instalacją GA na stronie. Poza tym przesyłamy nasz autorski podręcznik, który ułatwia w pełni wykorzystać potencjał tego rozbudowanego narzędzia analitycznego.

47. Na czym polega moduł „Alerty bezpieczeństwa”?
Rozwiń Zwiń Ikona

Moduł „Alerty bezpieczeństwa” to skuteczny monitoring strony i pomoc w przypadku jej infekcji. Dodatkowo dzięki systemowi ostrzegania przed wirusami możliwa jest szybka reakcja.

Złośliwe oprogramowanie stanowi zagrożenie dla procesu pozycjonowania. Może bezpośrednio przekładać się na utratę potencjalnych klientów w razie problemów z prawidłowym funkcjonowaniem witryny. „Alerty bezpieczeństwa” to dodatkowa ochrona dla serwisu i Twojej działalności w Internecie.

48. Na czym polega moduł „Web usability”?
Rozwiń Zwiń Ikona

Nawet topowe pozycje i bardzo dobra widoczność mogą nie przekładać się na konwersje, jeśli strona nie będzie przyjazna użytkownikom. Moduł „Web usability” to przede wszystkim audyt użyteczności strony internetowej, a także konsultacja w zakresie UX (User Experience). Dzięki niemu zyskujesz możliwość poprawy funkcjonalności swojej witryny, a co za tym idzie, zwiększenia zadowolenia użytkowników – Twoich potencjalnych klientów. Wskażemy Ci mocne i słabe strony witryny, a także podpowiemy, jak zadbać o jej czytelność, łatwość obsługi oraz przystępność. Serwis przyjazny użytkownikowi to większa szansa na osiągnięcie celów biznesowych!

49. Na czym polega moduł „Kupon rabatowy na Google Ads i Facebook Ads”?
Rozwiń Zwiń Ikona

W ramach usługi SEO Cloud możesz otrzymać kupon rabatowy na prowadzenie kampanii Google Ads i Facebook Ads, czyli reklamy sponsorowane w wyszukiwarce Google oraz na portalu społecznościowym Facebook. Kupon można wykorzystać na każdą kampanię wykupioną na objętą umową domenę, w dowolnym momencie współpracy. Dzięki niemu, jeśli zdecydujesz się na płatną reklamę, możesz dotrzeć do jeszcze większej liczby potencjalnych klientów. Wykorzystaj potencjał także tej formy promocji, wydając mniej na każdą prowadzoną przez nas kampanię!

50. Na czym polega moduł „Pogotowie webmasterskie”?
Rozwiń Zwiń Ikona

Moduł „Pogotowie webmasterskie” to drobne zmiany na stronie internetowej wykraczające poza działania pozycjonerskie. Oferujemy kwartalnie aż 90 min wsparcia ze strony naszych webmasterów w zakresie wdrażania zmian w obrębie kodu strony czy też innych działań związanych z jej funkcjonowaniem. Dzięki temu modułowi nie musisz każdorazowo angażować kolejnej zewnętrznej firmy, jeśli chcesz w niewielkim stopniu poprawić strukturę serwisu czy też zaimplementować pojedyncze elementy. Pozwoli Ci to nie tylko zaoszczędzić, lecz także przyspieszyć proces wdrażania drobnych zmian.

51. Na czym polega moduł „Analityka konwersji”?
Rozwiń Zwiń Ikona

Moduł „Analityka konwersji” pozwala sprawdzić, czy i w jaki sposób Twój serwis spełnia założone przez Ciebie cele biznesowe. Analiza danych dotyczących konwersji na podstawie zdefiniowanych w Google Analytics celów to niezbędny krok do zmierzenia, jak często użytkownicy odwiedzający Twoją witrynę wykonują interesujące Cię działania – dokonują zakupu, rezerwują nocleg czy chociażby zapisują się do newslettera.

W ramach tego modułu nasz specjalista ustawi w Google Analytics 3 wskazane przez Ciebie cele bądź doradzi, które najlepiej sprawdzą się w przypadku Twojej działalności. Jeśli prowadzisz sklep internetowy, możemy natomiast zainstalować i uruchomić śledzenie e-commerce. Uzyskane w ten sposób wyniki pozwolą wykryć ewentualne problemy, a co za tym idzie, zwiększyć efektywność promocji firmy w Internecie. Z naszą pomocą w pełni wykorzystasz potencjał narzędzia Google Analytics!

52. Na czym polega moduł „Szkolenia i konsultacje”?
Rozwiń Zwiń Ikona

Moduł „Szkolenia i konsultacje” pozwala Tobie oraz Twoim pracownikom skorzystać z wiedzy i doświadczenia naszych specjalistów. Oferujemy profesjonalne doradztwo oraz szkolenia w zakresie rozwoju e-biznesu. Chętnie podzielimy się naszą wiedzą i know-how z zakresu szeroko pojętego marketingu internetowego popartego wieloletnią praktyką w branży oraz statusem Premier Google Partner. Pomożemy Ci zwiększyć skuteczność prowadzonych w sieci kampanii oraz jeszcze efektywniej korzystać z możliwości, jakie daje dziś firmom obecność online.

Zapraszamy na konsultacje i szkolenia do jednej z naszych lokalizacji!

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700