Wyższy standard skuteczności
Oferta
SEO (Search Engine Optimization), czyli optymalizacja i pozycjonowanie strony internetowej, to działania zmierzające do wypromowania jej w wynikach wyszukiwania. Wszystko po to, by wykorzystać popularność wyszukiwarki dla własnych celów biznesowych.
Jeśli Twój klient czegoś szuka w Internecie, najpewniej używa do tego wyszukiwarki Google.
Skąd to wiadomo? Po prostu to narzędzie internauci wykorzystują najchętniej - udział Google w rynku wyszukiwarek w Polsce wynosi już 97% (1).
Gdzie możesz pokazać swoją firmę w Google? Kliknij w poniższy obrazek i zobacz możliwości wyszukiwarki:
SEO wspiera przedsiębiorców w zaprezentowaniu ich stron www jak najwyżej w wynikach organicznych wyszukiwarki. Wszystko po to, by klienci łatwo znaleźli Twoją ofertę po wpisaniu określonego zapytania (słowa kluczowego).
To jakie, prace są realizowane w ramach SEO, zależy od specyfiki strony oraz umówionego zakresu współpracy. Co do zasady, strategiczne aspekty SEO to:
  • Optymalizacja - dostosowanie strony zarówno do mechanizmów wyszukiwania, jak i preferencji internautów, w tym:
    • optymalizacja kodu - poprzez m.in. uporządkowanie struktury wewnętrznej serwisu, usunięcie istotnych błędów w kodzie;
    • optymalizacja treści strony pod kątem promowanych wyrażeń kluczowych;
  • Link Building - promowanie witryny na zewnętrznych serwisach poprzez linkowanie, np. z katalogów stron;
  • Content Marketing - tworzenie dodatkowych, unikalnych i merytorycznych materiałów o firmie, marce czy poszukiwanych przez użytkowników produktach, z uwzględnieniem zasad SEO Copywritingu.
Czy wiesz, że...
  • „Obecnie algorytmy Google biorą pod uwagę ponad 200 niepowtarzalnych wskaźników (czy też „wskazówek”), dzięki którym można odgadnąć, czego tak naprawdę szukasz” (2)
  • 79% polskich użytkowników korzysta z Internetu codziennie lub prawie codziennie (4) - to miliony potencjalnych odbiorców
  • Witryny Grupy Google są najpopularniejsze wśród użytkowników - korzysta z nich ponad 95% internautów – czyli ponad 23 mln osób w Polsce (5)
  • Wg badań - reklamy w wyszukiwarce na każdą sprzedaż online generują 2,6 sprzedaży w sklepach tradycyjnych, a każdy zainwestowany w wyszukiwarkę funt generuje 2,32 funta przychodu (6)
  • Organiczne wyniki wyszukiwania generują 24% zakupów przez Internet (7)
  • 53% internautów kupiło produkt / usługę przez Internet w ciągu ostatnich 30 dni (8)
Czy warto zlecać pozycjonowanie zewnętrznej firmie?
Tak, szczególnie, jeśli w swojej firmie nie masz zespołu gotowego na pełnoetatową pracę na rzecz promocji strony.
Weź pod uwagę:
  1. SEO to nie jednorazowe działanie, lecz proces. Osiągnięcie wysokiej pozycji strony wymaga zaangażowania różnych specjalistów, czasu i systematyczności.
  2. SEO to dziedzina rozwijająca się w imponującym tempie. Google regularnie aktualizuje swoje algorytmy (nawet kilka tysięcy razy w ciągu roku (3)) - tak, by stawały sie coraz bardziej dokładne. Chodzi o to, by wyszukiwarka zwracała te wyniki, na jakich zależy internautom.
  3. Google w roku 2006 (na przykład) i Google dekadę później to inne środowiska. Wyszukiwarka zmieniła się wizualnie, więcej kryteriów jest branych pod uwagę przy ustalaniu rankingu stron. Pozycjonowanie wymaga dużej wiedzy i jeszcze większej elastyczności. Metody skuteczne wczoraj dziś po prostu mogą okazać się niewystarczające.
  4. Skuteczność pozycjonowania zależy zatem m. in. od:
    • nakładów – i w dużej mierze chodzi tu o czas
    • potencjału promowanej strony – w tym jej zawartości, historii etc.
    • kwalifikacji zespołu SEO – bo SEO to gra drużynowa.
  5. Dlaczego w Sunrise System?
Jeśli również Twoi Klienci używają wyszukiwarki …i chcesz dać się znaleźć - jesteśmy do Twojej dyspozycji! Zapytaj o szczegóły już dzisiaj.
Jeśli interesuje Cię również promocja w wynikach sponsorowanych (Google AdWords) lub połączenie SEO z Google Adwords – sprawdź kompleksowe możliwości reklamy w wyszukiwarkach.
Źródła statystyk:
4.IAB Polska, Raport strategiczny Internet 2015/2016, s. 12
5.IAB Polska, Raport strategiczny Internet 2015/2016, s. 16
Zapytaj o ofertę
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się