Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:00 min Ikona 16.06.2014

Zniknąć z wyszukiwań Google?

Orzeczenie Trybunału Sprawiedliwości odnośnie możliwości usuwania danych personalnych, które są nieaktualne czy też niepełne budzi wiele kontrowersji. „Prawo do bycia zapomnianym” (right to be forgotten) to rozwiązanie, z którego od zeszłego tygodnia, za pomocą prostego formularza, mogą skorzystać Europejczycy.
 
Skład orzeczniczy bazował na przepisach Unii Europejskiej, a dokładniej na regulacjach, zawartych w dyrektywie o ochronie podstawowych praw i wolności osób fizycznych. Prezes Google Larry Page obowiązek nałożony na firmę komentuje następująco: Google jest dużą firmą i potrafimy odpowiedzieć na takie decyzje, wydać na to pieniądze i je respektować. Uważam jednak, że jeżeli będziemy kontrolować internet, to liczba innowacji znacznie spadnie.

Źródło: Google
 
Istnieje także ryzyko, że informacje dostępne w sieci mogą w ten sposób ulegać manipulacji, na przykład ze strony konkurencji. Osoby publicznie rozpoznawalne, takie jak m. in. politycy, mogą również żądać usunięcia informacji, które przedstawiałyby je w negatywnym świetle, co prowadziłoby do cenzury.

Dlatego też Google postanowiło, że każdy wniosek zostanie indywidualnie i skrupulatnie rozpatrzony. Należy przy tym uwzględnić m. in. prawo opinii publicznej do rozpowszechniania informacji. Do każdego wniosku należy załączyć skan dowodu tożsamości, co pozwoli na wykluczenie działań ze strony osób, które chciałyby zaszkodzić danemu podmiotowi.

 
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55