Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:20 min Ikona 28.10.2010

Zmiany w wynikach Google

Google nie bierze wolnego, jedynie się ulepsza, stając się jeszcze bardziej nowoczesnym, pomocnym i niezawodnym narzędziem indeksacji całej wiedzy. Amerykańska wyszukiwarka co rusz wytacza potężne działa, pokazując kto rządzi w biznesie internetowym. Chwilę po wprowadzeniu podpowiedzi do wyszukiwań, Google wzbogaciło rozwijany pasek wskazówek o lokalne upodobania internautów. Zatem jeśli teraz wyszukujesz w Poznaniu i wpisujesz litery „py”, w podpowiedziach znajdziesz: Inaczej te wskazówki będą wyglądały np. w Łodzi, gdzie sylaba „py” przywoła: Innym interesującym testem inżynierów Google jest umieszczenie podglądu strony w wynikach wyszukiwania. Po kliknięciu w lupę, która jest umieszczona z prawej strony linku do witryny, możemy podejrzeć, co nas czeka po przejściu na wybrane www. Zatem bez przejścia na stronę możemy ocenić, czy w ogóle warto na nią poświęcać swój czas. Jaka płynie z tego wskazówka dla właścicieli stron? Przede wszystkim, warto zadbać o wygląd strony: ciemne barwy zastąpić jasnymi kolorami, przejrzyście zaprojektować rozłożenie istotnych buttonów i wyważyć relacje między treścią a obrazkami strony. Podsumowując, w momencie wprowadzenia wszędzie nowej funkcjonalności jeszcze bardziej zacznie liczyć się pierwsze wrażenie internauty. Warto o tym pamiętać w momencie opracowywania projektu budowy witryny. Niech wizytówka firmy zaprasza od pierwszej części sekundy:

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55