Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Po wprowadzeniu funkcji Instant, podpowiedzi lokalnych i podglądu do witryn Google testuje nowe rozmieszczenie Map Google. Na niektórych data center Mapa Google znajduje się z prawej strony witryny powyżej linków sponsorowanych. Gdy przewijamy stronę mapka również się obniża. Proponowana zmiana zmniejsza widoczność reklam AdWords z pozycji 4-11 a zwiększa wartość linków wyróżnionych podświetlonym tłem.
Kolejną nowością związaną z mapami jest przeniesienie znaczników do wyników naturalnych. Przy linku do witryny widać odnośnik do komentarzy, licznik opinii (pobierane z Map Google) oraz logotypy firm, które znajdują się w Mapach i są wysoko w organicznych wynikach Google. Wniosek nasuwa się na razie jeden: wszyscy do Map!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: