
Bardzo konkretne oczekiwania naszego Klienta w połączeniu z wąską specjalizacją jego działalności były wyzwaniem dla Sunrise System. Nastawienie na sukces FHU Unikat oraz kreatywne podejście naszego Zespołu do promocji pozwoliły osiągąć świetne rezultaty już po miesiącu współpracy. W Case Study pokazujemy jak reklama w Internecie może generować realne zyski sklepu online, nawet o bardzo zawężonym asortymencie.

Nie od dziś wiadomo, że pozycjonowanie poprawia zainteresowanie ofertą. Jak? Witryna na pierwszej stronie wyników w wyszukiwarce Google zyskuje rozpoznawalność. Czy 90% fraz w top10 było wystarczające dla naszego Klienta – firmy Opack Serwis? Dowiedz się z pierwszej ręki, co o współpracy z Sunrise System sądzi jeden z czołowych producentów opakowań farmaceutycznych i kosmetycznych w Polsce.

Uchylamy rąbka tajemnicy ze współpracy z firmą DKS Sp. z o.o. – ekspertem w zakresie drukowania, kopiowania oraz skanowania. Otrzymaliśmy jasno sprecyzowane cele i wykorzystaliśmy najlepsze rozwiązania z zakresu pozycjonowania do ich realizacji. Jakie rezultaty osiągnęliśmy? Czy Sunrise System nie zwiódł? Oto fakty, fakty i jeszcze raz konkrety z ponad dwuletniej współpracy!

Obolałe mięśnie, wylane siódme poty, godziny spędzone na treningach, ale i doskonała zabawa, realizowanie pasji oraz pomoc – bo o to w tym wszystkim chodziło, by pomóc i dać naprawdę coś od siebie! Drużyna Sunrise Dzieciom po raz kolejny nei zawiodła i w charytatywnych celach przystąpiła do akcji spalania kalorii. Jakie wyniki osiągnęli najwięksi utracjusze? Kto zawstydził zajadaczy cukierków? Koniecznie sprawdźcie!

Pod hasłem gubienia świątecznego balastu, również po konkursie na Ciasteczkowego Potwora, ogłaszamy konkurs na... gubienie kalorii.
Zostaną one pieczołowicie zliczone i przetopione na czysty pieniądz - jak co roku, Zarząd funduje budżet na akcję Sunrise Dzieciom, ale żebyśmy mieli wkład w tę skarbonkę - jej zasobność zależy od naszej energii, czyli spalonych kalorii właśnie :-)

Polski producent ziół Swedeponic znany był do tej pory powszechnie odbiorcom hurtowym. Pragnąc przedstawić swoją ofertę Klientom detalicznym, firma musiała odpowiednio ukierunkować swoje działania reklamowe. Współpraca z Sunrise System miała w tym pomóc. Czy pozycjonowanie było trafionym pomysłem? Jakie były efekty kooperacji? Przedstawiamy opinię Klienta.

Właściciel marek Hotel Zawisza oraz Przystań Bydgoszcz postawił na współpracę z Sunrise System w ramach promocji internetowej. Podjęta kooperacja miała na celu poprawę rozpoznawalności witryn obu brandów. Czy połączone działania w ramach pozycjonowania i kampanii linków sponsorowanych przyniosły oczekiwany efekt? Jak ocenił naszą pracę Klient? Zachęcamy do lektury case study!

W pierwszych dniach września do trzech specjalizacji uzyskanych w momencie startu programu Google Partner Premier w lipcu 2016 roku dołączyła kolejna - z kampanii produktowych. Tym samym możemy pochwalić się specjalizacjami AdWords z zakresu kampanii wyszukiwarkowych, reklam na urządzeniach mobilnych, kampanii w sieci reklamowej i w Zakupach Google.

Przypominamy, że publikowanie danych przedsiębiorstw w naszym serwisie KRS Online http://www.krs-online.com.pl jest bezpłatne. Podkreślamy, że nie wystawiamy faktur ani wezwań do zapłaty za korzystanie z serwisu.
Informujemy także, że nie współpracujemy ani nie mamy żadnych innych powiązań z firmą Sunrice System sp. z o.o., z siedzibą przy Plac Andersa 7 w Poznaniu.

Po trzech latach od uruchomienia globalnego projektu wsparcia agencji realizujących kampanie AdWords dla firm Google zdecydowało o unifikacji dwóch programów: Google Partners oraz Autoryzowany Partner MSP AdWords. Od 27 czerwca 2016 roku wszystkie agencje współpracujące z Google zostały objęte jednym programem: Google Partners.

W zeszłym roku Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, a w tym roku: wrocławskie Afrykarium! W ramach akcji Sunrise Dzieciom już po raz kolejny wybraliśmy się z wychowankami ośrodka opiekuńczego w Wągrowcu na wspaniałą wycieczkę - tym razem śladami dzikich zwierząt rodem z Afryki. Oczywiście wszystko uwieczniliśmy na zdjęciach, które prezentujemy w naszej mini-galerii.

Konie z mozołem ciągną samolot, kury trzepoczą nad głowami pasażerów, a ci ostatni jak niby nic grają na kumuzie. Gdybym wiedzę o Azji Centralnej czerpał z „Borata” z pewnością tak wyobrażałbym sobie lot do Biszkeku. Ale kiedy zobaczyłem, jak opatulona w chustę i pamiętająca jeszcze Wielką Wojnę Ojczyźnianą współpasażerka próbuje zrobić sobie selfie – to wiedziałem, że tak naprawdę lecę bliżej niż dalej.