
Specyfika firmy EDAM prowadzącej parking przy lotnisku w Pyrzowicach była dla nas sporym wyzwaniem. Zgodnie z ustaleniami skupiliśmy się na zwiększeniu widoczności w sieci, przy wykorzystaniu potencjału, jaki tkwi w proponowanej przez nas usłudze SEO Cloud. Czy osiągnęliśmy cel? W jaki sposób nasze działania przyczyniły się do rozwoju firmy? Czy Klient był zadowolony z efektów?

Współpraca z firmą SafeFleet sp. z o.o. opierała się na pozycjonowaniu dwóch domen z różną ofertą, skierowanych do różnych grup docelowych. Właśnie dlatego zaproponowaliśmy dwa sposoby promocji witryn. Czym kierowaliśmy się przy doborze usług? Jak przebiegała współpraca? Jak osiągnęliśmy cel biznesowy Klienta? Opowiadamy w Case Study!

We współpracy z firmą Aljot zależało nam na zagwarantowaniu przede wszystkim jak najlepszych rezultatów w sezonie. Jednocześnie podjęliśmy działania, dzięki którym wzrosła liczba wyświetleń i kliknięć strony również poza nim. Jaką strategię przyjęliśmy w pozycjonowaniu tej marki? Co sprawdza się w marketingu sezonowym? Zdradzamy kulisy pracy w naszym studium przypadku.

Firma DREWNEX specjalizuje się w budowie drewnianych domków całorocznych i letniskowych. Długo szukała sposobu na to, by skutecznie wypromować swoją działalność w internecie. Jak się za chwilę okaże, współpraca z Sunrise System przyniosła firmie wymierne korzyści, a nawet znacznie więcej. Na czym skupiliśmy się podczas pracy? Czy główny cel Klienta został osiągnięty?

Bardzo konkretne oczekiwania naszego Klienta w połączeniu z wąską specjalizacją jego działalności były wyzwaniem dla Sunrise System. Nastawienie na sukces FHU Unikat oraz kreatywne podejście naszego Zespołu do promocji pozwoliły osiągąć świetne rezultaty już po miesiącu współpracy. W Case Study pokazujemy jak reklama w Internecie może generować realne zyski sklepu online, nawet o bardzo zawężonym asortymencie.

Nie od dziś wiadomo, że pozycjonowanie poprawia zainteresowanie ofertą. Jak? Witryna na pierwszej stronie wyników w wyszukiwarce Google zyskuje rozpoznawalność. Czy 90% fraz w top10 było wystarczające dla naszego Klienta – firmy Opack Serwis? Dowiedz się z pierwszej ręki, co o współpracy z Sunrise System sądzi jeden z czołowych producentów opakowań farmaceutycznych i kosmetycznych w Polsce.

Uchylamy rąbka tajemnicy ze współpracy z firmą DKS Sp. z o.o. – ekspertem w zakresie drukowania, kopiowania oraz skanowania. Otrzymaliśmy jasno sprecyzowane cele i wykorzystaliśmy najlepsze rozwiązania z zakresu pozycjonowania do ich realizacji. Jakie rezultaty osiągnęliśmy? Czy Sunrise System nie zwiódł? Oto fakty, fakty i jeszcze raz konkrety z ponad dwuletniej współpracy!

Obolałe mięśnie, wylane siódme poty, godziny spędzone na treningach, ale i doskonała zabawa, realizowanie pasji oraz pomoc – bo o to w tym wszystkim chodziło, by pomóc i dać naprawdę coś od siebie! Drużyna Sunrise Dzieciom po raz kolejny nei zawiodła i w charytatywnych celach przystąpiła do akcji spalania kalorii. Jakie wyniki osiągnęli najwięksi utracjusze? Kto zawstydził zajadaczy cukierków? Koniecznie sprawdźcie!

Pod hasłem gubienia świątecznego balastu, również po konkursie na Ciasteczkowego Potwora, ogłaszamy konkurs na... gubienie kalorii.
Zostaną one pieczołowicie zliczone i przetopione na czysty pieniądz - jak co roku, Zarząd funduje budżet na akcję Sunrise Dzieciom, ale żebyśmy mieli wkład w tę skarbonkę - jej zasobność zależy od naszej energii, czyli spalonych kalorii właśnie :-)

Polski producent ziół Swedeponic znany był do tej pory powszechnie odbiorcom hurtowym. Pragnąc przedstawić swoją ofertę Klientom detalicznym, firma musiała odpowiednio ukierunkować swoje działania reklamowe. Współpraca z Sunrise System miała w tym pomóc. Czy pozycjonowanie było trafionym pomysłem? Jakie były efekty kooperacji? Przedstawiamy opinię Klienta.

Właściciel marek Hotel Zawisza oraz Przystań Bydgoszcz postawił na współpracę z Sunrise System w ramach promocji internetowej. Podjęta kooperacja miała na celu poprawę rozpoznawalności witryn obu brandów. Czy połączone działania w ramach pozycjonowania i kampanii linków sponsorowanych przyniosły oczekiwany efekt? Jak ocenił naszą pracę Klient? Zachęcamy do lektury case study!

W pierwszych dniach września do trzech specjalizacji uzyskanych w momencie startu programu Google Partner Premier w lipcu 2016 roku dołączyła kolejna - z kampanii produktowych. Tym samym możemy pochwalić się specjalizacjami AdWords z zakresu kampanii wyszukiwarkowych, reklam na urządzeniach mobilnych, kampanii w sieci reklamowej i w Zakupach Google.