Wyższy standard skuteczności
Blog

Z życia firmy

Wybierz dziedzinę
Współpraca nie na 100, lecz na 200%! Case Study ze współpracy z firmą Allsport
Opublikowano: 30-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:00 min
SEO Cloud po prostu się opłaca! Nasz kolejny Klient jest w pełni zadowolony z efektów, jakie uzyskaliśmy dzięki tej innowacyjnej formule pozycjonowania. Współpraca z firmą Allsport jest też znakomitym przykładem na to, że kompleksowe działania przynoszą najlepsze rezultaty. Zwiększenie widoczności o niemal 1000% to fakt, który napawa nas dumą i zachęca do dalszej pracy.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.67 - (12 głosów)
3 ETAPY = 3 SUKCESY, Case Study ze współpracy z Grupą Azoty
Opublikowano: 15-05-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:15 min

Serwis YouTube cieszy się ogromną popularnością wśród Internatuów, co postanowiliśmy wykorzystać w promocji dla naszego klienta - Grupy Azoty. Przeprowadziliśmy 3-etapową kampanię AdWords z wykorzystaniem reklamy in stream. Rezultaty naszej pracy przełożyły się na zbudowanie większej rozpoznawalności marki Klienta w Internecie. Jak osiągnęliśmy ten efekt? Zapraszamy do lektury studium przypadku.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.22 - (9 głosów)
657% więcej wejść na stronę - Case Study ze współpracy z firmą Alphabet
Opublikowano: 07-05-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 8:35 min
Pozycjonowanie nowej strony internetowej firmy Alphabet w oparciu o naszą innowacyjną strategię SEO udowadnia, że już w kilka miesięcy od rozpoczęcia projektu można wypracować spektakularne wręcz efekty. Współpraca zaowocowała doskonałą widocznością witryny w sieci, jak również imponującym wzrostem ruchu na stronie - o jakich wynikach mowa? Wszystkie dane i informacje znajdziecie w naszym Case Study!
Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
4.50 - (10 głosów)
Na topie w sezonie i poza nim - Case Study ze współpracy z firmą Gablux
Opublikowano: 25-04-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:40 min

Współpraca z firmą Gablux jest doskonałym przykładem tego, że długofalowe działania pozycjonereskie procentują. Ze względu na charakter branży, skupiliśmy się na tym, by zapewnić firmie Klienta doskonałą widoczność zarówno w okresie największego zainteresowania, jak i poza nim. W sezonie średnio podwoiliśmy liczbę wyświetleń i kliknięć. Co zrobiliśmy, by uzyskać taki efekt? Jakie wyniki uzyskaliśmy w pozostałych miesiącach? Szczegóły w naszym Case Study!

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Większa rozpoznawalność już w 3 miesiące! Case study ze współpracy z firmą Polocars
Opublikowano: 07-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min
Współpracą z firmą Polocars udowodniliśmy, że kompleksowe działania przynoszą najciekawsze rezultaty. W ciągu 3 miesięcy zarejestrowaliśmy aż 180% wzrost wyświetleń domeny, co jest dowodem na znacznie większe zainteresowanie ofertą naszego Klienta obejmującą wynajem samochodów na terenie Poznania. Jakie kroki podjęliśmy? Wszystkiego dowiedzie się w prezentowanym case study.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.08 - (13 głosów)
O 281% więcej odwiedzin! Case Study ze współpracy z ADMED s.c.
Opublikowano: 18-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min

Efekty współpracy z Ogólnopolskim Centrum Zaopatrzenia Medycznego ADMED były dla nas bardzo zadowalające. Prawie potroiliśmy liczbę odwiedzin na stronie internetowej Klienta i zapewniliśmy jej widoczność na 991 fraz! Na co postawiliśmy, aby osiągnąć ten efekt? Czy spełniliśmy oczekiwania Klienta? Nie czekajcie - czytajcie nowe case study z tej kooperacji.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.76 - (17 głosów)
100% skuteczności! Case Study ze współpracy z firmą ELDAN
Opublikowano: 01-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min
Współpraca z firmą ELDAN była dla nas ciekawym wyzwaniem. Producent odzieży medycznej miał bardzo sprecyzowane wymagania dotyczące widoczności w wyszukiwarce Google. Na dodatek okazało się, że branża Klienta ma charakter sezonowy. To stanowiło dla nas wyzwanie, które chętnie podjęliśmy. Jakie efekty uzyskaliśmy? Czy możliwe jest osiągnięcie 100% skuteczności w pozycjonowaniu?
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Skok na wysokie pozycje!
Opublikowano: 02-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min

Pozycjonowanie strony architekta wnętrz – Natalii Gierasimczuk – ewoluowało. Rozpoczęliśmy od działań optymalizacyjnych z wykorzystaniem określonej listy fraz kluczowych, a dziś promujemy witrynę przy wykorzystaniu nowej formuły z użyciem fraz typu „long tail”. Jak nasze działania wpłynęły na widoczność strony i realną pracę biura projektowego? Dowiecie się z tego case study!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.31 - (16 głosów)
Sunrise System ze wszystkimi specjalizacjami Google AdWords
Opublikowano: 11-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Miło nam poinformować, że od teraz nasza firma posiada wszystkie możliwe specjalizacje Google'a - do naszej dotychczasowej kolekcji dołączyła specjalizacja video. Dzięki niej nasi Klienci mają pewność, że prowadzone przez nas kampanie cechuje wysoki stanard realizacji, a nasi specjaliści posiadają ogromną wiedzę na temat usług Google Adwords, którą następnie wykorzystują podczas swojej pracy.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
„Lepsza widoczność w Internecie" – studium współpracy z RegeneMed
Opublikowano: 09-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:50 min

Gdy zgłosili się do nas eksperci z niszowej branży – firma RegeneMed, nie mieliśmy wątpliwości, że pozycjonowanie jest dobrym rozwiązaniem w promocji tej marki w Internecie. Dzięki przemyślanej i dobrze dopasowanej strategii osiągnęliśmy cele biznesowe. Jak podeszliśmy do promowania wąskiej specjalizacji? Co pozwoliło osiągnąć tak dobre rezultaty? Uchylamy rąbka tajemnicy w Case Study.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Znany, lubiany, widoczny! Case Study ze współpracy z firmą TURdesign
Opublikowano: 08-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min

Oczekiwania naszego Klienta były bardzo klarowne: wypromowanie marki oraz pozyskanie większej liczby osób zainteresowanych hydrografiką – czyli specjalistycznym ozdabianiem pojazdów i innych przedmiotów. Dla naszego Zespołu ważne było to, by w ciekawy i zarazem konkurencyjny sposób zaprezentować usługę, a tym samym zwiększyć ruch na stronie. Na czym skupiliśmy się przy tak specyficznym profilu działalności Klienta? Czy osiągnęliśmy cel?  Śpieszymy z odpowiedzią!

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Sunrise Dzieciom 2017 - Piracka eskapada :-)
Opublikowano: 05-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

W jeden dzień dookoła świata - to był cel wyprawy naszego wesołego autobusu w minioną sobotę. Centrum Hewelianum dostarczyło nam i dzieciom wrażeń z całego globu, a naocznie i dogłębnie zwiedziliśmy gdańską Starówkę i plażę przy molo w Brzeźnie. Tylko starszyźnie zdawało się, że woda jeszcze zimna. Dziękujemy wolontariuszom - Pracownikom Sunrise System - za dzielne zbieranie kalorii, które Zarząd zamienił na gotówkę - i Zarządowi za szczodrość 10-ty rok z rzędu. Było warto!

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (10 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się