Wyższy standard skuteczności
Blog

Z życia firmy

Wybierz dziedzinę
Pozycjonowanie na PLUS! Case Study ze współpracy z firmą Aquos
Opublikowano: 10-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 7:10 min
Praca nad stroną internetową firmy Aquos była i wciąż jest dla nas ogromną przyjemnością. Wspólne działania zaowocowały wzrostem liczby wyświetleń oraz kliknięć, a tym samym dużo większym zainteresowaniem użytkowników sieci - w szczególności miłośników zwierząt domowych, na których najbardziej zależało naszemu Klientowi. Rezultaty są więcej niż znakomite!
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
500% więcej wyświetleń w sezonie! Case Study ze współpracy z firmą OSA
Opublikowano: 20-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min
To właśnie SEO Cloud zapewnia właściwą promocję strony internetowej we współczesnej wyszukiwarce Google! Model jest odporny nie tylko na aktualizacje algorytmów, ale również zmienne zachowania użytkowników, czyli potencjalnych Klientów. Z tym stwierdzeniem może zgodzić się z nami firma OSA, której strona obecnie cieszy się znacznie większym ruchem przez cały rok - a w szczególności w sezonie.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Większa widoczność dzięki elastycznemu podejściu - Case Study ze współpracy z firmą JULIZ
Opublikowano: 05-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min

Współpraca z firmą JULIZ jasno pokazuje, że nawet gdy spełnimy pierwotne oczekiwania Klienta nadal zależy nam na zapewnieniu jeszcze lepszych wyników! Aby to osiągnąć zdecydowaliśmy się zmienić formę promocji: z tradycyjnego pozycjonowania na kampanię linków sponsorowanych. Tak elastyczny sposób myślenia i działania pozwolił nam wypracować niesamowity efekt, co udowadnia nasz studium przypadku.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Współpraca nie na 100, lecz na 200%! Case Study ze współpracy z firmą Allsport
Opublikowano: 30-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:00 min
SEO Cloud po prostu się opłaca! Nasz kolejny Klient jest w pełni zadowolony z efektów, jakie uzyskaliśmy dzięki tej innowacyjnej formule pozycjonowania. Współpraca z firmą Allsport jest też znakomitym przykładem na to, że kompleksowe działania przynoszą najlepsze rezultaty. Zwiększenie widoczności o niemal 1000% to fakt, który napawa nas dumą i zachęca do dalszej pracy.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.67 - (12 głosów)
3 ETAPY = 3 SUKCESY, Case Study ze współpracy z Grupą Azoty
Opublikowano: 15-05-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:15 min

Serwis YouTube cieszy się ogromną popularnością wśród Internatuów, co postanowiliśmy wykorzystać w promocji dla naszego klienta - Grupy Azoty. Przeprowadziliśmy 3-etapową kampanię AdWords z wykorzystaniem reklamy in stream. Rezultaty naszej pracy przełożyły się na zbudowanie większej rozpoznawalności marki Klienta w Internecie. Jak osiągnęliśmy ten efekt? Zapraszamy do lektury studium przypadku.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.20 - (5 głosów)
657% więcej wejść na stronę - Case Study ze współpracy z firmą Alphabet
Opublikowano: 07-05-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 8:35 min
Pozycjonowanie nowej strony internetowej firmy Alphabet w oparciu o naszą innowacyjną strategię SEO udowadnia, że już w kilka miesięcy od rozpoczęcia projektu można wypracować spektakularne wręcz efekty. Współpraca zaowocowała doskonałą widocznością witryny w sieci, jak również imponującym wzrostem ruchu na stronie - o jakich wynikach mowa? Wszystkie dane i informacje znajdziecie w naszym Case Study!
Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
4.50 - (10 głosów)
Na topie w sezonie i poza nim - Case Study ze współpracy z firmą Gablux
Opublikowano: 25-04-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:40 min

Współpraca z firmą Gablux jest doskonałym przykładem tego, że długofalowe działania pozycjonereskie procentują. Ze względu na charakter branży, skupiliśmy się na tym, by zapewnić firmie Klienta doskonałą widoczność zarówno w okresie największego zainteresowania, jak i poza nim. W sezonie średnio podwoiliśmy liczbę wyświetleń i kliknięć. Co zrobiliśmy, by uzyskać taki efekt? Jakie wyniki uzyskaliśmy w pozostałych miesiącach? Szczegóły w naszym Case Study!

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Większa rozpoznawalność już w 3 miesiące! Case study ze współpracy z firmą Polocars
Opublikowano: 07-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min
Współpracą z firmą Polocars udowodniliśmy, że kompleksowe działania przynoszą najciekawsze rezultaty. W ciągu 3 miesięcy zarejestrowaliśmy aż 180% wzrost wyświetleń domeny, co jest dowodem na znacznie większe zainteresowanie ofertą naszego Klienta obejmującą wynajem samochodów na terenie Poznania. Jakie kroki podjęliśmy? Wszystkiego dowiedzie się w prezentowanym case study.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.08 - (13 głosów)
O 281% więcej odwiedzin! Case Study ze współpracy z ADMED s.c.
Opublikowano: 18-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min

Efekty współpracy z Ogólnopolskim Centrum Zaopatrzenia Medycznego ADMED były dla nas bardzo zadowalające. Prawie potroiliśmy liczbę odwiedzin na stronie internetowej Klienta i zapewniliśmy jej widoczność na 991 fraz! Na co postawiliśmy, aby osiągnąć ten efekt? Czy spełniliśmy oczekiwania Klienta? Nie czekajcie - czytajcie nowe case study z tej kooperacji.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.76 - (17 głosów)
100% skuteczności! Case Study ze współpracy z firmą ELDAN
Opublikowano: 01-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min
Współpraca z firmą ELDAN była dla nas ciekawym wyzwaniem. Producent odzieży medycznej miał bardzo sprecyzowane wymagania dotyczące widoczności w wyszukiwarce Google. Na dodatek okazało się, że branża Klienta ma charakter sezonowy. To stanowiło dla nas wyzwanie, które chętnie podjęliśmy. Jakie efekty uzyskaliśmy? Czy możliwe jest osiągnięcie 100% skuteczności w pozycjonowaniu?
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.20 - (5 głosów)
Skok na wysokie pozycje!
Opublikowano: 02-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min

Pozycjonowanie strony architekta wnętrz – Natalii Gierasimczuk – ewoluowało. Rozpoczęliśmy od działań optymalizacyjnych z wykorzystaniem określonej listy fraz kluczowych, a dziś promujemy witrynę przy wykorzystaniu nowej formuły z użyciem fraz typu „long tail”. Jak nasze działania wpłynęły na widoczność strony i realną pracę biura projektowego? Dowiecie się z tego case study!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.27 - (15 głosów)
Sunrise System ze wszystkimi specjalizacjami Google AdWords
Opublikowano: 11-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Miło nam poinformować, że od teraz nasza firma posiada wszystkie możliwe specjalizacje Google'a - do naszej dotychczasowej kolekcji dołączyła specjalizacja video. Dzięki niej nasi Klienci mają pewność, że prowadzone przez nas kampanie cechuje wysoki stanard realizacji, a nasi specjaliści posiadają ogromną wiedzę na temat usług Google Adwords, którą następnie wykorzystują podczas swojej pracy.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się