Wyższy standard skuteczności
Blog

Z życia firmy

Wybierz dziedzinę
Sunrise System "Przedsiębiorstwem Fair Play"
Opublikowano: 08-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Niezmiernie cieszy nas to, że możemy pochwalić się kolejnym wielkim osiągnięciem. Sunrise System dołączył właśnie do Przedsiębiorstw Fair Play! Otrzymaliśmy certyfikat, który jest dowodem na to, że działamy uczciwie wobec zatrudnionych osób, klientów oraz partnerów, a także instytucji finansowych czy podatkowych. Jesteśmy fair play na każdym poziomie!
Autor
Paweł Rybak
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Elika w wynikach
Opublikowano: 25-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:05 min
Wystarczył rok współpracy z Sunrise System, aby znaleźć się w czołówce wyników wyszukiwania. Indywidualne podejście do klienta oraz szereg różnych usług wzmacniających widoczność w Sieci sprawiły, że strona cieszy się coraz większym zainteresowaniem potencjalnych klientów zainteresowanych materiałami dla elektroinstalatorów i sklepów elektrycznych.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Od copywritera do certyfikowanego specjalisty
Opublikowano: 21-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Certyfikat Google AdWords Professional to wspaniałe wyróżnienie, zdobywanie którego było nie tylko wymagającą pracą, ale także ogromną przyjemnością. Wyróżnienie to cieszy, ponieważ niesie za sobą mnóstwo cennych informacji dotyczących funkcjonowania wyszukiwarek internetowych. Więcej wiedzy, więcej narzędzi, a co za tym idzie, więcej inspiracji do dalszego kształcenia się!
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Beerfingers – świetna reklama za kilka złotych
Opublikowano: 20-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min
Czy można reklamować się za kilka złotych i przy tym zyskać niesamowity rozgłos? Beerfingers udowadnia, że można! Dzięki propozycji Sunrise System na korzystne i niedrogie promowanie się w Sieci firma zyskała popularność, a przy tym wzmocniła swoją pozycję w biznesie. Udowadnia zarazem, że najprostsze pomysły okazują się najlepsze - co i my, jako specjaliści pozycjonowania, również z chęcią praktykujemy.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Imponujący 10-latek
Opublikowano: 09-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Ma zaledwie 10 lat, a już zawojował Siecią na tyle, że nie sposób wyobrazić sobie bez niego dalszej przyszłości Internetu. Brzmi górnolotnie, ale co myśleć o tym szkrabie, który zarabia miliardy dolarów i jest znany całemu światu? Rozwój firmy już dziś można uznać za niezwykły. Wystarczyło, aby dwójka studentów zapragnęła czegoś nowego. Aż miło pomyśleć, co będzie za kolejne 10 lat...
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Google Day 2008
Opublikowano: 08-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min
Google to nie tylko najprężniej rozwijająca się wyszukiwarka w Sieci. To także, a może przede wszystkim, konkretna instytucja, której celem jest sięganie po nowoczesne metody korzystania z możliwości Internetu. Podczas Google Day wzięliśmy udział w kilku inspirujących wykładach dla praktyków, a także przekonaliśmy się, jak znakomicie jest pracować i rozwijać się w tym środowisku.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Europejski styl polskiej firmy – Termatrans
Opublikowano: 26-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min

Poznańskie Targi INSTALACJE odwiedziło w tym roku kilkadziesiąt tysięcy zainteresowanych. Wśród 537 wystawców warto wskazać na firmę Termatrans Sp. z o.o. Co ją tak wyróżnia? Oferta oparta na urządzeniach o europejskiej renomie - szwedzkiego koncernu SWEP International AB (płytowe lutowane wymienniki ciepła) oraz marki TRANTER. Kolejnym przejawem polityki jakości połączonej ze strategią marketingową stało się podjęcie decyzji o pozycjonowaniu serwisu, który jest ważnym kanałem komunikacyjnym z klientami i kontrahentami.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Wyżej, mocniej, lepiej – tak to robi Sunrise System
Opublikowano: 28-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:25 min

Czy warto się intensywnie promować? Czy reklama powinna być inteligentna i chwytliwa? U nas nikt o to nie pyta, my to po prostu robimy, wykorzystując Internet - najchętniej odwiedzane i atrakcyjne medium. Kiedy zaczął się boom internetowy, firma Sunrise System pomagała polskim przedsiębiorcom tworzyć strony www. Jako jedni z pierwszych w naszym kraju od początku...

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Tkanie sieci w Sieci, czyli networking w praktyce
Opublikowano: 28-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min

Dla specjalistki ds. sprzedaży usług internetowych, Kasi Dobrzańskiej, i specjalistki ds. promocji, czyli Gosi Kucharskiej, dzisiejszy dzień zaczął się przyjemnie – śniadaniem w hotelu Sheraton. Ta przyjemność połączona byłą z pożytecznym – śniadanie miało wydźwięk biznesowy i było elementem spotkania Klubu Networkingu. Oto krótka relacja z tego wydarzenia.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Przed drugą rundą gry fair play
Opublikowano: 01-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Miło nam poinformować, że Sunrise System przeszło do drugiego etapu konkursu o tytuł i certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Celem programu jest wdrażanie etyki w działalność gospodarczą polskich przedsiębiorstw. Aby zdobyć cenne informacje, organizatorzy tym razem skupią się na tym, aby poznać Sunrise System od strony naszych Klientów. Z przyjemnością dowiemy się, co o nas sądzą :)
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Pierwszy taki serwis. Na pierwszej pozycji.
Opublikowano: 30-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

Czego oczekujemy od wortalu internetowego? Wyspecjalizowania informacji i znalezienia sposobu na podania ich w atrakcyjnej formie przekazu. I tym właśnie jest strona Ecoportal.pl. To pierwszy serwis informacyjno-społeczny w Polsce, który poświęcono takim zagadnieniom, jak ekologia czy ochrona środowiska. Co zrobić, aby cieszyć się wysokimi pozycjami? Wiedzą to specjaliści Sunrise System.

Autor
Bartosz Rybacki
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Czytają nas... Konkurs Biuletynów Firmowych 2008
Opublikowano: 04-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min
Konkurs Biuletynów Firmowych 2008 to znakomita szansa na to, aby sprawdzić, jak wypadają nasze publikacje w obiektywnej ocenie jury, ale nie tylko. Pragniemy również przekonać się, czy z naszej pracy redakcyjnej oraz graficznej zadowoleni są czytelnicy newslettera ReklamaWInternecie.pl. To już ósma edycja konkursu organizowana przez Agencję Doradczo-Wydawniczą Agape.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się