Wyższy standard skuteczności
Blog

Z życia firmy

Wybierz dziedzinę
Kolejny specjalista Google Analytics
Opublikowano: 09-03-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:30 min

Obecny zespół certyfikowanych analityków Sunrise System zasilił kilka dni temu kolejny specjalista. Łukasz Machura, SEM Menedżer specjalizujący się w zarządzaniu dużymi, złożonymi kampaniami reklamowymi w wyszukiwarkach internetowych i monitorowaniu ich efektów, z niemal stuprocentowym wynikiem zdał egzamin Google Analytics Individuals Qualification.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Sunrise System pozostaje Solidną Firmą
Opublikowano: 15-02-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

W VIII edycji Programu Gospodarczo-Konsumenckiego SOLIDNA FIRMA, prowadzonej pod patronatem przedstawicielstwa Komisji Europejskiej, Spółka Sunrise System została ponownie poddana weryfikacji przez organy instytucji państwowych, w tym finansowych. Wynikiem kilkuetapowego audytu jest potwierdzenie naszego statusu jako wiarygodnego przedsiębiorstwa w postaci certyfikatu SOLIDNA FIRMA 2009.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
MAT-BUD – buduj przez Internet…
Opublikowano: 13-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min

Historia MatBud Sklepy Budowlane zaczęła się w Gliwicach na początku lat 90-tych. Z czasem powstawały kolejne hurtownie, powierzchnie wystawowe i sklepy, obsługujące cały rynek śląski w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych, instalacyjnych, wyposażenia łazienek itp. Wartością dodaną są z pewnością wszystkie specyficzne funkcje, właściwe dobrym sklepom internetowym: wewnętrzna wyszukiwarka oparta na silniku Google, koszyk klienta, przejrzysta struktura sklepu, możliwość wyboru języka strony (dostępne jest naprawdę sporo opcji. Obok niezbędnego angielskiego możemy wybrać na przykład chiński!). Popularność e-sklepu oparta jest nie tylko na wyrobionej na rynku marce przedsiębiorstwa – nowi użytkownicy pozyskiwani są za sprawą pozycjonowania sklepu w naturalnych wynikach Google

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Sunrise Dzieciom - gwiazdka 2009 w Kołaczkowie
Opublikowano: 23-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:25 min

W Sunrise System Gwiazdka jest czasem dzielenia się z potrzebującymi - uwagą, pomocą, środkami materialnymi. Zgodnie z tradycją zapoczątkowaną w ubiegłym roku, w okresie przedświątecznym nasi pracownicy na podstawie wywiadu środowiskowego ustalili, gdzie Gwiazdor jest potrzebny od zaraz. W tym roku był to Ośrodek Wsparcia Dziecka i Rodziny w Kołaczkowie.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
CSR w Google
Opublikowano: 17-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) to nic innego jak dążenie do wzajemnej integracji pracowników na każdym szczeblu firmy. W kwestii zarządzania firmą wyróżnić możemy cztery obszary odpowiedzialności społecznej - miejsce pracy, rynek, społeczeństwo oraz środowisko naturalne. I to właśnie na tym ostatnim aspekcie skupia się najnowsza inicjatywa Google.

Autor
Karolina Wojtaszek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Google w akcji ... porodowej
Opublikowano: 17-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min

Ta historia jest kolejnym dowodem na to, jak dużą (i przydatną!) rolę w naszym życiu odgrywają wyszukiwarki internetowe. Dostęp do globalnej sieci stacje się coraz bardziej powszechny, a sam Internet stał się dla nas niezastąpionym źródłem informacji - również takich, które później wykorzystujemy w praktyce. Na przykład w sytuacji przedwczesnego porodu ;)

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Sunrise System Przedsiębiorstwem Fair Play 2009 cz. 2
Opublikowano: 11-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:30 min

Każdy lubi być doceniony za swoją ciężką pracę oraz uczciwe podejście do biznesu. W tym roku nasza firma po raz kolejny została wyróżniona prestiżowym tytułem przedsiębiorstwa Fair Play, który przyznawany jest przez Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z tego tak ważnego dla nas wydarzenia.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Google ma bogate wnętrze
Opublikowano: 10-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min

Trzeba przyznać, że Google ma rozmach. Wygląd siedzib tego globalnego giganta, już od długiego czasu wzbudza niezmienny zachwyt osób potrafiących docenić nowoczesność i innowacyjne podejście - nawet do kwestii wystroju. Nie inaczej jest w przypadku wrocławskiego biura Google, które bez wątpienia można określić mianem designerskiego i gadżeciarskiego.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Sunrise System Przedsiębiorstwem Fair Play 2009
Opublikowano: 10-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:45 min

Niedawno po raz 12 miała miejsce gala, na której co roku Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym przystaje wybranym firmom prestiżowe tytuły Przedsiębiorstwa Fair Play. Po raz kolejny już Sunrise System otrzymało to niezwykłe wyróżnienie, które udowadnia rzetelność naszych działań, terminowość, a także uczciwość oraz docenia prowadzone przez nas przedsięwzięcia charytatywne.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ars Meble – wieloletnie tradycje i nowoczesne rozwiązania
Opublikowano: 30-11-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min

Ars Meble to firma o wieloletnich tradycjach. Powstała w 1980 roku, założona przez Ryszarda Stoppa, prowadzona następnie przez kolejne pokolenia rodziny Stoppa. Przez tak długi czas aktywnej działalności na rynku firma Ars Meble miała czas, aby wyrobić sobie markę i renomę zarówno w rodzinnej Rumi, jak i innych polskich miastach. Dzisiaj chcemy przedstawić, jak przebiegała nasza współpraca z tą niezwykłą marką.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Nadchodzi czas zwycięzców - ranking Deloitte Fast 50
Opublikowano: 30-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 5:55 min
Niezwykle miło jest nam przedstawić ranking Deloitte Technology Fast 50, w ramach którego nasza firma została uznana za lidera usług Search Engine Optimization w Europie Środkowej. To niezwykle prestiżowe wyróżnienie oparte zostało na obiektywnie przedstawionych danych, opracowanych przy pomocy zaawansowanych narzędzi badawczych. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami rankingu.
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Google dla agencji - Google dla klienta
Opublikowano: 28-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min

Internet powoli staje się miejscem coraz bardziej zatłoczonym. Mimo tego, że wiele firm wciąż nie odkryło jego potencjału, odniesienie sukcesu w sieci wcale nie jest takie proste. Jak zaistnieć w Internecie? Na to i inne podobne pytania staraliśmy się znaleźć odpowiedź podczas spotkania "Google dla agencji", w którym mieliśmy przyjemność uczestniczyć.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się