Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Czy warto się intensywnie promować? Czy reklama powinna być inteligentna i chwytliwa? U nas nikt o to nie pyta, my to po prostu robimy, wykorzystując Internet – najchętniej odwiedzane i atrakcyjne medium. Kiedy zaczął się boom internetowy, firma Sunrise System pomagała polskim przedsiębiorcom tworzyć strony www. Jako jedni z pierwszych w naszym kraju od początku mówiliśmy, że atrakcyjna witryna to stanowczo za mało – trzeba jeszcze odpowiednio ją zaprezentować, wypromować. Odpowiedzieliśmy na to wyzwanie, stając się specjalistami z zakresu pozycjonowania i prowadzenia kampanii linków sponsorowanych, trafiając tam, gdzie internauci szukają najintensywniej – na pierwszą stronę wyników wyszukiwania.
Czy udało się nam trafić w potrzeby rynkowe? Obecnie obserwujemy stały wzrost liczby odwiedzających naszą stronę, który przekłada się na wzrost liczby zamówień – deklaruje Tomasz Klausa (ENEA S.A. Departament Obsługi Klienta EneaKomfort). Podobnie myślą dziesiątki innych przedsiębiorców i międzynarodowe gremia, przyjmujące Sunrise System w poczet swych członków (SEMPO, IAB, certyfikaty Google).
Przede wszystkim, jako pierwsi w Polsce zaproponowaliśmy wszystkim swoim Klientom trzy dogodne formy prefinansowania wydatków na pozycjonowanie, dzieląc umowę na „okres złotówkowy”, a następnie płatności według cennika. Wybierając jedną z trzech form współpracy nasz Klient sam decyduje, od jakiego miesiąca chce płacić za pozycjonowanie w wysokości zgodnej z cennikiem. Zależnie od umowy otrzymuje więc 3, 6 lub 9 miesięcy de facto prawie darmowego pozycjonowania. Ten etap jest po to, aby nasi Klienci mogli osiągnąć dodatnie przepływy pieniężne dzięki świadczonej przez nas usłudze reklamowej.
Poza tym wyszliśmy do firm z niespotykaną wcześniej propozycją bezpłatnego badania serwisu www, które daje wiedzę, czego strona potrzebuje, jaki ma potencjał. A w tym wypadku wiedza to władza – siła reklamowa o szerokim zasięgu.
Z kolei w linkach sponsorowanych umożliwiliśmy naszym Klientom łączenie w dogodne dla nich kombinacje trzech Pakietów (Mini, Standard i Premium) i trzech strategii (Oszczędnościowej, Optymalnej i Agresywnej). W efekcie daliśmy przedsiębiorcom narzędzie reklamowe, dzięki któremu ich widoczność w wyszukiwarkach jest nie do podważenia.
Trzymając rękę na pulsie nowych tendencji w reklamie internetowej, spostrzegliśmy, że rozwój promocji w wyszukiwarkach, opartej na pozycjonowaniu i kampanii AdWords, zmierza w stronę akcentowania przekazu słownego i poprawiania jakości przekazu. Z uwagi na te trendy zainicjowaliśmy dla naszych Klientów wzmożone działania w ramach SEO Copywritingu. Polegają one na redagowaniu dodatkowych artykułów zawierających pożądane dla nich frazy kluczowe oraz odnośniki do pozycjonowanego serwisu www. Jednocześnie teksty te stanowią silne zaplecze PR-owe dla promowanego Klienta. Jako merytorycznie wartościowe i interesujące dla osób z branży czy dziennikarzy, artykuły redagowane w ramach SEO Copywritingu tworzą bazę wiedzy i dodatkowy atut oferty zawartej na pozycjonowanej stronie. Linki ewoluują także – pomagamy przedsiębiorcom nie tylko poprzez prowadzenie kampanii AdWords,. Umożliwiamy zareklamowanie się we właściwym kontekście – poprzez reklamę kontekstową Google AdSense, czyli umieszczanie komunikatu promocyjnego w formie tekstu, banneru lub materiału video w serwisach o adekwatnej dla reklamy tematyce. Taka lokalizacja pozwala na publikację przekazu reklamowego na tle związanych z nim treści. Można powiedzieć, że poprawia się dzięki temu jakość przekazu – odbiorca traktuje reklamę jako naturalne uzupełnienie informacji znalezionych w serwisie. Dzięki temu czyta ją z zainteresowaniem i jest bardziej skłonny do podjęcia decyzji zakupowej.
W dużym skrócie mówiąc, mobilizujemy internautów do jak największej liczby takich decyzji zakupowych – w interesie naszych Klientów. I oni sami potwierdzają: to działa! Zapraszamy do lektury naszych referencji.
Ciąg dalszy z pewnością nastąpi.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: