Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 03:25 min Ikona 28.08.2008

Wyżej, mocniej, lepiej – tak to robi Sunrise System

Czy warto się intensywnie promować? Czy reklama powinna być inteligentna i chwytliwa? U nas nikt o to nie pyta, my to po prostu robimy, wykorzystując Internet – najchętniej odwiedzane i atrakcyjne medium. Kiedy zaczął się boom internetowy, firma Sunrise System pomagała polskim przedsiębiorcom tworzyć strony www. Jako jedni z pierwszych w naszym kraju od początku mówiliśmy, że atrakcyjna witryna to stanowczo za mało – trzeba jeszcze odpowiednio ją zaprezentować, wypromować. Odpowiedzieliśmy na to wyzwanie, stając się specjalistami z zakresu pozycjonowania i prowadzenia kampanii linków sponsorowanych, trafiając tam, gdzie internauci szukają najintensywniej – na pierwszą stronę wyników wyszukiwania.

Czy udało się nam trafić w potrzeby rynkowe? Obecnie obserwujemy stały wzrost liczby odwiedzających naszą stronę, który przekłada się na wzrost liczby zamówień – deklaruje Tomasz Klausa (ENEA S.A. Departament Obsługi Klienta EneaKomfort). Podobnie myślą dziesiątki innych przedsiębiorców i międzynarodowe gremia, przyjmujące Sunrise System w poczet swych członków (SEMPO, IAB, certyfikaty Google).

 

Jak do tego doszło?

 

Przede wszystkim, jako pierwsi w Polsce zaproponowaliśmy wszystkim swoim Klientom trzy dogodne formy prefinansowania wydatków na pozycjonowanie, dzieląc umowę na „okres złotówkowy”, a następnie płatności według cennika. Wybierając jedną z trzech form współpracy nasz Klient sam decyduje, od jakiego miesiąca chce płacić za pozycjonowanie w wysokości zgodnej z cennikiem. Zależnie od umowy otrzymuje więc 3, 6 lub 9 miesięcy de facto prawie darmowego pozycjonowania. Ten etap jest po to, aby nasi Klienci mogli osiągnąć dodatnie przepływy pieniężne dzięki świadczonej przez nas usłudze reklamowej.

Poza tym wyszliśmy do firm z niespotykaną wcześniej propozycją bezpłatnego badania serwisu www, które daje wiedzę, czego strona potrzebuje, jaki ma potencjał. A w tym wypadku wiedza to władza – siła reklamowa o szerokim zasięgu.

Z kolei w linkach sponsorowanych umożliwiliśmy naszym Klientom łączenie w dogodne dla nich kombinacje trzech Pakietów (Mini, Standard i Premium) i trzech strategii (Oszczędnościowej, Optymalnej i Agresywnej). W efekcie daliśmy przedsiębiorcom narzędzie reklamowe, dzięki któremu ich widoczność w wyszukiwarkach jest nie do podważenia.

 

Działania w ramach SEO Copywritingu

 

Trzymając rękę na pulsie nowych tendencji w reklamie internetowej, spostrzegliśmy, że rozwój promocji w wyszukiwarkach, opartej na pozycjonowaniu i kampanii AdWords, zmierza w stronę akcentowania przekazu słownego i poprawiania jakości przekazu. Z uwagi na te trendy zainicjowaliśmy dla naszych Klientów wzmożone działania w ramach SEO Copywritingu. Polegają one na redagowaniu dodatkowych artykułów zawierających pożądane dla nich frazy kluczowe oraz odnośniki do pozycjonowanego serwisu www. Jednocześnie teksty te stanowią silne zaplecze PR-owe dla promowanego Klienta. Jako merytorycznie wartościowe i interesujące dla osób z branży czy dziennikarzy, artykuły redagowane w ramach SEO Copywritingu tworzą bazę wiedzy i dodatkowy atut oferty zawartej na pozycjonowanej stronie. Linki ewoluują także – pomagamy przedsiębiorcom nie tylko poprzez prowadzenie kampanii AdWords,. Umożliwiamy zareklamowanie się we właściwym kontekście – poprzez reklamę kontekstową Google AdSense, czyli umieszczanie komunikatu promocyjnego w formie tekstu, banneru lub materiału video w serwisach o adekwatnej dla reklamy tematyce. Taka lokalizacja pozwala na publikację przekazu reklamowego na tle związanych z nim treści. Można powiedzieć, że poprawia się dzięki temu jakość przekazu – odbiorca traktuje reklamę jako naturalne uzupełnienie informacji znalezionych w serwisie. Dzięki temu czyta ją z zainteresowaniem i jest bardziej skłonny do podjęcia decyzji zakupowej.

W dużym skrócie mówiąc, mobilizujemy internautów do jak największej liczby takich decyzji zakupowych – w interesie naszych Klientów. I oni sami potwierdzają: to działa! Zapraszamy do lektury naszych referencji.

Ciąg dalszy z pewnością nastąpi.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 24

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 19

No votes so far! Be the first to rate this post.

Brand safety: czym jest i na czym polega? Ikona 3:00 min 14.09.2023

Brand safety: czym jest i na czym polega?

Nie będzie przesadą, jeśli powiemy, że zdecydowana większość decyzji związanych z robieniem zakupów czy korzystaniem z usług podejmowana jest w sieci. Nie powinno dziwić więc, że spora część działań marketingowych prowadzona jest właśnie w świecie cyfrowym. Należy pamiętać jednak, że internet to miecz obosieczny – a brak ochrony marki przed nieodpowiednimi treściami może zaszkodzić reputacji firmy. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55