Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Mogłoby się wydawać, że im dłuższa lista wyrażeń kluczowych, tym większa szansa na trafienie do potencjalnego klienta. Owszem, na pewno zwiększamy w ten sposób szansę na wyświetlenia, natomiast kliknięcia to inna sprawa. Wyrażenia muszą być po prostu jak najbardziej trafne.
Dlatego w Google AdWords istnieje model dopasowania wykluczającego, dzięki któremu zabezpieczamy nasze linki przed wyświetlaniem wobec użytkownika, któremu nie chodzi o nasz produkt, ale na przykład definicję. Jako producent kompresorów nie chcielibyśmy przecież, by nasz link wyświetlał się studentowi politechniki, który szuka informacji do uzupełnienia notatek z zajęć, a nie oferty.
Słowa wykluczające można zastosować w przypadku każdej kampanii. We wspomnianym przykładzie będzie nim np.: „-kompresory definicja”, „-co to są kompresory”. By wykorzystać to narzędzie:
1. Zaloguj się na konto AdWords na stronie adwords.google.pl.
2. Kliknij link Narzędzia w zakładce Zarządzanie kampanią.
3. Kliknij pozycję Edytuj wykluczające słowa kluczowe kampanii.
4. Wybierz z menu rozwijanego kampanię, którą chcesz edytować i kliknij przycisk Przejdź.
5. Wpisz wykluczające słowa kluczowe w polu ,,Wprowadź słowa ręcznie” i kliknij przycisk Dodaj słowa kluczowe.
Omawiane narzędzie to nie tylko wzrost ekonomii kampanii, lecz także maksymalizowanie jej potencjału reklamowego. W przypadku pytań o szczegóły, specjalista chętnie doradzi najlepsze frazy wykluczające.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: