Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:20 min Ikona 19.08.2010

WWW musi żyć – konieczność wprowadzania zmian na stronie

 

Tylko sprawdzonego przepisu kulinarnego nie trzeba udoskonalać przez lata… Na Internet nie ma jednej, prostej i sprawdzonej recepty, na sukces w Sieci – jedynie słusznej metody. Regułą jest tylko ciągła zmiana – szczególnie zdawać sobie z tego sprawę muszą marketerzy i specjaliści zainteresowani pozycjonowaniem.

Jakie „lekcje Internetu” warto powtarzać decydując się na pozycjonowanie?

 

Co to znaczy „dobrze dobrane słowo kluczowe”?

 

Na przykład, o skutkach niereformowalnego podejścia do słów kluczowych. Pisaliśmy dawniej i całkiem niedawno o znaczeniu doboru słów kluczowych dla osiągnięcia dużej liczny konwersji.

Codzienna praktyka w internetowym biznesie pokazuje, że myślenie tylko tym, by być na konkretnej pozycji na konkretne, tylko i wyłącznie ogólne słowo kluczowe, może zwieść na manowce. Bo SEO powinno przynosić zwiększenie dochodów – a te wymagają konwersji. Tak zwane „długie ogony”, rozbudowane frazy kluczowe, wciąż jeszcze wśród wielu osób niedoceniane – mają niezwykłą „siłę rażenia” w marketingu – pozwalają dać się znaleźć na zapytania unikalne od internauty, któremu chodzi naprawdę o zakup.

Drugą ważką kwestią jest tworzenie strony, jej kodu i contentu. Istnieją serwisy biznesowe dopięte na ostatni guzik – profesjonalne, atrakcyjne, ciekawe i zachęcające do nawiązania współpracy. Jednak taka doskonałość wymaga zmian – przy rozpoczynaniu pozycjonowania, i już zawsze. Przy startowaniu z SEO cały wysiłek podejmą pozycjonerzy. Wystarczy zastosować się do zaleceń, które w przypadku rzetelnej firmy będą na pewno szczegółowe i pozwolą na modernizację strony pod kątem standardów globalnych.

 

Nie stawiaj kropki na „i”

 

I kwestia coraz bardziej paląca na tle dynamicznego rozwoju sieci i rosnącego znaczenia wartościowych, unikalnych treści: strona musi żyć. Tekst, opisy, historia firmy, komunikaty dla klientów i kontrahentów muszą być aktualizowane. Postawienie kropki nad „i” nad tekstem na stronie nie powinno nigdy nastąpić – chyba, że nie zależy nam na jej jakości (przekładającej się na widoczność i handlowy oddźwięk). Jak często treść aktualizować? Jak często cokolwiek w firmie się zmienia, na rynku i w oczekiwaniach klientów… są zalecenia, by robić aktualizacje nawet do 3 razy w tygodniu – jest to naturalnie łatwiejsze w przypadku złożonych witryn z wieloma podstronami i bogatymi w zróżnicowaną treść. Ogólna wskazówka jest na pewno taka: strona musi żyć. To nie jest plakat nalepiony na słupie ogłoszeniowym, ale środowisko, w którym klient ma mieć ochotę nawiązać interakcję.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 24

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 19

No votes so far! Be the first to rate this post.

Brand safety: czym jest i na czym polega? Ikona 3:00 min 14.09.2023

Brand safety: czym jest i na czym polega?

Nie będzie przesadą, jeśli powiemy, że zdecydowana większość decyzji związanych z robieniem zakupów czy korzystaniem z usług podejmowana jest w sieci. Nie powinno dziwić więc, że spora część działań marketingowych prowadzona jest właśnie w świecie cyfrowym. Należy pamiętać jednak, że internet to miecz obosieczny – a brak ochrony marki przed nieodpowiednimi treściami może zaszkodzić reputacji firmy. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55