Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Z czego wynikają zmiany w wyszukiwarce podczas poszukiwania haseł związanych z nazwami miejscowości? Czym spowodowane są ostatnie modyfikacje? Jaki mają one wpływ na sam proces pozycjonowania?
Google, chcąc poprawić jakość świadczonych usług, postanowiło połączyć wyniki naturalne z wizytówkami utworzonymi w miejscach Google. Dzięki takim zmianom użytkownik otrzymuje jeszcze precyzyjniejsze rezultaty dla szukanych fraz.
Sam Matt Cutts tłumaczy, że Miejsca Google i wyszukiwanie lokalne przeznaczone są do pokazywania rzetelnych informacji o firmach z obszaru, który zdefiniował sam użytkownik.
Oczywiście sam wpis nie wystarczy, by pojawiać się wysoko w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie to szereg różnorodnych czynności, które należy podjąć w celu osiągnięcia zadowalających pozycji. Dobry wpis w miejscach Google to jeden z elementów niezbędnych do zdobycia pierwszych miejsc.
W takiej sytuacji pojawia się pytanie czy istnieje możliwość osiągnięcia wysokich pozycji na frazy z nazwami miast, w których nie mamy siedziby. Tutaj również Matt Cutts udziela odpowiedzi: Rywalizacja może mieć miejsce tylko w ogólnych wynikach wyszukiwania. Strony firm z danego miasta będą zawsze lepiej oceniane od pozostałych witryn.
Dlatego warto pozycjonować się na frazy związane z miastem, w którym znajduje się nasza siedziba. Właśnie tam mamy największe szanse zaistnieć. Jeśli zasięg naszej działalności jest bardzo szeroki, a nie posiadamy oddziałów w różnych miastach lepiej skupić się na pozycjonowaniu na frazy bardziej konkurencyjne, ale globalne, nieokreślające jednoznacznie terenu działalności.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: