Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:30 min Ikona 26.02.2010

Wonder Wheel – nowa funkcja Google

W minionym roku Google po raz kolejny unowocześniło swoją przeglądarkę i wprowadziło kilka ciekawych opcji. Jedną z googlowskich nowinek jest, dla wielu jeszcze enigmatyczne, Wonder Wheel, czyli koło informacji. Na pierwszy rzut oka narzędzie wygląda na mało zachęcającą zabawkę, ale przy bliższym poznaniu okazuje się bardzo interesujące i przydatne. Przede wszystkim w atrakcyjny sposób prezentuje nam spokrewnione frazy kluczowe i podpowiada wyrażenia, o których sami nie pomyśleliśmy, co więcej, nie mieliśmy nawet pojęcia, że są one semantycznie powiązane. Wonder Wheel jest również alternatywą dla tradycyjnego sposobu wyszukiwania, bo w klarowny i zachęcający sposób przedstawia wyniki, nakłaniając nas tym samym do pogłębiania wiedzy na dany temat.
Do funkcji możemy dotrzeć w bardzo łatwy sposób. Najpierw wykonujemy wyszukiwanie, następnie klikamy link „pokaż opcje”, znajdujący się nad wynikami.

Po wyświetleniu lewego panelu, w „widoku standardowym” wyszukujemy nasz gadżet.

Po wybraniu funkcji , wyniki pokazują się już w nieco inny sposób.

Jak widać, koło informacji umożliwia nam bardzo szybkie doprecyzowanie wyszukiwanych przez nas treści.

Dlaczego powinniśmy korzystać z Wonder Wheel? Przede wszystkim pomaga nam ono odnaleźć informacje, o których dotychczas nie wiedzieliśmy. Wielu Internautów konstruuje niejasne zapytania, które skutecznie utrudniają efektywne wyszukiwanie . Koło informacji filtruje wyniki i pomaga odnaleźć słowa i frazy o które rzeczywiście nam chodziło. Można się pokusić o stwierdzenie, że Wonder Wheel wie lepiej czego szukamy, niż my sami.
Drugim powodem dla którego warto korzystać z koła informacji jest jego łatwa obsługa. Cecha ta dotyczy głównie nowych i niedoświadczonych użytkowników, będących na bakier z Internetem. Wonder Wheel prezentuje i systematyzuje wyniki w sposób przejrzysty, dlatego nawet niewprawiony Internauta szybko dotrze do takiej informacji, która jest mu w danym momencie potrzebna.
Abstrahując już od funkcjonalności Wonder Wheel, ostatni argument jest taki, że urządzenie to po prostu sprawia niesamowitą frajdę. Wykorzystuje schemat burzy mózgów, by unaocznić nam zależności pomiędzy wyszukiwanymi frazami. Zaczynając od słowa kluczowego i brnąc dalej, w przedstawiane nam propozycje, możemy dotrzeć do naprawdę zaskakujących odkryć i wniosków.
Reasumując, narzędzie Wonder Wheel bawi, a zarazem jest niezwykle praktyczne, ponieważ prezentuje frazy, które są faktycznie wyszukiwane przez Internautów. A jeśli już znamy zapotrzebowanie na frazy kluczowe, możemy zoptymalizować naszą stronę tak, by Google kojarzyło ją z możliwie największą ilością precyzyjnych wyrażeń kluczowych. Im częściej nasza strona będzie odwiedzana, tym większe prawdopodobieństwo, że odniesiemy sukces. Dlatego zabawę z Wonder Wheel czas zacząć.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55