Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Kolejne przyspieszenie – Google wprowadziło wizualną prezentację wyników wyszukiwania, który umożliwia szybki podgląd zawartości strony. Wystarczy kliknąć lupę pojawiającą się przy wyniku wyszukiwania, by zobaczyć stronę bez wchodzenia na nią. Czy oznaczać to będzie rewolucję w pozycjonowaniu? Google porównuje to z kartkowaniem kolorowego magazynu.
Według testów prowadzonych przez korporację, dzięki podglądowi użytkownicy są o 5% bardziej zadowoleni z wyników wyszukiwania – szybki rzut oka wystarcza, by ocenić, czy strona wygląda tak, jak tego oczekujemy (na przykład, czy ma biznesowy charakter, czy zawiera mapę).
Zaletami podglądu ma być sprawne porównanie wyników, wyłuskanie istotnych treści (interesujące nas słowa kluczowe mogą pojawić się na podglądzie, wyróżnione kolorem pomarańczowym).
Szybki podgląd oznacza pobieranie przez wyszukiwarkę obrazków – Google prezentuje je w ciągu ułamka sekundy, pobieranie grafiki nie jest w tym wypadku czasochłonne. Nie przewiduje się też znaczącego wpływu tej zmiany na pozycjonowanie. Nadchodzi era kartkowania Internetu 😉
Źródło: Google
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: