Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:30 min Ikona 23.03.2009

W stu procentach!

„Wiem, ze połowa mojego budżetu na reklamę jest stracona, nie wiem tylko, która połowa” – te słowa należą do klasyki gatunku w branży reklamowej. Wypowiedział je Frank Woolworth, jedna z ikon amerykańskiego boomu gospodarczego przełomu XIX i XX wieku.

To chwytliwe sformułowanie dobrze obrazuje problem, przed jakim stają marketerzy i właściciele firm. Przeznaczając pieniądze na reklamę, nigdy nie są pewni, czy będzie ona skuteczna, ponieważ współczesny konsument opiera się wszelkim próbom ustalenia, co tak naprawdę skłania go do zakupu. Czy są to kontrowersyjne billboardy? A może skoczny jingiel radiowy? Niebotycznie droga reklama kinowa czy naklejki na podłogach w publicznych miejscach, przez specjalistów zwane reklamą ambientową?

Przy wyborze strategii marketingowej i doborze kanałów komunikacji z grupą docelową zaczyna się właśnie taka zgadywanka! Zgadnij, na co przeznaczyć budżet firmy, zgadnij, jak dotrzeć do grupy docelowej, zgadnij, co i jak do nich powiedzieć.

Na pocieszenie dla wszystkich zagubionych marketerów i właścicieli firm można przywołać rozsądek i przypomnieć fakt przez agencje reklamowe zamiatany pod dywan – to mianowicie, iż – zgodnie z definicją – reklama spełnia funkcję informacyjną połączoną z elementem perswazji. Jasne jest, że dla reklamodawcy skuteczna perswazja jest docelowym zadaniem reklamy – ale klient poszukuje informacji!

A zatem, jeśli z dobrze skonstruowaną INFORMACJĄ o moim produkcie, firmie czy usłudze dotrę do osób potencjalnie zainteresowanych moim produktem, firmą czy usługą, to pieniądze zainwestowane w koszt tak zwanego jednego dotarcia będą pieniędzmi dobrze zainwestowanymi …  w stu procentach, a nie tylko w połowie! Zgadnij, jak to zrobić… Choć tak naprawdę nie musisz zgadywać 🙂

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55