Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 04:25 min Ikona 28.06.2010

Uniwersytet Sunrise…

Kończący się rok akademicki jest z kilku względów ważny również dla Sunrise System. Mieliśmy okazję gościć na kilku poznańskich uczelniach z porcją wiedzy na temat marketingu w Internecie i szans na karierę w tej branży. Jesteśmy także jednym z adresów, pod którym świeżo upieczeni absolwenci mogą rozpocząć prawdziwą karierę zawodową, a studenci zdeterminowani do pozyskiwania doświadczenia w trakcie edukacji – rozpocząć pasjonujący wakacyjny staż.

Dwukrotnie braliśmy udział w bardzo ciekawej inicjatywie – Start-Up IT, która ma na celu aktywizację studentów Politechniki Poznańskiej do twórczego podejścia do swojej drogi zawodowej. Pierwsze spotkanie odbyło się 26 lutego pod hasłem „Wielkopolski rynek IT – czego oczekuje od absolwenta?” i dotyczyło wprost rynku pracy i możliwości, jakie daje studentom i absolwentom Politechniki. W swojej prezentacji odpowiedzieliśmy na pytanie, dlaczego informatyk jest skazany na sukces. Na pytania studentów dotyczące specyfiki pracy w Dziale Pozycjonowania odpowiadał menedżer ds. szkoleń i rozwoju technologii, Miron Kłosiński. Młodych ludzi nurtowało, na ile same studia pozwalają na nabycie niezbędnych umiejętności, a na ile firma Sunrise System kształci w zakresie pozycjonerskich kompetencji. Sam temat SEO nie był dla nich nowy – jednak specjalistyczne know -how trudno nabyć bez praktyki pod okiem doświadczonego fachowca z branży.

Kolejne seminarium z cyklu StartUp-IT z udziałem naszych specjalistów odbyło się 31 maja 2010 na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Temat przewodni spotkania – „Pozycjonowanie stron internetowych” – został ciekawie zaprezentowany przed ponad dwustuosobowym gronem słuchaczy. Nasza prezentacja, prowadzona tym razem przez Mirona Kłosińskiego i Marcina Wawrzyniaka, wyjaśniała młodym rekinom e-biznesu, na co powinni zwrócić uwagę przy przygotowywaniu biznesowej strony internetowej. Jak powinna ona wyglądać, jeśli ma być gotowa na skuteczne pozycjonowanie? Z naszej prezentacji młodzi przedsiębiorcy dowiedzieli się między innymi również:

– jakich technologii należy się wystrzegać, – jakimi wytycznymi się kierować, – na co zwracać szczególną uwagę tworząc strony, – jak ocenić, czy gotowa strona www jest przyjazna robotom sieciowym.

Poniżej do pobrania nasza prezentacja „Jak tworzyć strony internetowe, aby były gotowe na pozycjonowanie:

Uniwersytet Sunrise…

Była to wyjątkowa okazja do zaczerpnięcia aktualnej wiedzy pozycjonerskiej prosto z ust ekspertów, stąd nie zdziwiło nas duże zainteresowanie także po prezentacji. Pytania, które padały, jedne bardzo szczegółowe, inne mniej, niezmiernie nas ucieszyły. Żywe zainteresowanie tematyką SEO i SEM utwierdza nas w przekonaniu, że tego typu spotkania są potrzebne.

Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu zaprosił nas na spotkanie w kwietniu – na Wydziale Fizyki spotkaliśmy się z grupą pasjonatów zainteresowanych zagadnieniami e-commerce w praktyce. Studenci posiadali już sporą wiedzę na temat uwarunkowań strategii typu PPC – byli jednak głodni wiedzy związanej z praktycznym realizowaniem takich kampanii i metodami osiągania największej efektywności. 24 czerwca natomiast mieliśmy przyjemność gościć na Uniwersytecie Ekonomicznym jako współorganizatorzy seminarium studentów działających w Studenckim Kole Naukowym Service Club.

Uniwersytet Sunrise…Zainteresowani marketingiem usług i jego korelacją z Internetem mieli okazję zdobyć cenną wiedzę praktyków i poznać kreatywne aspekty pracy w Serach Engine Marketingu – w szczególności w naszej firmie :-)Zainteresowanie tematem pozycjonowania i linków sponsorowanych , wyrażające się w licznych pytaniach „z sali”, wynika z przekonania studentów UE, że Internet, a w szczególności Google – to potęga. Śledzą nowinki, trendy, z losów google’owej konkurencji próbują przewidywać, jakiego znaczenia w najbliższych latach mogą nabrać stosunkowo nowi gracze na wyszukiwarkowym rynku.Pytali o to, co nurtuje naszych klientów, jakie budżety wchodzą w grę – i jakie talenty dają szansę na rozpoczęcie kariery w SEM. Anna Wojciechowska, której praca w naszej firmie rozpoczęła się od stażu i w krótkim czasie dzięki zaangażowanej pracy zaowocowała zdobyciem wysokich kompetencji, opowiedziała młodym ludziom, jak od kuchni wygląda robienie prawdziwej kariery oraz dlaczego w naszej firmie nie ma mowy o wyścigu szczurów.

Oto kilka zdjęć z seminarium:

Uniwersytet Ekonomiczny Uniwersytet Ekonomiczny Uniwersytet Ekonomiczny Uniwersytet Ekonomiczny

 

 

 

 

 

                                                     Spotkania z wchodzącymi na rynek pracy osobami pozwalają nam wnioskować, że niezależnie od miejsca, w którym rozpoczną oni karierę – będą mieć świadomość kluczowej roli Sieci dla rozwijania własnego biznesu czy budowania sukcesu swojego pracodawcy. Przy okazji, mamy nadzieję, że wielu spośród spotkanych studentów tę karierę będzie mogło zacząć – i spektakularnie rozwinąć – w Sunrise System sp. z o.o. – wystarczy kilka chwil przy wypełnianiu ankiety, by otworzyć sobie drogę do naprawdę ciekawej pracy 🙂

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 24

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 19

No votes so far! Be the first to rate this post.

Brand safety: czym jest i na czym polega? Ikona 3:00 min 14.09.2023

Brand safety: czym jest i na czym polega?

Nie będzie przesadą, jeśli powiemy, że zdecydowana większość decyzji związanych z robieniem zakupów czy korzystaniem z usług podejmowana jest w sieci. Nie powinno dziwić więc, że spora część działań marketingowych prowadzona jest właśnie w świecie cyfrowym. Należy pamiętać jednak, że internet to miecz obosieczny – a brak ochrony marki przed nieodpowiednimi treściami może zaszkodzić reputacji firmy. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55