Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Ucz się, ucz, nauka to… – to początek kariery. Z takiego założenia wyszło Google, organizując dla studentów konkurs Google Online Marketing Challenge.
Głównym zadaniem, na które zespoły startujące miały 3 tygodnie, było przygotowanie i zrealizowanie strategii reklamowej w Sieci. Globalnie – spośród 1 650 drużyn – wygrał zespół studentów University of Western Australia. Natomiast polscy studenci Uniwersytetu Gdańskiego, z Wydziału Ekonomii, pracujący pod opieką mgra Macieja Kosa, zostali wyróżnieni za opracowanie kampanii dla sklepu internetowego oferującego niszowy produkt.
Google Online Marketing Challenge było bardzo wartościowym doświadczeniem zarówno dla moich studentów, jak i dla mnie, ponieważ poza nabyciem umiejętności z zakresu marketingu internetowego, umożliwiło rozwój szerokiego wachlarza kompetencji biznesowych, a w szczególności pracy zespołowej, zdolności przywódczych oraz nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami.
Na pewno cennym doświadczeniem jest możliwość weryfikacji wiedzy zdobytej na studiach; studenci mogli na własnej skórze przekonać się, jak przeprowadzić skuteczną kampanię marketingową w internecie. Ponadto, udział w konkursie pomógł im w zdobyciu pewności siebie, wiary we własne możliwości, a w przyszłości z pewnością pomoże w znalezieniu interesującej, dobrze płatnej pracy – mówi Maciej Kos, opiekun dwóch zespołów studentów z Gdańska.
Międzynarodowe zmagania studentów w prestiżowym konkursie pokazują, że młode pokolenie zdaje sobie sprawę, gdzie jest teraźniejszość i przyszłość reklamy – w Internecie. Od Australii przez Szwajcarię, Polskę po inne zakątki świata wszyscy zastanawiają się, jak wypromować markę w Sieci.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: