Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:35 min Ikona 09.09.2008

Uczą się w Google

Competition Ucz się, ucz, nauka to… – to początek kariery. Z takiego założenia wyszło Google, organizując dla studentów konkurs Google Online Marketing Challenge.

Głównym zadaniem, na które zespoły startujące miały 3 tygodnie, było przygotowanie i zrealizowanie strategii reklamowej w Sieci. Globalnie – spośród 1 650 drużyn – wygrał zespół studentów University of Western Australia. Natomiast polscy studenci Uniwersytetu Gdańskiego, z Wydziału Ekonomii, pracujący pod opieką mgra Macieja Kosa, zostali wyróżnieni za opracowanie kampanii dla sklepu internetowego oferującego niszowy produkt.

Google Online Marketing Challenge było bardzo wartościowym doświadczeniem zarówno dla moich studentów, jak i dla mnie, ponieważ poza nabyciem umiejętności z zakresu marketingu internetowego, umożliwiło rozwój szerokiego wachlarza kompetencji biznesowych, a w szczególności pracy zespołowej, zdolności przywódczych oraz nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami.

Na pewno cennym doświadczeniem jest możliwość weryfikacji wiedzy zdobytej na studiach; studenci mogli na własnej skórze przekonać się, jak przeprowadzić skuteczną kampanię marketingową w internecie. Ponadto, udział w konkursie pomógł im w zdobyciu pewności siebie, wiary we własne możliwości, a w przyszłości z pewnością pomoże w znalezieniu interesującej, dobrze płatnej pracy – mówi Maciej Kos, opiekun dwóch zespołów studentów z Gdańska.

Międzynarodowe zmagania studentów w prestiżowym konkursie pokazują, że młode pokolenie zdaje sobie sprawę, gdzie jest teraźniejszość i przyszłość reklamy – w Internecie. Od Australii przez Szwajcarię, Polskę po inne zakątki świata wszyscy zastanawiają się, jak wypromować markę w Sieci.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55