Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Wpisujesz nazwę swojej firmy i nagle widzisz, że promują się na nią konkurencja? To nieuczciwe! Ale… niestety coraz częstsze. W obronie przed podobnymi praktykami bierzemy odwet, dobierając jako frazę kluczową sztandarowy produkt konkurenta….
Google zastrzega sobie prawo do odrzucania reklam niezgodnych ze standardami sieciowymi, społecznym poczuciem odpowiedzialności czy po prostu z zasadami przyzwoitości (była o tym mowa w przypadku pewnych grup produktów, np. alkoholi).
W szczególności zwraca się więc uwagę na treści i słowa kluczowe, które mogą być objęte regulacjami legislacyjnymi – czyli na przykład znaki towarowe i treści chronione prawem autorskim. Warto w tym miejscu przypomnieć, że znak towarowy to wyrazy, frazy, logo lub symbole, które wprost definiują jakiś produkt lub usługę i stanowią cechę wyróżniającą.
Jeśli dojdzie do naruszenia tych dóbr, warto najpierw zwrócić się do nieuczciwego konkurenta z prośbą o zaprzestanie takich praktyk. Gdy to nie wystarczy, można zgłosić zażalenie do Google, posługując się standardową procedurą.
Być może i Internet jest przestrzenią, gdzie łatwiej łamać bariery i zasady, lecz pod względem prawnym wcale nie panuje tutaj wolna amerykanka.
Google wskazuje jasno: nieuczciwi mogą tylko stracić.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: