Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:00 min Ikona 25.03.2013

Twitter uzyskał patent na Twittera. Idealny prezent z okazji 7 urodzin serwisu

Dla większości firm z branży technologicznej posiadanie patentów na swoje unikalne rozwiązania jest jedyną szansą na zachowanie przewagi nad konkurencją. W ekstremalnych sytuacjach dochodzi nawet do „wojen patentowych” pomiędzy największymi gigantami w branży, tak jak miało to miejsce w przypadku Apple i Samsunga. Tym bardziej zadziwiający wydaje się fakt, że portal Twitter dopiero kilka dni temu uzyskał prawo patentowe do Twittera.

Założyciele serwisu złożyli wniosek o patent w 2008 roku i dopiero po pięciu latach, dokładnie 19 marca 2013, został on przyznany Jack’owi Dorsey’owi i Christopher’owi Isaac Stone’owi, którzy w 2006 roku wraz z Ev Williamsem założyli mikrobloga.

Dokument patentowy chroni przede wszystkim system umożliwiający wysyłanie wiadomości, nie do konkretnego adresata, ale do wszystkich osób, które obserwują profil. Teoretycznie dzięki temu patentowi Twitter mógłby zaszkodzić wielu serwisom społecznościowym, wykorzystującym tego typu rozwiązania. Przedstawiciele spółki zapewniają jednak, że patent ma na celu jedynie ochronę przed ewentualnymi atakami konkurencji.

Z całą pewnością przyznanie patentu jest dobrą wiadomością dla przedstawicieli Twittera, tym bardziej, że 21 marca serwis obchodził swoje 7 urodziny. Obecnie na Twitterze znajduje się ok. 200 milionów aktywnych użytkowników, którzy każdego dnia publikują 400 mln wpisów.

Przygotowany z okazji urodzin filmik, prezentuje najważniejsze wydarzenia z życia portalu.

Źródło: youtube.com

Źródło: socialpress.pl, wirtualnemedia.pl

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 28

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu! Ikona 5:00 min 25.09.2023

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu!

Social media stały się dla wielu osób głównym źródłem nie tylko rozrywki, ale też informacji. To już chyba nikogo nie dziwi. Portale społecznościowe wkroczyły także w sferę biznesową i stanowią potężne narzędzie wspierające działania marketingowe. Dziś przyjrzymy się grupom na Facebooku, dzięki którym można wesprzeć rozwój biznesu. I to za darmo! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 26

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55