Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Można by założyć, że przełom czerwca i lipca w Doodlach, The Keyword oraz Trendach będzie ściśle powiązany ze sportem (tak, jak w poprzednim naszym rankingu). Jednak czytając ten post zauważycie, że niekoniecznie tak jest… a przynajmniej aż do momentu, gdy zobaczycie Trendy z ostanich 30 dni. Na szczęscie poniżej znalazło się również miejsce dla Dnia Niepodległości, dziesiątek nowych funkcji i narzędzi Google, a także… odkurzacza. Let’s go!
21 czerwca 2018
Podczas, gdy półkula południowa ciaśniej zapina płaszcze i kurtki, półkula północna cieszy się coraz cieplejszymi dniami. 21 czerwca jest również najdłuższym dniem w ciągu roku, co jest świętowane między innymi przez Szwedów (Midsommar) oraz Chorwatów (Astrofest).
6 lipca 2018
4 lipca 2018
The Keyword
22 czerwca 2018
Dzięki danym pochodzącym z Map Google powstała aplikacja Jurassic World Alive, w której użytkownicy mogą obserwować, jak dinozaury poruszają się po znanych ulicach każdego miasta na świecie. Głównym zadaniem jest ich złapanie i uratowanie. Co więcej, gra wykorzystuje ARCore, dzięki czemu, niczym Pokémon Go, możesz zapoznać się z dinozaurami z bliska.
4. Uczenie maszynowe dla reklamodawców
10 lipca 2018
Google wprowadził elastyczne reklamy w wyszukiwarce (nadal w wersji beta), które mają za zadanie samodzielnie przygotować reklamy i zestawienia o najwyższej skuteczności, na podstawie zaledwie 15 nagłówków oraz 4 tekstów.
3. Naturalniejsza rozmowa z Asystentem Google
2. Większa kontrola nad kontem Google
21 czerwca 2018
1. Google Ads, Google Marketing Platform i Google Ad Manager
27 czerwca 2018
Po 18 latach Google zdecydował się zmienić znany wszystkim brand Google AdWords na Google Ads. Jednak ta kosmetyczna zmiana nie należy do jedynych: lokalne, niewielkie biznesy mogą korzystać z nowych reklam typu Smart. Oprócz tego powstała Google Marketing Platform, w skład której wchodzą m.in. Google Analytics 360 oraz DoubleClick Digital Marketing. Nie można również zapominać o Google Ad Manager, do której od teraz należą DoubleClick Ad Exchange (AdX) oraz DoubleClick for Publishers (DFP).
<<<poprzedni ranking | następny ranking>>> |
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: