Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
W dobie rynkowych zawirowań i poszukiwania oszczędności, każdy wydatek planowany jest precyzyjnie. Marketerzy już teraz przewidują, na co nie zechcą wydawać, a na co zwiększyć wydatki. Marketing w wyszukiwarkach należy do tych sposobów promocji, na które przedsiębiorcy chcą wydawać – bo to jedna z najrentowniejszych form reklamy. Bo to się opłaca.
Intuicję menedżerów odzwierciedlają badania. Według Detran Media dla 56,80 procent marketerów reklama w wyszukiwarkach jest kanałem dystrybucji przynoszącym największe zyski. Media tradycyjne nie budzą już zaufania, dlatego budżety przeznaczone na reklamę w prasie czy telewizji zostaną okrojone.
Trendy jest reklama online. Bo reklama online jest nie tylko najtańsza, lecz także najbardziej wiarygodna – wyszukiwarki to przecież narzędzie klienta.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: