Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Google okazało się internetowym hitem 2008 roku – tak wynika z badań amerykańskiej firmy badawczej Nielsen. Jak wyglądał ten rok z Google?
To, co najważniejsze dla użytkowników i osób zainteresowanych, to kilka aktualizacji algorytmu PageRank powodujących przetasowania w wynikach (to ta okoliczność, która mobilizuje pozycjonerów do nieustannej optymalizacji i z powodu której raz osiągnięte pozycje nie pozwalają spocząć na laurach).
Zmienność Google widoczna była także w różnych estetycznych wariacjach na temat logo wyszukiwarki. Na przykład w Dzień Ziemi…
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: