Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Minęły czasy, kiedy cały tydzień wyczekiwało się jednego odcinka serialu – dziś wszyscy mają telewizor, a większość – dostęp do Internetu i internetowej telewizji. Coraz więcej osób woli także obejrzeć program czy film w wersji 'prime time’, czyli przed emisją telewizyjną.
Według badań amerykańskiej firmy Integrated Media Measurement Inc. (IMMI) w tej grupie dominują białe, zamożne kobiety w średnim wieku. Ponad połowa internetowych telewidzów ogląda natomiast programy w Sieci zaraz po ich emisji – druga połowa zagląda do Sieci, gdy coś przegapi w tv.
Na podstawie badań można wnioskować, że duża grupa osób korzysta zarówno z telewizji tradycyjnej, jak i wersji internetowych, rośnie natomiast liczba widzów, którzy przerzucili się już zupełnie na Internet.
To rzeczywistość amerykańska – nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by podobnie było i u nas.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: